help was dit,.. rode ogen en verder lutino

Gestart door adnaloj, 19 juli 2006, 20:41:00

« vorige - volgende »

adnaloj

hallo allemaal,

ik heb een jonkie en geen idee wat het is  ???
het heeft rode ogen maar voor de rest lijkt het een lutino te zijn,... rode wangen en de beginnende veren zijn geel,
maaaaaaar wat is dit nu???

groetjes jolanda

•=Bonnie=•


Quendi

Lutino's hebben gewoon rode ogen hoor  ;). Een lutino  :)

adnaloj

owwwwwwwwww oke haha, wat dom van mij haha,
ik heb alleen nog maar lutino's gezien met zwarte ogen  :-\ ;D
maar dan ben ik de gelukkige eigenaar van een baby lutino  ;D ;) en ik vindt hem/haar heeeel mooi met die rode ogen,

groetjes jolanda

Lin

huh zwarte ogen???

als het goed is moet het jong altijd geel dons hebben en rode ogen bij lutino! heb je geel dons en zwarte ogen dan is het een wildkleur/cinnamon.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Roma

Lin even een vraagje ik heb dus ook 2 lutino's met.....zwarte ogen. zijn dit dan ook geen lutino's ze zijn van 2005( man en pop )
gr v Roma

Lin

Nee dit kan naar mijn weten niet. Als lutinos ouder worden vernaderd de intensiteit van het fel rode. Dan lijkt het net alsof ze een andere kleur hebben. Kleur rood kan dus wel verschillen, ze zeggend at dit ook met bont heeft te maken.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Roma

dank je lin.maar dan zijn het volgens mij geen lutino' s maar wat dan wel ze hebben een klein zwart kraaloogje met een grijze rand. ik weet niet of het een verschil maakt maar ik was vergeten net te zeggen dat de pop gepareld is.
Roma

Lin

heb je dan een foto van het valkje? je kan ook links kijken bij mutaties of je ziet welke je bedoelt.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Roma

hoi lin bedankt voor je reactie als ik bij de mutatie foto's kijk kom ik toch echt uit op lutino, ondanks de ogen. ::)
gr v Roma