Valkjes uit Anna Paulowna *bouw voliere!*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 20:58:24

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Inge88

Dank jullie wel  ;D Zoveel reacties :o

kimmie

Heey Lin,

Heb je al meer eitjes?
Of is het bij 4 gebleven?

Wanneer is het ongeveer uit gerekend dat het eerste eitje uit komt?

Ben heus niet nieuwsgierig :P

Groetjes kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Lin

Hey inge,

Dat is leuk! ik heb Communicatie aan de rengerslaan gedaan! Richting Grafisch design. Jouw opleiding is een stuk leuker zeg.

Hey Yvon,

Ja het is zeker interessant wel nou wel en niet gegeven mag worde. Je blijft maar bijleren hier.

Tja wanneer komen ze uit. Over 21 dagen. Ze broeden meestal pas bij het 2e ei. dus het duurt nog eventjes hoor. Eerst maar kijken of er wat bevrucht is.  :D

Hey Kim,

Kashira op 4 en Ayla nu op 2 eitjes. Om de dag leggen ze een ei. morgen legt Ayla haar 3e ei en de dag erop Kashira enz.. Als je echt niet kan wachten dan kan je ook even bij Ivana (bijnaam Ivy) kijken. zij heeft ook lutinos en die woont ook niet zo heel ver bij je vandaan. Maar als je liever hier ene vandaa haalt is natuurlijk ook goed, maar dat duurt wat langer.

Groeten, Lin :D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Hoe is het met de kwartels? :D

Lin heeft de kwartels van mijn moeder te logeren omdat mijn moeder bij haar partner is weggegaan. Als ze een nieuw huis heeft met plaats voor een buitenvoliere, kunnen de kwartels weer terug. En anders mogen ze er blijven. :)

Inge88

Jeej weer een eitje  ;D Meestal worden er 4 tot 5 gelegd? Legt Ayla meestal bij elk nestje het zelfde aantal eieren?

M'n opleiding is ook erg leuk. Alleen de manier waarop het gaat tijdens de opleiding is soms nogal vervelend; docenten die weinig aanwezig zijn, alles zelf moeten regelen, geen tot weinig colleges, projectleden die zich niet houden aan afspraken etc.

Lin

Jij typte hier ik imde je net over de kwartels  :D

Zoals jullie nu lezen heb ik 3 chinese kwartels en een japanse hier op bezoek vanwege de omstandigheden. ik hoop dat riannes moeder er straks weer plek voor heeft en in de tussentijd kan ik lekker van ze genieten. Ik neem morgen wel fotos van de voliere, de buitenvalkjes en de kwartels fotos.

Hey Inge,

ja klopt. Meestal legt ayla er 5. De albinos hebben wel vaker problemen hier alleen de eerste dag moeten ze even doorheen. Kashira legt er meestal 4.

Ja ik ken het wel wat je opnoemt over die school  :-X Maar ja het is ook wel HBO daar verwachten ze toch meer zelfstandigheid.

Inge88

Ja, inderdaad ik snap die zelfstandigheid ook volledig hoor. Maar 't is toch te gek dat docenten gewoon wegblijven? Ik zit momenteel (nouja, wordt deze week afgesloten) in een project waar ik de programmeertaal Flex leer. Het is heel nieuw en zelfs mijn docenten zijn dus nog lerende; als ik wat vraag weet hij het dus vaak niet eens, waardoor ik het dus zelf maar moet uitzoeken. Belachelijk toch? Er is zelfs een klasgenoot gevraagd om minorbegeleider te worden tegen betaling... scheelt hun weer werk ???

Ik heb een groot gedeelte van je dagboekje van je eerste nestje gelezen en zag dat 't mis ging met die 2 albinootjes. Waarom gaat 't dan juist bij albinootjes mis?
Ik ben heel benieuwd naar de valkjes  ;D
Ik weet dat ik nog een tijd geduld zal moeten hebben... maar dat zal het zeker waard zijn  ;D

Lin

Waarom het misgaat. Dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Het gaat puur om de eerste dag. Het is toch wat zwakker dan de andere mutaties.

Rianne

Hoi Inge,

ik heb zo'n albino'tje van Lin, Tinco genaamd. Het is een heel apart valkje hoor! ;D Maar wel grappig. :)

Lin

Naast Tinco zijn er nog twee albinos met actieve forumeigenaren op het forum. Een pop genaamd Luna bij Caro (caroline) en een man Eros bij Caroline. Een andere albino man Awan die eigenaar komt hier niet meer zo vaak.

Inge88

Leuk zeg, Linda. Dan weet je precies hoe 't met de jongen van jouw valkjes gaat.  :)

Lin

Dit zijn de mensen met valkjes van hier die ook een dagboek hebben.

Gerda -geparelde witmasker pop Grisha
roxanne (shorty) - lutino pop Lemon en en geparelde man Yani
wilma - witmasker pale fallow man Dusty alleen door haar ziekte is die nu bij riannes moeder
Rianne - albino man Tinco
Manja - wildkleur pop yariki
Christa(jacksmamma) - witmasker zilver pop/man Gaya
Caroline - albino man Eros
Maja en Folkert (chiko) - witmasker pop  Goldie
Caroline (caro) - albino pop Luna
Kimberley en ronald - wildkleur man/pop Taiko

volgens mij ben ik niemand vergeten. Met de rest e-mail ik nog op 2 na die reageren niet.
Nu weet je meteen wie wie nou heeft.

Groeten, Lin

ManjaV

Hoi Lin,

Er zijn weer aardig wat eitjes bij jou gelegd :D Spannend zeg!
Wanneer verwacht je dat de eerste uitkomt?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Inge88

Zo, dat zijn er nog al wat  :)

Citaat van: ManjaV op 26 januari 2007, 09:58:31
Hoi Lin,

Er zijn weer aardig wat eitjes bij jou gelegd :D Spannend zeg!
Wanneer verwacht je dat de eerste uitkomt?

Groetjes,
Manja

Als ze broeden vanaf het 2e eitje en die was de 24e gelegd toch? En je gaat uit van 21 dagen broeden dan komt 't eerste eitje op 14 februari uit toch? Heb ik dat goed Linda?
Ik ben de 13e jarig  ;D