Valkjes uit Anna Paulowna *bouw voliere!*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 20:58:24

« vorige - volgende »

Inge88

Geweldig dat er nu in elk geval 5 bevrucht zijn! Jammer dat het 5e eitje van Ayla stuk is gegaan. Maar een ei minder vond je ook beter toch, i.v.m de hoeveelheid zorg die de (pleeg)ouders straks op zich moeten nemen.

maveef

Lin

Mijn pauze is alweer voorbij maar ik wilde jullie nog geweldig nieuws vertellen!

Na 3x een half jaar contract is nu besloten dat ik nog langer mag blijven op mijn werk! Ik ben in de wolken!!! Vanavond meteen uit eten!

Met het broeden gaat het goed. Het ei van Kashira is trouwens niet bevrucht, maar daar ging ik wel vanuit.

Ik zag zondag dat er een deukje in een ei van Ayla en Tiamo zat dus meteen naar mijn ouders om blanke nagellak te halen. Ik zag geen gat dus ik hoop dat alles goed komt. :-\ Maar wel heel erg balen zeg.. Ik heb helaas nog geen kans gezien om te kijken hoe het nu gaat met de eitjes. Maar zondag dacht ik maar liefst toch 6 bevruchte en mooi groeiende eitjes te zien.. Ik hou jullie op de hoogte!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik wist het natuurlijk al maar nogmaals GEFELICITEERD!!! :D

De eitjes hier blijven ontwikkelen ondanks dat er 's nachts niet gebroed word... :-\ Dus mocht dat ei met die deuk afsterven, is het misschien een idee om weer een bevrucht ei terug te nemen.

Lin

Citaat van: Rianne op  6 februari 2007, 12:56:01
Ik wist het natuurlijk al maar nogmaals GEFELICITEERD!!! :D

De eitjes hier blijven ontwikkelen ondanks dat er 's nachts niet gebroed word... :-\ Dus mocht dat ei met die deuk afsterven, is het misschien een idee om weer een bevrucht ei terug te nemen.

ja dat zou kunnen :) maar alleen als die hier kapot is..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Dat snap ik, anders wordt het teveel voor Ayla en Tiamo. :)

Caroline

Gefeliciteerd Lin!!

En Rianne, ik denk dat ze toch stiekem 's nachts broeden.

Hier was een half uur, 3 kwartier al te lang voor de embryootjes omte blijven leven.

Fijn dat het zo goed gaat bij jullie beide.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Maar dat was aan het eind pas. :-\
Ik zie ze nog steeds ontwikkelen, althans ik hoop dat ik dat goed gezien heb ;D De rare half gevulde eieren doen het ook nog goed.
Gisteren trouwens nagevraagd aan een collega vogel kweker (helaas geen valkjes) wat dat kon zijn. Volgens hem werden de eitjes dan niet goed gedraaid. Maar ik vind het dan wel raar dat 2 eitjes bij mij en 1 ei bij Lin dat heeft, van hetzelfde koppel. :-\
Maar ja, we zien wel, zolang er maar geen half valkje uit komt ;D

Caroline

Ik had her ook half gevulde eitjes hoor.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi Caroline,

was dat alleen een bovenste of onderste helft? Want hier zijn ze over de lengte in tweeen verdeeld. Dus een linker of rechterkant s gevuld.

Caroline

Klopt, bij mij ook hoor, niet de boven of de onderkant. EN sommige een beetje schuin, beetje links en een beetje boven zeg maar als je van de luchtkamer af kijkt.

Is helemaal goed gekomen, ik heb er prachtige jongen van gekregen.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Gelukkig maar! Ik had het nog nooit gezien, of nog nooit over gelezen, vroeg me al af of het popje (die de eieren heeft gelegd) misschien een afwijking had. Ben al weer wat geruster! :D

Wilma1

Hoi Lin...GEFELICITEERD met de bevruchte eitjes EN je contractverlenging....beiden geweldig nieuws :D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Inge88

Gefeliciteerd met de contractverlenging van je werk. Wat doe je voor werk?

Jammer dat een van de eitjes van Kashira niet bevrucht is. Hopelijk komt het allemaal goed met het deuk-eitje van Ayla. We merken het volgende week denk?  :D

Agnes

Hoi Lin,

Gefeliciteerd met de verlenging van je contract!
Is het nu voor vast, of weer voor tijdelijk?

Ik dacht nl. dat de werkgever na 3x verpilcht is je een vast contract aan te bieden.
Of het kan zijn dat dat na 3x verlengen geldt.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.