28 april 2024, 04:10:01

My cute little Cathi's...

Gestart door Monky, 15 juli 2006, 10:37:50

« vorige - volgende »

Monky

Hi allemaal,

Ruka zit nu bij de andere 2... Ze maken het hem wel enorm moeilijk. Ze jagen hem steeds op. Het is een geschreeuw van juwelste.
Ik geloof dat het tot nu toe nog alleen maar bij dreigen is gebleven, ze happen volgens mij niet echt. Maar het klinkt niet gezellig.

Ik ga er maar vanuit dat het iets is van een rangorde vestigen of zo. Ik hoop het in elk geval.

Ruka is ook echt een schatje. hij gaat als hij zit heeft op mijn vinger zitten en er een beetje aan zitten knabbelen. Echt heel vertederend. En dan kijkt hij je aan met die grote ogen  :-* Ik smelt dan echt helemaal weg hahaha...

Ik heb nog wat kiekjes gemaakt.

Ruka:









Seda:






Nalani:






Het lijkt nu weer stil bij ze... ik hoop dat dat zo blijft  :-\


Marga,
Hoe gaat het trouwens met al de kleine cathi's die je binnen hebt?  :D

Groetjes,
Monky

marga

hoi monique
wat een mooie foto s
de groene die ik toen binnen gehaald heb kreeg ik niet aan de pap en die gingen lekker zelf eten
toen heb ik de 2 jongste ook maar snel naar binnen gehaald
en die eten nu lekker pap 2 keer per dag en dat is een blauwe en een groene
groetjes marga

Marc van de Kuifjes

Heel mooie foto's hoor! Seda heeft waarachtig een kuifje! :D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Yvon

Hoi hoi

Idd hele mooie foto's.  :D
Ik vind je cathi's hele mooie kleuren hebben.
Ik hoop dat Seda en Nalani ,Ruka wel snel lief gaan vinden.
Zodat ze lekker met z'n 3en tegen elkaar aan op stok kunenn gaan zitten.
Ga je er trouwens nog 1 cathi bijnemen?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Marga,

Fijn dat het goed gaat met al die jongen.

Ik zit op dit moment toch sterk te overwegen om Ruka weer bij de anderen weg te halen. Hij heeft echt geen leven.
Ik heb van Erwin begrepen dat het al de hele ochtend aan de gang is. Hij vond Ruka zelfs uitgeput op de grond
Als het nog zo erg is als ik thuis kom, dan ga ik er versneld een jong bijhalen. Dan maar geen zeegroen, dat komt dan vast nog wel een keer. Ik denk dat als ik Ruka en de nieuwe er dan tegelijkertijd inzet, het misschien beter zal gaan. Ze kunnen dan in elk geval niet met z'n tweeen zich richten op 1 jong cathi.

Ik ben zeer verrast, moet ik eerlijk bekennen.

Dus Marga, misschien komen we binnenkort weer even richting Schoorl  :-\

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Mooie foto's hoor. Jammer dat Seda en Nalani Ruka niet met rust laten...

Mara

Saar

Hey Monique
Mooie foto's!
Hopelijk vind je snel een vriendje voor Ruka
Groetjes Saar :-*

Monky

Nou jongens...eh dames...

Ik heb Ruka in zijn oude kooitje terug gezet. Ik zag bloed op een stokje en zijn neusje en snavel is wat kapot.

Ik vind het ongelooflijk zielig, want het is zo'n lief beestje. Echt, hij bijt niet, hij laat zich rustig pakken. Ik heb echt met hem te doen.

Ik ga even met Erwin overleggen of we het beste al een maatje voor hem kunnen nemen en ze dan met z'n tweeen in de cathi voliere zetten.

Dit had ik echt niet verwacht. En zeker niet van Nalani... die nam zelfs het voortouw  :-\

Jullie horen wel hoe het verder gaat.

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Succes ermee.

Mara

Monky

Hi allemaal,

Ik ga zaterdag weer richting Marga om een vriendje voor Ruka te halen.

En dan maar hopen dat als ik ze beide in de voliere zet, ze wel geaccepteerd worden  ::) :P :-\ :)

Groetjes,
Monky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Nou dan is mijn vraag dus helemaal beantwoord.  ;) :D
Wel erg zielig voor Ruka zeg.  :-\
Kan het misschien ook niet wezen dat Nalani en Seda broeds zijn ?
Dan kunnen hun karaktertjes nml ook erg veranderen.

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Hoi Monique, ;D

Ik denk dat ze Ruka als een indringer zien. :-\
Ze hebben natuurlijk een hele poos het rijk alleen gehad en nu is daar Ruka bij gekomen.
Misschien kun je straks als je een vriendje voor Ruka hebt beter Nalani en Seda uit de kooi halen en die met z'n tweeën apart zetten.
Als je ze dan na een tijdje terug zet, zijn ze zelf vreemd in de kooi en hoeven ze hun territorium niet te verdedigen. :D

Succes.

Groetjes Marlies ;)

Monky

Caroline, ik hoop ook dat mijn plannetje werkt  :P :D

Hi Marlies,
Bedankt voor de tip!

Citaat van: Yvonne op 22 augustus 2007, 00:32:22
Hoi hoi

Nou dan is mijn vraag dus helemaal beantwoord.  ;) :D
Wel erg zielig voor Ruka zeg.  :-\
Kan het misschien ook niet wezen dat Nalani en Seda broeds zijn ?
Dan kunnen hun karaktertjes nml ook erg veranderen.

Groetjes Yvon




Hi Yvon,
Het was in eerste instantie de bedoeling dat er nog een zeegroene bij zou komen  ;) Maar daar wacht ik nog even mee. Ik vind dit belangrijker.
Het zou inderdaad kunnen zijn dat ze broeds zijn, al zie ik ze niet "op" elkaar. Seda zit toch voornamelijk met de stok te vrijen  ::)
Als dat trouwens zo is, dan veranderen ze wel in kleine monstertjes zeg  :o Poeh...

Hi Marga,
Ik heb gekeken naar de foto die je hebt gestuurd  :D Het zijn wel enorme beauties  :-* Maar volgens mij heb je er eentje tussen zitten die nauwelijks die zwarte tekening op zijn vleugels heeft. Ik ben nog niet helemaal uit hoe dat genoemd wordt  ;D En hoe dat vererft. Wel hele mooie cathi's. UIt de combi zeegroen-kobaltblauw komen onder andere zeegroene jongen  ;D Ik moet even kijken of het slim is om 5 cathi's in die voliere te zetten... anders mag je me op de reserveringslijst zetten  ;D ;D ;D

Ik moet eens gaan nadenken over een naam... Marga, weet je al welke de popjes zijn?

Groetjes,
Monky


marga


hoi monique
de voorste schijnt mint groen te zijn daar kan je niet aan de staart zien of het een man of pop is
ben benieuwd wat er volgend jaar allemaal tevoorschijn komt aan kleuren
groetjes marga