Valkjes uit Anna Paulowna *bouw voliere!*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 20:58:24

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Riny op  1 september 2006, 09:13:34
Citaat van: Wilma1 op 31 augustus 2006, 22:23:35

maar ehhh.....

WELKE beentjes zijn van Riny, dan weten we in ieder geval hoe haar "onderstel" eruit ziet ;D
:D Wilma

Tralalala
Mijn onderstel is momenteel niet om aan te zien.
En ik sta er ook lekker niet bij.
Groetjes Riny

He wat jammer nou  :-\..... ;D ;D ;D....maar eh...ben net mijn bed uit ( lekker laat!!!) en kom jou meteen al 2x tegen zeg!!

;D ;D :D ;)

Hoi Lin,

Zoals je ziet heb ik jouw goede boekje gevonden, ik zat steeds in het andere te kijken en eigenlijk te wachten op DE bekendmaking van jouw kant ik hield stijf  :-X :-X :-X :-X :-X... tot Caroline (sherlock) erover begon gister bij mij.....toen dacht ik  :o :o :o dan moet ik toch eens verder gaan kijken en wel hoor DAAR zag ik het MET Foto's...die heb ik meteen ingepikt natuurlijk.

Ik ben er erg blij mee en het was een enorme verrassing voor me. Had eerst ff wat "voeten in de aarde"....want WIJ hadden alles al geregeld, maar ik heb een man thuis, die dit X van NIETS wist  ;D ;D ;D

Vanwege de jongen die ik bij Nellie heb opgehaald gisteren, leek het me niet goed METEEN te vertellen dat er NOG 1 bij komt. Dus even een juist moment uitgepikt, met een goed humer en toen gewoon in een gesprek gemeld, dat er NOG een jong "onderweg" is naar hier.

Verbazing alom..."ik dacht dat dit de laatste waren ???"...je kent het wel, die mannenpraat waarvan vrouwen denken "heb je hem weer"  ;D ;D ;D....maar al snel haalde hij zijn schouder op en ging verder waar ie mee bezig was.....

Grote stoere man met een klein hartje, hij vind het oke! MAAR NU is het echt de laatste want anders ga IK eruit  ;D :D ;)

Nee hoor, dan heb ik ruimte te weinig voor ze en dat wil ik niet, want iets groters kan ik niet hebben en ik wil ze graag binnen houden.

Jij blij IK blij Lin!!! Jij wist dit verhaal uiteraard al, maar vind het leuk om in jouw dagboekje te schrijven....herinnering voor later  :D ;)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Wat leuk toch weer als je iemand blij maakt met een valkje :D
Over die onderstellen, die rode schoenen zijn van mij, en die blote benen zijn van Jan ;D

Riny

Citaat van: Rianne op  1 september 2006, 11:02:32

Over die onderstellen, die rode schoenen zijn van mij, en die blote benen zijn van Jan ;D

Hoy Lin
Valt het jou ook op dat Rianne niet praat over de benen van Maarten?
Hij staat vlak achter haar , en dan maar praten over mijn Jantje zijn blote benen. ;D
Groetjes Riny :D

Agnes

Citaat van: Lin op 31 augustus 2006, 21:13:53
Citaat van: Agnes op 31 augustus 2006, 21:10:32
Hoi Lin,

Het heeft even geduurd, maar ook ik heb je nieuwe dagboek gevonden ::)
Vanaf nu kom ik regelmatig even langs hoor!

Groetjes van Agnes.

Hey wat leuk dank je wel! andere dagboek ook gevonden over mijn twee jongen?

Wat?
Nog een dagboek ;D ;D ;D
Ik ga even zoeken  ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Citaat van: Riny op  1 september 2006, 12:50:40

Hoy Lin
Hij staat vlak achter haar , en dan maar praten over mijn Jantje zijn blote benen. ;D

Ik was afgeleid ;D

Wilma1

Citaat van: Riny op  1 september 2006, 12:50:40

Hoy Lin

Jouw Jantjes benen mogen er zijn hoor, niet te dik en niet te dun....mooi model, van het jaar....ehmmm ???....vooral die sokjes maken het geheel af  ;D ;D

Die ingepakte benen zijn moeilijk te beoordelen, dus daar kan ik weinig over zeggen.

Lijkt wel een modellen verkiezing voor mannenbenen

wat een lol!!!!!
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Dames dames.. wat een drukte  :D Ik denk dat het juiste onderstel nu wel gevonden is.

Agnes dagboek had je al gevonden zag ik.

Hey Wilma

Mooi verhaal met een nog mooier einde. Het betekend veel voor me dat deze een goed huisje krijgt.
en over die disclaimer. we hebben het in het begin ook al gezegd dat je eerst dat andere stuk moet lezen als je het overweegt. We zullen het wel merken.

Dag allemaal,

Gisteren zijn wij (mijn vriend, mijn vader en ik) begonnen aan de buitenvoliere. Eerste opzet was om hem gelijk te laten lopen met de schuur. Nu is hij toch dieper geworden dus missen we nog een paneel. Die moeten we nog even nabestellen.

In de schuur is het binnenhok met een opening naar buiten.

en opgezet! alleen mist er nog een paneel.

en de achterkant. Daar is een sluisje. De deur gaat naar buiten open en de andere in de voliere open. Als die niet in de voliere zou opengaan kon je niet meer in de sluis staan.

Nu hebben we golfplaten gekocht. En die komen hopelijk morgen erop. Dan nog zand kopen en we kunnen inrichten.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hoi Lin,

Die voliere ziet er erg mooi uit!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

O wat is dat nu al prachtig Lin en nog niet eens helemaal af, daar kunnen heel wat vogels in!

Ik heb een foto van Dusty samen met de andere 2 nieuwe naar Marilyn gestuurd, om bij mijn handtekening toe te voegen....dat is iets wat MIJ dus niet lukt :-\, ik was al een uur bezig  ::)...als ze wat tijd heeft zal ze dat wel willen doen (denk ik  ;)) dus prijkt nu nog jouw Dusty op  mijn handtekening eerdaags!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Wow! Daar kunnen nog wel een paar koppeltjes bij ;D

*Yvon

Hoi hoi

Dat gaat toch wel een flinke worden zeg.
Ben benieuwd als die helemaal klaar is.  :D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Ziet er erg mooi uit zeg, en jullie pezen wel flink door hoor!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mandy

Hé dat ziet er al goed uit en lekker ruim hoor! :D
En wat zie ik daar voor lief klein wit konijntje huppelen, die wil ik wel even van dichtbij zien. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Dank jullie wel.

Mandy ik zal vanavond even een foto van mijn konijntjes plaatsen.

Voliere paneel is besteld. Ik hoop dat ik het vrijdag kan ophalen. Het dak zit er nu ook op, maar het loopt nog niet genoeg af. Ook nog voor 60 euro aan spulletjes gekocht voor de valkjes.  :D

Ik ben arm.. :P

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)