3 augustus 2025, 10:21:59

My cute little Cathi's...

Gestart door Monky, 15 juli 2006, 10:37:50

« vorige - volgende »

Monky

Hi Mara,

Ik heb een calculator gevonden voor grasjes. Heb jij eventueel gegevens over de ouders... broertjes of zusjes?
Hij is trouwens super mooi  :D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ik heb alleen foto's en een zusje van Pipo is een albino.....De andere lijkt op zijn moeder en Pipo en Pipa lijken op Pasteltje, de vader.

mara

Monky

Hi Mara,

Ik ga vanavond kijken of ik ermee aan de slag kan... ben beniewd... misschien kan ik de mutatie ook gewoon in mijn boek vinden, maar dit is leuker hahaha...

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan, toch?

Van al je andere grasjes weet je de mutatie wel?

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ik weet van geen een van mijn grasjes de mutaties. Maar als je dat voor mij zou willen opzoeken als je daar tijd voor hebt, dan zet ik wat goede foto's in mijn verhalenboekej. Maar ben vooral benieuwd naar Pipo.

Mara

Mara

Hoi Monique

Ben je er nog uitgekomen?

Mara

Monky

Hi Mara,

Ik ben er ongeveer uitgekomen. Er zijn een aantal dingen waar ik over twijfel, maar ik heb alles thuis liggen, dus ik ga het je straks vertellen.

Even een vraagje...
De blauwe kleur in Pipo, is dat dezelfde kleur als in Pipa? En die andere blauwe grasje? Of is het een donkerdere kleur blauw?

Ik ga nu richting huis.

Tot later  :D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Pipo is donkerder dan Pipa. En het jonge mannetjes is donkerder dan de moeder.

Wil je foto's zien? Dan zoek ik die even op.

Kom veilig thuis en ik ben heel erg benieuwd....

mara

Monky

Hi Mara,

Ik denk dat Pipo een opaline geelmasker hemel- of kobaltblauw is.
Ik twijfel een klein beetje tussen de twee blauwkleuren, omdat hij soms een lichte en soms een donkere kleur lijkt te hebben. Ik neig wel iets meer naar hemel dan naar kobaltblauw. Ik zou hem dan eigenlijk even in het echt moeten zien, of een foto waar geen flits is gebruikt, maar waarbij er wel genoeg licht is... dus bijvoorbeeld als hij in de zon zit of zo.

Er zit een duidelijke groene waas over hem. Dus ik zou bijna geneigd zijn hem een regenboogparkiet te noemen, maar ik kan niet een echte duidelijke omschrijving ervan vinden.

Hij is hoe dan ook erg mooi  :D 

Groetjes,
Monky

Monky

Zo na dit kleine grasjes intermezzo... gaan we nu weer verder met de cathi's  ;D

Seda  :D

Nalani  :D

En dus binnenkort Ruka  :D

Ze zijn enorm in de rui op het ogenblik. Je kan de nieuwe veertjes al zien komen  :) Het zijn nog steeds twee heerlijke schatten die toch op dit moment veel naar elkaar toe lijken te trekken  :) Ze zitten nu soms beide in dat speeltje te slapen... de ene zit dan boven de andere in hetzelfde speeltje... het is een schitterend gezicht. Ik zal proberen er een keer een foto van te maken  ;D

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monique,

Wanneer komt Ruka naar je toe?
Komt er dan ook nog tzt een 4de bij?

Groetjes Anja

Monky

Hi Anja,

Als ze zelfstandig zijn komt hij hier...
Wanneer dat is, is nog niet helemaal duidelijk.

Ik wil nog heel graag een licht zeegroene cathi er nog bij. Dan is het voldoende. Dan gaat het slotje erop  ;D
Dus ja, er komt nog een vierde bij... als ik die kan vinden  ::) :)

Groetjes,
Monky

Monky

Hi allemaal,

Marga heeft me weer een aantal foto's toegezonden van Ruka  :D

Is het geen beauty  :-* :-* :-*

Ik vind vooral die laatste foto erg leuk... samen met zijn broertje of zusje  :D Het had zo Seda kunnen zijn  ;D

Groetjes,
Monky

Mara

Anja

Hoi Monique,

erg mooi is ze hoor. Zo'n mooie kleur vind ik.

Groetjes Anja

Monky

Mooi is hij hè  ;D

Ze hebben weer goed hun best gedaan  :-*
Ik zou bijna nog een groentje erbij doen, maar die laatste plek heb ik al gereserveerd voor een lichtzeegroene  :D

Groetjes,
Monky