13 mei 2025, 20:55:30

valkje is slim

Gestart door bert+japio, 24 juni 2006, 13:18:40

« vorige - volgende »

bert+japio

Hallo,

Toen ik vanmorgen wakker werd hoorde ik een hoop gefladder, normaal doet hij dit altijd even in zijn kooi maar dit bleef maar door gaan en ben maar even wezen kijken omdat hij ook al zo vrolijk aan het roepen was  ::) hij heeft dus zelf zijn kooi open weten te maken en was lekker aan het vliegen in de huiskamer  ;D Gelukkig kon ik hem zo pakken en terug in zijn kooi zetten, normaal gesproken loopt hij in zijn kooi weg voor me  ???

Al met al vod ik het best grappig, hij had echt z'n houding van kijk mij nou  ;D

Mariska

Hoi Bert,

Inderdaad heel slim en grappig, maar kan ook gevaarlijk zijn natuurlijk.
Denk aan alle gevaren die er in huis zijn.

Misschien een idee om er een soort slotje op te zetten ;)
Dat heb ik hier ook zodat mijn stiefdochter de kooi niet kan openen als ze 's ochtends eerder beneden is als wij.

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bert+japio

ik heb vannacht een trekbandje er om gedaan, morgen ga ik meteen ff een slotje kopen  ;D

Mariska

Slim van je ;D

Wat ik gebruik vind ik heel handig, ook met open en dicht maken, maar weet even niet hoe het heet.
Je kunt er ook een sleutelhanger om heen doen ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Bert
Dan moet je vragen naar een Festonhaakje.
Groetjes Riny :D

bert+japio

inmiddels zit er een badje in de opening zodat hij ook lekker kan badderen als hij dat wilt, maar zijn voorkeur blijft de plantenspuit.