22 juni 2025, 00:00:39

Voliere

Gestart door Peter, 11 juli 2003, 21:42:12

« vorige - volgende »

anika_en_spirit

hallo peter en lique,

wat ist ie mooi gewoorden zeg....
echt super !!
daar zullen de valkjes en jullie veel plezier van hebben.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Paul

Hoi Lique en Peter,
Sta ik gisteravond in zwolle met toegangskaarten voor de bezichtiging van de volliere in vogelwereld Lique en Peter is de dierentuin gesloten  :(
We werden nog wel begroet door Milo maar die vertelde dat zijn baasjes er niet waren.
Misschien volgende week dat ik nog even in de buurt ben.
Hoop dat de kaartjes geldig blijven  :D

Groetjes, Paul

Speedy

Ja ja Paul,

Ze waren bij mij...had je moeten weten hè....volgende keer beter...zoals je wel zult weten, is Yellow nu bij Peter en Angelique, in de mooie volière.

Groetjes,
Trudie

Paul

Hoi Trudie,
We dachten dat jullie naar Peter en Lique zouden gaan maar ze waren dus naar jullie toe :-)
We kwamen er toch langs en proberen kan geen kwaad toch :-)
Maar ik kom zeker nog een keer kijken naar de volliere want ik wil dat moois toch wel eens met eigen ogen aanschouwen :-)
De schutting was te hoog dus we konden helaas ook niet even stiekum gluren :D

Groetjes, Paul

Speedy

Tip Paul,
neem altijd een trappetje mee  ;D

Lique

Whahahaa,
Ik zit hier nu ff smakelijk om te lachen hahaha.

Paul, Heel lief van je dat je ff langs kwam, maar we waren er niet.
Maar over die toegangskaarten he...
Volgende week ( die morgen al begint) alleen toegang met een valkje( die achterblijft in voliere peter en LIque :P).
En als je geen kaarten hebt, met 2.000 valkparkietenzaadjes.
Hehe.

Groetjes Lique

P.S. Milo zegt, he jou ken ik nog wel van gisteren, jij stond aan de deur, en toen ging ik blaffen.
WOEFFFF

Lique

4 augustus 2003, 01:58:06 #66 Last Edit: 4 augustus 2003, 01:59:05 by Angelique
Gisteren hebben wij Yellow opgehaald bij Trudie
Vandaag is Sjimmie, van Brenda bij ons in de voliere komen wonen.
Deze 2 schijn echt leuke valkjes, en ze lijken sprekend op mekaar.....

Alleen heeft Yellow pareltjes, die Sjimmie niet heeft.

Ook Kunnen ze het bijzonder goed met elkaar vinden, en het zijn ook nog eens bijde mannen:

Op de foto snauwen ze ff naar mekaar, maarja, dat zijn echt mannen he ;D

Groetjes Lique

Paul

Hoi Lique,
Voor het verlengen van onze bestaande kaartjes hadden we een hand zwart-wit ballen in de brievenbus willen gooien daar hebben we het echt over gehad en we hadden ze bij ons maar we wilden het risico niet lopen dat Milo er aan ging snoepen en die plasticjes eromheen zijn best gevaarlijk lijkt me dus we hebben dat maar even gelaten.
Maar ik weet nu bijna hoe ik moet rijden zonder kaart dus is het de volgende keer nog makkelijker te vinden :-)
Ik kom in elk geval zeker snel even langs met 100 gram voer, dat zijn ongeveer 2000 zaadjes  :D

Groetjes, Paul

Lique

Hoi Paul,
Whahahhahaah.
Jaa Zwart wit ballen zijn wel erg lekker, maar heel slecht voor mn lijn ;D
Maar de zaadjes tellen we na hoor. hahahahha.
Maar je bent altijd welkom hier, om naar de voliere te komen kijken hoor ;)

Groetjes Lique

Speedy

Jeetje, wat een leuke foto, gaaf hoor....weet je zeker dat het een man is?
 :D :D :D
Ja Yellow kon met Speedy ook zo doen hoor, hele gesprekken hadden ze aan de tralies hangend, met hun snavel rollend over de tralies heen.
Het doet me wel wat hoor om hem te zien, maar dat slijt wel op den duur.
Heel mooi zo hem te zien, dus hij is er al uit geweest?
Goh.....ik kijk nog ff hoor.....

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Hoi Lique,

Staan wij verwachtingsvol voor de deur, zijn jullie er niet. Ik had nog wel zwart-wit ballen meegenomen, speciaal voor jouw en Paul. Binnenkort kom ik de voliere wel aanschouwen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

CitaatJeetje, wat een leuke foto, gaaf hoor....weet je zeker dat het een man is?
 :D :D :D
Ja Yellow kon met Speedy ook zo doen hoor, hele gesprekken hadden ze aan de tralies hangend, met hun snavel rollend over de tralies heen.
Het doet me wel wat hoor om hem te zien, maar dat slijt wel op den duur.
Heel mooi zo hem te zien, dus hij is er al uit geweest?
Goh.....ik kijk nog ff hoor.....

Groetjes,
Trudie

Hoi Trudie,

Jaa, Sjimmie is ook echt een man hoor. Maar misschien komt het ook omdat het beide mannen zijn, en ze nog niet precies van mekaar weten, wie de "baas" is.
Tuurlijk doet het je wat, het was toch je valkje. Maar hij geniet hier echt hoor, en zeker nu met Sjimmie, die 2 zijn gewaagd aan mekaar.
Hij is er nog niet uit geweest, maar ik ben even in het binnenhok gaan staan, en heb toen even een aantal foto's gemaakt.
De weg naar buiten vinden ze gauw zat.
De witmasker Chanel is al wel een paar keer naar buiten geweest. En kon ook heel gemakkelijk de weg weer terug naar het binnenhok vinden.
Ook Ricci is al meerdere keren buiten geweest.
Alleen de rest nog niet, maar dat komt vroeg of laat nog wel.

Groetjes Lique

Lique

Hoi Mariska,

Jaa, ik zag dat je wel gebeld had, maar ik ben mijn mobiel vergeten :-/ domme lique.
Maar je had tegen 19.00 uur gebeld, en toen waren we net weg.
Maar volgende week zie je de voliere zowiezo als je valkjes hier komen logeren...

Groetjes lique

Ellen

Hoi Lique,

Wat een leuke aktie-foto's van Yellow en Sjimmie.
Het zijn echt twee look a likes van elkaar. Enig om te zien.
Volgens mij gaan dat de beste maatjes worden later.

Gr. Ellen.

Kolkkie

Hoi Lique,

Dat is waar, maar we kwamen toch langs Zwollywood, dus we d8en ff langs te komen. Over de poort kan ik helemaal niet gluren, want ik ben maar een smurf.
Jullie hebben wel een lieve waakhond zeg. Milo stak zijn kop door de lamellen heen, dus we dachten dat er iemand thuis was. Zo te zien is hij aardig gegroeid.
Maar de volgende keer beter.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006