20 mei 2025, 00:07:26

kweken

Gestart door bart, 2 augustus 2006, 22:59:41

« vorige - volgende »

bart

hoi heb nu 2 koppels valkparkieten in een kamervoliere zitten en die staat in de schuur heb er schommelstjes in hangen en 2 nestblokken, maar heb ze nu 3 dagen en ik wilde weten wanneer ze interest gaan tonen in een nestblok?

groetjes bart

Karin

Eh... geduld is een schone zaak Bart  ;D Als jij net verhuisd betn denk je toch ook niet na drie dagen  aan gezinsuitbreiding  ;D ;D ;D Misschien was het ook beter om ze eerst aan de nieuwe omgeving te laten wennen voor je de broedblokken erin zou hangen. Zelf zou ik pas na een maand of wat broedblokken ophangen. Eerst even goed in broedstemming krijgen, zorgen dat ze lekker gewend zijn en in goede conditie zijn en dan pas het blok erin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

En zitten dekoppels allebei in dezelfde kamervolière of hebben ze allebei een eigen kamervolière??

Beter in de koppels anders gescheiden te zetten.

Maar nog veel beter is om je koppels eventjes lekker rustig te laten wennen en verwennen, zorg dat ze in een goeie conditie zijn/komen en sla desnoods dit broedjaar over.

Waarom zo'n haast, het lijkt wel of alleen maar interesse hebt in jongen. Vertel eens wat over de valken.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.