Valkjes uit Anna Paulowna *bouw voliere!*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 20:58:24

« vorige - volgende »

Caroline

Aha, ja die regel kende is bij je .... ik wist alleen niet dat er incl. de grasjes 5 waren overleden.  :-\

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

CitaatOuders zijn: pop grijs wit en de man wit.

Als hij bedoelt dat de pop een witmasker of bonte witmasker  is en de man een lutino lijkt me dit een popje toch ? Ik heb je dagboekje niet zo bijgehouden, maar ik lees dat er 5 vogeltjes dood zijn gegaan. Heel veel sterkte ermee  :'(
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Citaat van: Caroline op  3 december 2008, 20:00:24
Aha, ja die regel kende is bij je .... ik wist alleen niet dat er incl. de grasjes 5 waren overleden.  :-\

Groetjesssssss
Citaat van: Karin op  4 december 2008, 12:44:07
CitaatOuders zijn: pop grijs wit en de man wit.

Als hij bedoelt dat de pop een witmasker of bonte witmasker  is en de man een lutino lijkt me dit een popje toch ? Ik heb je dagboekje niet zo bijgehouden, maar ik lees dat er 5 vogeltjes dood zijn gegaan. Heel veel sterkte ermee  :'(

Oh nee!! 3 kwartels en 2 grasjes! De kwartels waren door de ratten gepakt. Gelukkig geen valkjes dood hoor!

:-X

Hey Karin,

Ik snap het ook niet.. gisteren hoorde mij vader hem wel fluiten. En ach we zien wel. Ik ben nog niet 100% uit over de koppels.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Oooooh!!!

Je kwartels .... ja, als ik met kiezen koos ik ook voor 3 nieuwe valkjes, i.p.v. kwartels.  :P

Heb je trouwens slim gedaan.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Ja he?! (Stiekem heb ik ook al 5 kwartels gehaald.. merkt het toch niet die valken)

Morgen bonte opaline pop split witmasker van Rianne ophalen, gezellig! Zaterdag de bonte witmasker split opaline en de bonte split opaline cinnamon geelwang ophalen.  ;D
Dan zijn we weer compleet.

Dierenfreackske

Hoi hoi Lin , SUPER dat je 3 valkjes gaat hebben weer ,  en wat voor een he !  Leuk ook die kwarteltjes erbij he , hihi !
Kijk eens , ken je ze nog ??

Pearl , de jongste voorraan en Crystal zit erachter, succes met de kweek volgend seizoen he , ik ben heel tevreden van mijn twee lieve schatten , en ze zijn lekker tam he ! grtjs Ann

Lin

Hey Ann,

Ja echt super ja. Ik probeer van het weekend een camera te lenen. Kwartels zijn zo gezellig weer.
Tuurlijk ken ik ze nog, verschil zat in de uiteinde van de vleugels, maar wie nou wie was dat weet ik niet meer.  :) Wat leuk dat je nog helemaal tevreden ben, doet me goed.

Dierenfreackske

Hahaha , ja  da's waar , Crystal , de oudste heeft iets meer zwart aan de vleugel en de parels zijn iets donkerder of feller , en Peal de jongste heeft iets meer wit , is iets kleiner ook en de zachte parels , ook heel mooi en iets tammer , Matthias gaat ze gewoon vast nemen  hiihi ! Maar terwijl Crystal meer naar mij optrekt , en vanzelf sneller naar me komt ! Grtjs Ann  ;D ;D Ik denk ook dat Crystal misschien een koppel gaat worden met Nala , ook mijn supertam bont witmaskertje , en een hele mooie ook ! Dat beloofd he ! Grtjs Ann

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Lin

lynette

Een fijne 2e kerstdag gewenst

Groetjes Lynette en de valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen