16 juni 2024, 14:08:07

2e nestje van Gabber en Kuiffie!!!!!

Gestart door daan, 11 juli 2003, 22:25:50

« vorige - volgende »

daan

pppppppfffffffff hoi iedereen wat een hitte he'bah.
Ik heb toen ik thuis kwam lekker de valkjes met de plantensppuit besproeid, en hele leuke foto;s van gemaakt kijk maar. Eerst een foto van de kleintjes ze doen het heel goed, ik denk dat ei nr5 niet meer uitkomt, maar dat geeft niet want 4 is een mooi aantal toch. Ondanks de hitte doen ze het erg goed, de oudste die dus vrijdag is geboren doet zelfs al bijna 1 oogje open dat zie je ook op de foto.
Toen ik thuis kwam van mijn werk, ging ik natuurlijk gelijk kijken bij de valkjes, hoe het ging, ik had vanochtend al de parasol uitgezet en witte lakens om de voliere gehangen, dus dat scheelde wel. Dus ik in het blok kijken en net toen ik keek was Gabber de kleintjes aan het voeren, zo'n mooi gezicht, dus ik snel mijn digi pakken, maar ja toen was Gabber net weer het blokkie uit, dus het voeren zelf heb k niet op de foto kunnen zetten, je ziet  wel op 1 fot. dat ze aan het roepen zijn en lekker met de bekkies open zitten. Mooi he.
Nou hier komen de foto's dan.

hier een foto van Lucky met pa en ma.

en nog 1 van Lucky zelf, ze vond het trouwens nog een beetje eng de plantenspuit hahahahahaha

en hier nog een foto van Gabber de mama va al dat mooie spul, ze wordt trouwens gelukkig weer iets tammer, ze is een periode iets wilder geweest, door het broeden natuurlijk. maar nu eet ze al weer uit mijn hand en wil ze alweer op mijn vinger zitten, maar kroelen lukt nog niet hoor, maar dat komt wel weer.

dan komen nu de foto's van het douchen, ze vonden het zo lekker ze genoten echt en gingen de meest leuke capriolen uithalen. de eerste foto is Gabber.

de volgende is ook Gabber



De volgende 2 foto's zijn van Kuiffie die was ze eigen ook lekker aan het uitsloven schitterend he'.





zo dat waren weer een hoop foto's he'. ik hoop dat jullie ze mooi vonden, ik wel in ieder geval.

Dikke knuf daan :-* :-* :-*

Speedy

Hoi Daan,

Nou ik heb ook van de foto's genoten hoor, mooie valkjes.
En die hond is ook leuk, zoals ie het allemaal even bekijkt op de achtergrond.
Wat leuk die 4 kleintjes, zo grappig dat verschil in grootte.

Groetjes,
Trudie

daan

Hoi Trudie,

Dank je wel.
Ja mooi he dat verschil in grootte en dan zit er bij de meeste maar 1 dag tussen ongeveer.
Ja Sandy vind het altijd erg intressant de valkjes in de voliere.
Ze kijkt echt zo van, wat doen die nou weer gek hihihihi.

Daan

demi

hoi daan

wat een schitterende foto`s weer!
ik vindt het ook altijd een feest dat sproeien al die vleugeltjes wijd hihi ja hier hebben ze ook een flinke sproeibeurt gehad!!
echt heel mooi vindt ik dat.


groetjes diana w

Mandy

Zeker mooie foto's Daan! ;D

Lief ook die kleine witte donsjes! Ben benieuwd of je er ook alleen maar geparelden uit krijgt net als ik. Ik denk dat je er deze keer misschien ook gewone witmaskers bij hebt zitten. Leuk hé als het nog een verassing is. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Daan,

Wat een schitterend tafereel dat douchen zeg. En wat een scheetjes heb je toch.
Pukkie deed vanmiddag precies hetzelfe als wat Gabber deed. Echt een leuk gezicht is het. Daar kan ik nog het meest van genieten.

Veel suc6 met al dat lieve grut van je ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Goeienmorgen,

Hoi Diana W,
Ja lekker he zo'n douchebeurt, daar genieten niet alleen de valkjes van maar ik ook, om al die capriolen die ze uithalen geweldig gewoon.

Hoi Mandy,
Ja ik ben ook heel erg benieuwd, welke mutaties er nu uitkomen, allemaal gepareld of idd ook gewone witmasker.
Spannend hoor. Eigenlijk ben ik wel benieuwd of er ook kans is dat er een Isabel(cinnamon) bij zit, want Gabber(poppie) komt uit een isabel. Ik heb eigenlijk geen idee.

Hoi Maris,
ja he dat is echt genieten he zo'n tafereel met dat douchen, we genieten daar denk ik allemaal wel van toch hihihihi.

Bedankt voor de complimentjes van de foto's.

Knuf daan

Stijn dc

hello daan

het is weer al lang geleden dat ik hier nog eens iets gezet hebm en dat komt omdat de pc weer maar eens kapot was8

gefeliciteerd met je vier jonkies hoor.
ik heb er nu ook twee, maar er komen er geen meer bij

SDC :D

daan

Hoi Stijn,

Dank je wel.
Jij ook gefeliciteerd met je 2 jonkies he.
Leuk joh. :) :) :)

Groetjes Daan

Stijn dc

helo daan

ja, ik ben maar wat blij met mijn twee jonkies!
het is toch altijd beter dan niets!
ik vind het wel jammer dat er weer geen lutino bij zit!
waarschijnlik omdat de vader dominant is!

SDC:D

daan

Hoi allemaal,

 :)Goed nieuws, het 5e eitje is ook bezig met uitkomen  :)
Goed he, ben benieuwd hoor. Spannend
Met de andere 4 kleintjes gaat het erg goed allemaal.

Als er nieuws horen jullie dat. ;)

Knuf daan

Speedy

Hoi Daan,

Fantastisch hoor, 5 kleinjtes...o wat zal het moeilijk voor je worden om de keus te maken welke we wel mogen blijven en welke niet.

Groetjes,
Trudie

Stijn dc

hello

tof zeg, dat nummer 5 nu ook eruit wil!
het zal te verleidelijk zijn daar bij jou om in het ei te blijven!
liever eruit denkt hij!
veel geluk met je nestje!

SDC:D

daan

Hoi allemaal,
nieuwe foto's weer, voor de verandering hahahahaha.
Ik ga straks nog ff stiekem kijken of nr 5 al is uitgekomen ja of nee, dus dat weet ik nog niet, maar hier zijn in ieder geval de 4 op de foto. dit is nr 2:

Dit is nr 1:

en zijn nr3 en nr4

en hier nog een foto van de trotse vader.

Ik ga zo nog ff kijken en als nr 5 is geboren dan horen jullie datnog o.k.
Knuffie daan

Speedy

Goedemorgen,

Wat een schatjes zijn het.
Wie weet zit je nu al met nummer 5 in je handen.

Groetjes,
Trudie