17 juni 2024, 09:23:57

Vogelspeeltuin zelf maken

Gestart door Paul, 31 mei 2003, 01:58:57

« vorige - volgende »

vogelfriek

25 juni 2003, 21:53:34 #45 Last Edit: 14 december 2003, 11:06:25 by admin
hey, paul :)

Hoe gaat het? ben je al verder met je speeltuin? :)
Hij word al erg mooi!
groetjes vogelfriek

Jaimy_en_Viggo

hey paul!

zeker wel een leuk ideetje! Ik ga  mijn twee kooien aan elkaar lassen..zodat het iets van een kasteel weg heeft..dan maakt ik er een grotere ingang bij..want als ik een van de valkjes eruit wil halen..passen ze er niet door!  :o dus dat ga ik ff veranderen!

groetjes Jaimy, Viggo en Nica!

Paul

Hoi,
Ik ben even wegens tijdgebrek niet verder meer gegaan met de speeltuin maar deze week hoop ik weer wat tijd te vinden en dan moet ie eindelijk maar eens afkomen :-)
Er komen in elk geval nog wat klimtouwen aan en wat van die houten kralen waar ze ook lekker aan kunnen knagen :-)

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi Paul,

Heb je al een beetje tijd gehad om verder te gaan?
Ben erg nieuwsgierig naar het eindresultaat.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi Mariska,
Helaas nog steeds niet.
Door dat werken houd je geen tijd meer over en het word echt tijd voor vakantie want ik schopte vandaag weer tegen een tv die me een schok gaf :-(
Maar hoop van de week de speeltuin af te maken :-)

Groetjes, paul

Kolkkie

Hoi Paul,

Dus ff lekker je woede gebotvierd op een tv. Zal zeker ff een goed gevoel gegeven hebben. Je hebt jezelf er toch niet mee bezeerd?
Als je hulp nodig hebt, moet je maar ff bellen. Kan ik mijn 2 linker handen ook eens aan het werk zetten :D :D :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

sabrina

Hi Paul,

Jeetje, die valken van jou boffen toch maar, dit ziet er helemaal TOP uit!
Ik heb het zojuist ook even aan m'n vriend laten zien en en paar keer ('tussen neus en lippen door') gezegd dat dit toch wel héél leuk is....en nu maar hopen dat 'ie de hint snapt :D

Sabrina

Dark_Fox

11 juli 2003, 17:47:55 #52 Last Edit: 11 juli 2003, 17:48:17 by Dark_Fox
Hallo Paul,
ik heb dit onderwerp nu ook ontdekt en ga het zeker ook volgen, na de vakantie dan want nu ben ik veel extra aan het werken om nog wat meer zakgeld in Italië te hebben, heb dus ook nu niet veel tijd... Veel succes!

Groetjes, Bart

chieppie

He Paul,

Dit ziet er gelikt uit zeg, wat is dit leuk en gaaf.
Dit zou mijn valkje ook wel willen, dus zal mike eens lief aan kijken of ie ook zo iets in elkaar kan knutselen.
weet alleen niet of ie dat wel wil doen.

ben wel benieuwd hoe het eind resultaat er uit gaat zien

groetjes
chieppie

Silvia

Hoi Paul,

Zo ik ben even niet op de site geweest en jij hebt ineens een speeltuin gebouwd...gaaf hoor!

Vraag blijft natuurlijk of ze er gebruik van gaan maken??

Wij hebben zelf ook een boomstam met stokjes aan de zijkant. Die hebben we gehad van een kennis, haar vogel speelde er (tot dat hij overleed) altijd op. Tot op heden doen Hugo en Plukkie er niets mee....

Ik hoop dus oprecht dat jouw moeite beloond wordt. Zo niet, ga je 'em dan verloten op de site (hahahahahaha)

Groetjes Silvia

Cobie

Hoi Paul,

Dat word donders mooi joh.
Je bent erg creatief, nooit geweten :D :D :D.
Wanneer komt hij nou definitief af.
Ik krijg ook zin om te klussen door jullie.
Ga vooral door.

Groet van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

ria

Hallo Paul,

Dank je wel voor je duidelijke voorbeeld van die speeltuin.
Ik heb wat ander materiaal voor de stokken maar het komt op hetzelfde neer. Mijn speeltuin zal niet zo netjes afgewerkt zijn als die van jou maarre dat komt omdat ik hem zelf in elkaar gezet hebt. Ik kon weer es niet wachten.

Groetjes,
Ria

Dark_Fox

Al lang niks meer over de speeltuin gehoord, heb je er al die maanden geen tijd meer voor gehad?

Paul

Hoi DF,

Ik heb er inderdaad verder nog niks aan gedaan omdat ze er al wel vaak mee bezig zijn.
Op de bodem liggen houten kralen en het is een hobby van ze om die op te pakken en op de grond te gooien  :D
Ze kunnen daar echt uren mee bezig zijn.
Ook klimmen ze wel via die wenteltrap omhoog ze weten echt waar het voor bedoeld is.
De schommel werkt niet perfect die ga ik met touw maken die kettingen klappen steeds dubbel en dan vallen ze eraf :-(
Maar ik ga na de feestdagen zeker weer verder er moeten nog wat kleine dingen aan worden afgemaakt en verbeterd.

Groetjes, Paul

Hermes_Lucy_nest

aaah dan volg ik zeker hoor :D ;D
veel suc6 verder met je speeltuintje ;)