2 augustus 2025, 22:00:24

De doos van Stan

Gestart door Paul, 14 juli 2003, 02:36:35

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Paul,

echt super hoor, al 3 kleintjes, ik ben eerlijk gezegd ook wel een beetje jaloers. Nou eigelijk heel veel ::).

Ik vind het echt heel erg fijn voor je, en voor Roxy ook :).

Super hoor, nu nog afwachten op de andere :).

Groetjes, Tara

daan

Hi paul,

Wat een schatjes joh. Nu hopen dat de andere ook snel uitkomen!
Heel veel pleziere en succes.
Grappig die foto's van de ouders die buiten de kooi voer gaan zoeken hihihihi

Groetjes Daan

Paul

3 november 2003, 05:22:35 #62 Last Edit: 3 november 2003, 05:25:04 by Paul
Hoi Allemaal,

Net voor ik ging slapen keek ik nog even of alles goed was met de jongen en nummer 4 lag al vrolijk te spartelen naast de andere 3 jongen :-)
Nu dus nog 1 eitje te gaan maar daar was nog weinig beweging in te zien dus die zal nog wel even op zich laten wachten als ie nog uitkomt.
Voor hun eerste nestje ben ik al heel tevreden met 4 jongen maar de vijfde erbij zou toch nog leuker zijn :-)
Ik heb nog even snel een foto gemaakt, je kan duidelijk zien in welke volgorde ze geboren zijn want ze verschillen allemaal van grootte.
Je kan van het jong wat als laatste uit het ei gekomen is nog zien dat ie helemaal nat is :-)

Ik hoop dat de ouders ze allemaal kunnen voeren en dat ze allemaal groot gaan worden :-)
voor het eerste nestje doen ze het tot nu toe in elk geval geweldig.
Ze beschermen de jongen goed en ze worden ook regelmatig gevoerd aan de piepgeluidjes te horen :-)
Wat me bij dit nest ook opviel is dat dit de eerste ouders zijn die de eierschalen opeten.
De ouders van de vorige nesten lieten het gewoon liggen.
Misschien dat ik nu eindelijk eens een normaal nest krijg :-)

Groetjes Paul

Marianne

Hoi Paul,

Gefeliciteerd met dit nestje.
Wat een droppies zijn die kleintjes.
Machtig om zoiets mee te mogen maken.
Succes met de kleintjes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

ziralioness

Ohhh wat een schatjes!! Ik ben zó jaloers... AHWW!!!  :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Kolkkie

Hoi Paul,

Gefeliciteerd met je 4de jong.
Ik hoop dat alles goed blijft gaan, maar dat moet haast wel met zulke kanjers van ouders.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

moonwitch (diana)

hoi paul

Je bent echt een geluksvogel met weer zo'n prachtig nestje.
Terwijl sommige van ons moeten wachten tot volgend jaar, gaat het bij jouw gewoon door.
In ieder geval gun ik het je van harte hoor, en ook weer erge leuke foto's.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Paul

Hoi Allemaal,

Vandaag is het vijfde eitje ook nog uitgekomen :-)
Ze hebben dus erg hun best gedaan want ze waren niet van de eitjes af te krijgen :-)
Ze houden er wel vreemde gedachten op na vind ik.
Ze denken waarschijnlijk wat je ver haalt is beter  :D
Ze halen echt overal voer vandaan en als ze eruit zijn kan je amper eivoer klaarmaken of ze zitten al in de bak met eivoer.

Het zijn dus echte schooiers :-)
Ook heb ik een foto van de vijf jongen maar ze zitten op een kluitje met elkaar dus probeer ze maar te tellen :-)

Ik ben zelf heel benieuwd wat voor mutatie de jongen zullen zijn.
Volgens de virtual breader word alles wildkleur maar een ander programma gaf als uitkomst ook gepareld en bont dus dan zullen we wel merken of die virtual breader in de kliko moet of die ander :-))

Groetjes, Paul

Mandy

Hahaha wat leuk zeg, alsof ze ook extra moeite voor hun jongen willen doen, of wat van ver komt beter is door de gedane moeite ofzo?! :D
En wat heerlijk zeg, zo'n nestje van 5, met dat heerlijke gele dons en gepiep, hmmmm, je maakt me lekker! :P
Ik zal het wel gemist hebben, maar weet je ook of en waar ze split voor zijn?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

6 november 2003, 04:06:12 #69 Last Edit: 6 november 2003, 04:06:46 by Paul
Hoi Mandy,

Nee ik weet verder niks van de ouders.
De pop is cinnamon gepareld en de man bont maar met heel weinig vlekken het lijkt als je snel kijkt op een wildkleur alleen is de kuif geel en de staart en de buitenste vleugelpennen zijn ook geel.
Stan is niet de biologische vader dus he dat is een ander mannetje maar Stan heeft het verkeerd begrepen het is normaal dat ze wel de lusten willen en niet de lasten maar Stan neemt wel de lasten en niet de lusten :D
De pop komt bij mensen particulier vandaan en de man is aan komen vliegen en bij de dierenambulance gebracht waar ik hem weer van heb.
Dus blijft afwachten wat voor verrasingen de ouders voor me in petto hebben :-)

Groetjes, Paul :D

VaLKPaRKieTJe

Oh wat lief joh, dus is toch goed gegaan met het 5e eitje!!
Erg leuk om te lezen (en vergeten 'hoi' te zeggen) over de kleintjes, nu nog afwachten wat voor mutatie ze zijn, en of ze het dan ook halen, al denk ik van dat laatste veel positiefs als ik de foto's van die drukke bezige oudervalkjes zie.

Veel plezier met je ukkies Paul.

Groetjes, Mariette

Paul

Hoi Allemaal,

De jongen gaan nog steeds heel erg goed nu :-)
Ze worden heel goed gevoerd en zelfs de kleinste krijgen regelmatig eten want die groeien ook goed.
Ze halen erg veel voer buiten de kooi vandaan, als er op tafel iets eetbaars ligt gaan ze dat halen :-)
Hier nog even een foto daar is duidelijk te zien hoe ze al gegroeid zijn :-)
En paps is daar weer druk aan het voeren.

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi Paul,

Wat een scheetjes zeg, van die lekkere ET's.
Ze zijn idd al heel erg gegroeid.

Veel succ6 met dat grut.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Marianne

Hoi Paul,

Wat een mooie foto van Stan die zo de kleintjes te eten geeft.
Het worden vast mooie valkjes want de verzorging door de ouders is erg goed.
Ben ook heel benieuwd welke mutatie's het straks blijken te zijn.
Succes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

VaLKPaRKieTJe

Hey Paul,

Wat een leuke foto.
Stan is een goeie papa hoor, dat blijkt wel, en dan nog wel voer van buiten de kooi halen.
Worden de ouders daar nou niet heel erg moe van?
Wat groeien ze snel zeg, nog een weekje of wat en er zit al weer een kuifje op. ;D
Veel plezier met de ukkepukkies van Stan en Roxy.

Groetjes, Mariette