Valkjes uit Anna Paulowna *bouw voliere!*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 20:58:24

« vorige - volgende »

Inge88

;D Gefeliciteerd met de eerste eitjes!

Wilma1

Hoi Lin,
Gefeliciteerd met de eerste eitjes, wordt weer spannend!

En die foto's WOWWWW, een enorme boom zo uit de grond....ja met open land is zoiets zo gebeurt en lijkt alles wat zo veilig vast zit plots simpel uit de grond te komen. gelukkig geen al te ernstige sachde opgelopen. WEL een mooi landschap waar ze wonen  :o :D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Waarom heb je het adoptie-ei bij K & K gelegd een onervaren koppel en niet bij A & T, een ervaren koppel??

Heb je daar een speciale reden voor??

PS. de 4 afgestorven eitjes van Eros & Chica waren 2 (bonte) witmasker ventjes en 2 albino meisjes.  :'(
Helemaal volgroeid met dons en al.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi Yvon,

volgens mij heb ik dat bij voeding geschreven.
In pellets zit al alles wat ze nodig hebben, ook vitamines. Als je die nog eens extra erbij gaat geven, wordt het echt te veel. Bovendien kun je alleen vitamines bijgeven als daar echt een reden voor is. Je weet namelijk nooit waar een valkje tekort van heeft. ;)

Hey Lin ;D

Gefeliciteerd met de eitjes! Hopelijk mogen Kaiyo en Kashira nu eens jongen krijgen. Heb je ze wel zien paren?
Vanavond komen we de kwartels brengen, 3 chinese en 1 japanse. Die kun je gewoon valkjes voer geven. :)

Lin

Citaat van: Caroline op 23 januari 2007, 20:58:30
Hier heb ik vorig jaar al een heel stuk over geschreven, Lin, toen Diégah ziek was en te dik, toen hoorde ik al van Dr. Feld dat eivoer buiten het kweekseizoen om meer als snoep gezien moest worden dan als voer wat dagelijks nodig is, het is inderdaad slecht voor nieren en lever.

1 à 2 x per week een beetje mag maar zeker niet meer.  ;)

oh ja ga zo even zoeken. Thanx!

Citaat van: bailey op 23 januari 2007, 21:23:48
heey lin,

Nu maar hopen dat de 4 eitjes ook bevrucht zijn...
Als Karel wat tammer is zou ik er graag een lutino bij willen...

Dus als Ayla dan nog een nestje krijgt zou ik graag een kindje van haar willen...
Wel een lutino dan...
(of als de eitjes die ze nu legt bevrucht zijn, eentje uit dit nest als je nog niemand hebt voor een lutino)

Groetjes Kim

Hey kim,

mail me maar even als je het zeker weet dat is makkelijker en dan kan ik altijd nazoeken wie wat nou wil. Ik heb nu al reserveringen voor lutino's maar mail me maar even dan kijken we wel. Je kan ook even onze website bezoeken dan zie je ook meteen waar ik woon.

Citaat van: Yvon en Rene op 23 januari 2007, 21:58:31
Hoi hoi

Hoe is het met je konijntje?
En wat leuk dat de valkjes alweer alles bij elkaar al 4 eitjes hebben.

En hebben jullie ook gelezen dat je,als je pellets voert ook geen extra vitaminen mag geven?
Dat had ik ergens gelezen.
Wijzelf geven geen pellets.

groetjes Yvon

Konijntjes gaan gelukkig goed. Lekker verwennen totdat die ene op normaal gewicht weer is.
Dat van pellets wat je noemt is interessant. Ik voer zelf geen pellets maar wil het wel graag allemaal weten.

Citaat van: Inge88 op 23 januari 2007, 23:03:44
;D Gefeliciteerd met de eerste eitjes!

Ja leuk he? jij hoopt zeker ook dat ze bevrucht zijn :-)

Citaat van: Wilma1 op 24 januari 2007, 10:45:51
Hoi Lin,
Gefeliciteerd met de eerste eitjes, wordt weer spannend!

En die foto's WOWWWW, een enorme boom zo uit de grond....ja met open land is zoiets zo gebeurt en lijkt alles wat zo veilig vast zit plots simpel uit de grond te komen. gelukkig geen al te ernstige sachde opgelopen. WEL een mooi landschap waar ze wonen :o :D
:D Wilma

Hey wilma,

dank je. mijn ouders wonen echt heel mooi. Vlabij een grote sloot met riet aan de voorkant van het huis.

Citaat van: Caroline op 24 januari 2007, 12:00:11
Waarom heb je het adoptie-ei bij K & K gelegd een onervaren koppel en niet bij A & T, een ervaren koppel??

Heb je daar een speciale reden voor??

PS. de 4 afgestorven eitjes van Eros & Chica waren 2 (bonte) witmasker ventjes en 2 albino meisjes. :'(
Helemaal volgroeid met dons en al. :-\

Ja klopt. Naira en Ayla kunnen beiden wildkleur en witmasker krijgen. Ik zou dan geen verschil kunnen zien. Mocht het bevrucht zijn en het gaat echt mis dan kan ik altijd het jong overleggen. Maar ik wil graag kijken of ze jongen goed kunnen voeden. Ik ga er ook vanuit dat deze eitjes niet bevrucht zijn dan hebben ze 1 jong. Mocht dat niet gaan dan hebben ayla en tiamo maar 1 erbij en hebben ze het toch geprobeerd. Als alles bevrucht is moet ik gewoon goed opletten hoe het gaat met voeren.

Hey Rian,

Ik heb echt geen idee of ze gepaard hebben. Ik was overdag druk bezig. Wordt dus een verrassing als het wel zo is. Mocht het zo zijn hoop ik dat er niet teveel komen de eerste keer. Ja vanavond zie ik jullie wel verschijnen.  :D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

24 januari 2007, 13:23:34 #185 Last Edit: 24 januari 2007, 13:29:59 by Inge88
Linda, ik hoop zeker wel dat ze bevrucht zijn!!  ;D Ik ben nu al een boel voorbereidingen aan 't treffen, heb een nieuwe tweedehandse grote kooi gekocht en helemaal opgeknapt . Die staat nu helemaal klaar om bewoont te worden! Ben ook speeltjes aan 't maken en binnenkort nieuwe spulletjes aanschaffen, echt leuk allemaal. Ben mezelf nu dus al helemaal gek aan 't maken  :P

Lin

Hey,

super bezig ben je!! Wat een gave website heb je! helemaal zelf getekend en gemaakt in flash? wat doe je voor opleiding?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

kimmie

heey lin,

Ik heb je ff een mailtje gestuurd...

Ik had al een paar keer op je site gekeken...
Wist dus al waar je ongeveer woonde.. ;)

groetjes kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Inge88

Citaat van: Lin op 24 januari 2007, 13:26:37
Hey,

super bezig ben je!! Wat een gave website heb je! helemaal zelf getekend en gemaakt in flash? wat doe je voor opleiding?

Dankje. Ja heb 't zelf getekend. In flash inderdaad :) Was nog veel werk hoor, al die blaadjes :P

Ik volg de opleiding Communication & Multimedia design in Leeuwarden. Ik maak dus websites, 3d applicaties, games, video's etc. Alles wat met multimedia te maken heeft dus.

Rianne

*Yvon

Hoi hoi

CitaatKonijntjes gaan gelukkig goed. Lekker verwennen totdat die ene op normaal gewicht weer is.
Dat van pellets wat je noemt is interessant. Ik voer zelf geen pellets maar wil het wel graag allemaal weten.

Gelukkig dat het weer goed gaat met de konijntjes.
Ik ben ook veel gaan lezen over pellets,en kwam geregeld tegen dat je dus geen vitaminen mag geven.
Soms is het nuttig om op het forum dingen te herhalen.  ;) ;D
Enne wanneer is je eerste eitje uitgerekend?
Of stond dat al ergens,kan het niet zo snel terug vinden.  :-[ :D

groetjes Yvon[/color]

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Waar kan ik de  link vinden van de site van Inge88??

Ik zie hem nergens.  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Inge88

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

kimmie

Citaat van: Inge88 op 24 januari 2007, 14:49:18
Hij staat in mijn profiel... Maar de url is: http://www.ingevlaar.nl  :D

Heey inge,

Ik heb ook even gekeken...,
Hij is echt super mooi...!!
Helemaal zelf gemaakt???
Knap hoor...!!

Groetjes kim
Groetjes Kim, Karel en Lady