11 mei 2025, 22:30:03

dat doe je toch niet

Gestart door Roderick., 18 september 2002, 10:51:59

« vorige - volgende »

Roderick.

Weet je wat ik net las op een kweker site. Iemand had 2 valkjes gekocht van 14 weken oud. Ze zijden dat ze erg schuw waren. Toen wouden ze ze inruilen voor 2 tamme valken. Ik vind dit echt nergens op slaan als ze nog maar 14 weken zijn heb je ze zo tam. Toen ik mijn nieuwe valk kocht was die een half jaar en heel erg bang en binnen 3 dagen was die tam. Dus die mensen moeten eigenlijk helemaal niet aan valkjes beginnen. Ze nemen nog niet eens de tijd om ze tam te maken. Jammer dat ik niet op hun bericht kon reageren.

Roderick.

Er staat ook dat ze kleine kinderen hebben die graag met ze willen spelen. Ik mag hopen voor de valkjes dat ze niet helemaal dood geknuffeld worden en lekker strak vastgehouden worden

Simon.

ik vind dit ook nergens op slaan: volgens mij kopen ze gewoon valken voor de kinderen en dat die er mee gaan spelen dit slaat echt nergens op

groetjes

Simon

Tara.

Amai, als ze daarom valkjes willen voor de kinderen... ik vind ook dat dit nergens op slaat. Ze kopen valkjes als speelgoed. Amai.

Roderick.

sannecoenders@hotm

ik vind, als je iets wil waar je kinderen mee kunnen spelen dat je ze een knuffelbeer ofzo moet geven maar geen valk!
greetz sanne en diddel

V_Valkie

ja,koop dan een knuffel ,of speelgoed maar een vogeltje is best teer..

binky

het is niet te geloven.ik heb deze week een mannetje van 2 jaar gekocht in twee dagen was hij tam.hij zit op mijn schouder en begint al te kroelen.dus geef aub ook oudere valken een kans,die kunnen ook vriendjes voor het leven worden niet te geloven ik wil 1 raad geven  mensen  neem de tijd en laat een valk je vertrouwen dan zal het je verbazen hoe tam je ze krijg!!!!!!!zelfs een valk van twee jaar in 2 dagen tam en hij beet mij echt vreselijk hard de eerste dag en nu de 2 de dag zit hij op mijn schouder en kroelt met mijn wang dus geef niet OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GROETJES AAN IEDERE VALK VRIEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
monique.