8 mei 2025, 08:32:10

prijs?

Gestart door bart, 28 juli 2006, 19:14:58

« vorige - volgende »

bart

weet iemand hoe duur het is als ik een voliere helemaal laat maken van aluminium omdat valkjes aan het hout knagen en dat vergt veel onderhoud.

hij zal ongeveer 4 meter lang
2 meter breed en 2 meter hoog zijn.

kan iemand mij dat ongeveer vertellen??

en als je wilt broeden met valk parkieten kun je dan meerdere broedkoppels bij elkaar doen??

groetjes bart

bart

weet niemand het?

kan iemand mij wat wijzer maken??

Monky

Hi Bart,

Ik denk dat de prijzen gewoon sterk verschillen naar smaak van de persoon. Het beste wat je kan doen is een bedrijf opzoeken en daar een offerte laten maken voor jouw specifieke wensen.

Maar misschien dat iemand hier weet hoeveel die panelen los kosten?

Succes!

Groetjes,
Monky

inka

Ik heb eens een poos geleden geinformeerd bij iemand in ik dacht ridderkerk en daar kosten de panelen van 1 meter breed en 2 meter hoog € 33,00 en een paneel met deur kost daar € 47,00, dan moet je ook nog een dak maken.

mickeledoki

hee bart,

ik weet niet waar je vandaan komt maar als je  uit de buurt van  brabant komt  raad ik je aan om ff op www.parkietendroom.nl te kijken  zij maken volledig alleminium volliere's op maat na je eigen smaak met deuren en  keerbaren voederbakken  en voor een goede prijs ...echt een aanrader ...  wat broedkoppels betreft  is het geen probleem om er meerdere bij elkaar te zetten...ze verzorgen zelfs elkaars nest... :) :) :)

groeten mickeledoki

bart

oke jongens allemaal hartstikke bedankt maar mijn neef zit in de bouw en hij heeft al meer ijzeren volieres gebouwd dus ik laat het hem doen mar oke ik reken dan wel rons de honderd euro bedankt.

*Yvon

hoi Bart,

Ik heb ook eens bij verschillende bouwers geinformeerd en kom inderdaad in Ridderkerk of bij parkietendroom uit met de goedkoopste panelen.

Als je de voliere helemaal rond met aluminium wilt hebben kom je dus uit op een totale lengte van 12 meter en krijg je er ook nog eens een dak van zo'n 8m2 erop.
100 euro is dan wel aan de krappe kant, ben ik bang

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

mijnliefstestuffy

ik wou zelf eerst ook zo,n ijzeren voliere kopen maar die koste 300 euro dacht ik ik weet het niet meer precies en hij paste niet in mijn kamer :Pdus heb ik gewoon een kamer voliere gekocht van ongeveer 1 meter breed en 1,65 hoog
groetjes noeska :)