20 juli 2025, 00:30:28

2e nestje van Gabber en Kuiffie!!!!!

Gestart door daan, 11 juli 2003, 22:25:50

« vorige - volgende »

daan

Hallo allemaal, ;D

Hier weer een berichie van mij.
Met de 4 jongen gaat het heel erg goed, je kan alleen wel zien dat de oudste de meeste voer in de krop hebben zitten. Maar ff goed in de gaten houden.
Nr 5 heeft het niet gehaald, maar goed 4 is wel voldoende hoor, ze hebben het er aardig druk mee.
En ja Lucky hebben ze er natuurlijk ook nog een beetje bij, want die wordt ook af en toe nog gevoerd, ze is leiver lui als moe hhahahahaha :D :D :D
Het gaat dus allemaal uitstekend de oudste doet zelfs zijn oogjes al een beetje open snel hoor.
Je ziet wel het verschil met het nestje van Lucky die was natuurlijk alleen, en nu dit nestje dit zijn er wel 4.

O'ja en de Catharina's zijn ook druk bezig met treeen (wipwappen). dat gaat wel ff heel anders als bij valkje hoor.
De valkjes zitten op elkaar en bij de Catharina zitten ze naast elkaar en stopt het mannetje lijkt wel zijn pootje tussen de vleugel van de pop en dan gaan ze een beetje schudden ofzo, het lijkt wel of het allemaal heel stiekem gaat.
De valkkjes maken er ook nog eens best veel geluid bij, maar Suske en Wiske die maakte geen geluid, het zag er wel heel schattig uit hoor. Nou moet ik alleen wel heel snel ringen bestellen voor hun. Want ja dat duurt best wel lang voordat je ze binnen hebt. En het is een andere maat dan bij de valkjes.
Daar heb ik nog 9 ringen van, dus die heb ik wel genoeg voor die 4 jongen. De 1e zal denk ik al bijna geringd moeten worden.Misschien na het weekend ofzo ff kijken maar.

Knuf daan :-*
Ja deze x geen  foto's hahahahahaha dat zijn jullie niet gewend he. :D :D :D

Aju

Lique

Hoi Daan,

Ik vind het heel jammer dat de 5e het niet gehaald heeft, maar het is misschien wel beter. En inderdaad, 4 is echt genoeg. Daar hebben ze ook echt wel hun pootjes genoeg aan.
INderdaad heel jammer dat er geen foto's staan vandaag, maar morgen beter, toch.
Zal mij benieuwen hoe het met de Catharina's afloopt. Hopelijk komen daar ook kleintjes uit.

Groetjes Lique

Stijn dc

hello

jammer van je vijfde jong, maarja, je kan er niets aan doen!
ik wist trouwens niet dat je ook catharina's had!
wildkleur? hopelijk krijgen ze evenveel jongen dan je valkjes
suc6

SDC:D

Speedy

Wow, ook al het 5e jong dat het niet geredt heeft, bij Diana ook al.
Snappen jullie nou, waarom ik zo in de war kom met iedereen?  ;D

Jammer, maar ook voor jou, gelukkig heb je er nog 4.
En ik wens jou ook alle geluk en gezondheid toe voor je kleintjes.

Groetjes,
Trudie

Mandy

Ja dat is voor jou ook inderdaad vervelend, maar gelukkig heb je er nog 4 die je mooi verder op kan zien groeien.
Kweken gaat echt met vallen en opslaan, soms heb je voor- en soms heb je tegenspoed, zo heb je een goed en zo heb je een slecht jaar. Ik heb 2 mindere jaren gehad en nu eindelijk een goed jaar. Maar je leert ook steeds meer en je krijgt meer ervaring, zal je later ook wel gaan merken. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Daan,

Jammer dat de 5de het niet gehaald heeft :(. Je hebt nu nog 4 van die pluizebolletjes over, en dat vind ik er al veel. Geniet er lekker van zou ik zeggen ;), en laat maar gauw weer wat fotos zien :).

Knuf,

Mariska 8)
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

anika_en_spirit

hoi hoi daan,

gefeliciteerd met je 4 pluizebolletjes !! leuk hoor.
wel jammer dat de 5de het niet gehaald heeft, maar 4 is ook een mooi aantal.
veel plezier ermee.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

demi

hallo daantje

he meissie jammer van nr 5, maar ik denk dat gabber en kuif het druk zat hebben zo met hun kroost!

mooi foto`s waren het weer
warm he? pfffffffff
knuf diana w

Karin

Wat een moppies Daan, gefeliciteerd hoor ! Jammer van nummer 5 , maar zoals je al zei, aan 4 zullen de ouders hun handen, eh, snavels vol hebben  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

daan

Hoi Iedereen,

Jeetje wat een lieve reacties van iedereen, dank jullie wel.

Nou de kleintjes hebben het weer erg warm gehad vandaag in het blok. Maar het gaat verder heel goed met ze, de kroppen zijn constant gevuld, en nr 1 is gister geringd, en nr 2 moet denk ik morgen wel. De 2 kleintjes van dinsdag, zijn vergeleken met de eerste 2 nog erg klein, maar ja dat komt nog wel.
Ik heb hier weer wat foto's van vanmiddag.
Hier een foto van van Kuiffie, en op de achtergrond zie je de Catharina's Suske en Wiske, ze hebben nog geen eitjes, maar ze treeen nog wel regelmatig. hahahaha

Hier 3 foto's van Tazz (nr1) nu 8 dagen oud en gister dus geringd!!!

Op de volgende foto zie je Tazz zijn/haar ring goed zitten mooi he, weer 1tje met juwelen hahahahah

Nou dit was het weer voor vandaag.
Morgen maak ik van de andere kleintjes ook weer foto's hoor.
Maar die lagen zo met zijn drieen in elkaar geslingerd, dus die heb ik maar laten leggen hihihi.
Ik denk dat ze het erg KOUD hadden hahahahahhaha

Knuf daan

Speedy

hihihi wat grappig dat het kuifje net zo groot is als zijn staartje. :D
Leuk joh...

Groetjes,
Trudie

daan

Hoi Trudie,

Ja geweldig he dat het formaat van staart en kuif precies het zelfde is, zo schattig !!!! :D

Daan

daan

22 juli 2003, 02:55:07 #57 Last Edit: 22 juli 2003, 02:56:56 by daan
Hoi Allemaal,

Nou ik heb per ongeluk onder dagboeken verschillende foto's gezet, en daar vertelde ik dus ook dat ik vanavond mijn twee kwartels heb gehaald, wat een mopiies zeg. Ze lopen lekker in de voliere rond. Mooi gezicht hoor.
Nou mensen ik heb vandaag voor het eerst zelf geringd, mijn vader had Tazz gerings en hij zei nu mag je het zelf proberen,
Hij keek wel met me mee. Dus ik heb vanavond Chico geringd. Jeetje het zweet liep van mijn voorhoofd af hahahahaha. Best wel een gefriemel hoor, maar het ging goed, dus dat is het belangrijkste dus ik kan nu eindelijk alleen ringen.  :D :D
Ik heb ook maar weer voor de verandering een aantal foto's gemaakt. Hier komen ze.
Dit is dus Tazz. nummer 1

en de volgende is dus Chico samen met Gabbertje op de achtergrond.

en de volgende is ook Chico met zijn oogjes dicht hij is zeker moe haahhahaa

de volgende is nummer 3, zodra ze een ring omkrijgen geef ik ze een naam, dus voor de laatste 2 moet ik nog een naam verzinnen.hahahahhaha

en de volgende is nummer 4.

Zoals jullie zien groeien ze al behoorlijk hard.
Het zijn zulke moppies.

Dikke knuf daan

Paul

Hoi Daan,
Wat een ontzettend lieve jongen zo op de foto zeg :-)
Ik ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien als ze veren gekregen hebben maar ik denk dat ze zeker heel mooi zullen zijn :-)
En als je eenmaal weet hoe dat ringen gaat dan is het de volgende keren heel erg makkelijk want dan weet je precies hoever je de teentjes moet vouwen om het ringetje eroverheen te krijgen.
Veel succes met de kleintjes.

Groetjes,  Paul

daan

Hoi Paul,

Ja spannend hoor, ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe ze eruit gaan zien. Zullen ze het zelfde worden als Lucky of toch weer anders, een witmasker erbij zou ik ook wel leuk vinden.
Nou we zien het wel, het balangrijkste is dat alles heel erg goed gaat. :)

En ja het ringen viel me erg mee, het is best wel simpel.
Nou ja simpel :D :D het zweet liep van mijn voorhoofd af. :D

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Daan ;)