20 juni 2025, 18:29:53

Voliere

Gestart door Peter, 11 juli 2003, 21:42:12

« vorige - volgende »

Lique

vanavond haalt peter het laatste paneel op, voor het dak, want het andere stuk was net iets te klein.

groetjes lique

dysian

geweldis wat mooi wordt dat zeg! Wanneer gaan ze erin?
Groetjes van wendy denise en taipa!

Lique

Hoi Wendy denise,

ik hoop zo snel mogelijk, alleen blijkt nu dat de verlichting niet werkt.
Maar daar vinden we ook wel weer wat op.
en het laatste paneel erin.
ze hebben vanmiddag een opening gekregen, om van binnen naar buiten te komen, en andersom.
dus nog wat speeltjes maken, vogelbadjes erin, valkjes erin, en kwartels erin.

groetjes lique

dysian

leuk hoo! Ik geloof dat ik zo langzamer hand ook echt bevangen wordt door het "valkvirus" :D.
Misschien dat ik ook ooit eens een voliere bouw om mooie valkjes in te doen. Ik weet zeker dat jouw valkjes het erg naar hun zin gaan hebben in hun mooie voliere. Groetjes.

Kolkkie

Hoi Peter en Lique,

De voliere is ech gaaf geworden. Als ik het al zo zie, is hij erg groot.
Nu nog mooie valkjes en kwartels erin ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Karin

Mooi Lique ! Hij wordt steeds geweldiger, zo met die takken erin. Zit er eigelijk een sluis in of hebben jullie dat anders opgelost ? En, even nieuwsgierig, hoeveel valken hebben jullie nu ?  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Peter

Hoi allemaal,

Gisteravond het laatste dak deel geplaatst, morgen de deur open nieuw monteren. Ik wil nl. dat de deur naar buiten opengaat. De inrichting gaat ook lekker, zelf schommels enzo gemaakt van hout, maar het hout is nu op :( Dus weer ff takken zoeken en dan verder. De fontuintjes/badjes zijn vandaag ook geplaatst. Hier komt een foto:

Er is geen sluis maar er komt een kralen rek voor te hangen als de deur opengaat. Omdat we een sluis niet mooi vonden en je hoeft bijna niet de voliere in want voeren kan van buiten af en in de schuur worden de zaden gevoerd. Maar dat moet je door drie deuren heen.

Groetjes,
Peter

Tara

Hoi Peter,

wat is ze al mooi zeg, puik werk ;)

Proficiat!

Groetjes, Tara

Mandy

Zo dat ziet er goed uit hoor! ;)

Daar zullen ze wel veel plezier in hebben. :P

Heb je op de bodem houtsnippers liggen? Dat wordt wel veel verschoonwerk straks in de herfst als dat nat regent hoor, of plaatsen jullie dan iets bovenop, plastic platen ofzo?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Ellen

SCHITTEREND.........................in 1 woord.
Nu die zo zijn aankleding krijgt wordt het echt een plaatje
om te zien.
Hartstikke mooi met die echte takken en die fonteintjes.
Dit is echt levende televisie.

Veel sucses ermee.................groetjes Ellen.

Peter

CitaatZo dat ziet er goed uit hoor! ;)

Daar zullen ze wel veel plezier in hebben. :P

Heb je op de bodem houtsnippers liggen? Dat wordt wel veel verschoonwerk straks in de herfst als dat nat regent hoor, of plaatsen jullie dan iets bovenop, plastic platen ofzo?

Hoi Mandy,

Nee, het zijn geen houtsnippers, maar het is getrommeld grind. Zodat alles behoorlijk onderhoudsvrij is.
Als we moeten schoonmaken, even de valkjes in het nachthok, en de hogedrukspuit eroverheen.

groetjes Peter

Marianne

Hoi Peter en Lique,

Nou gefeliciteerd hoor met dit stukje vakmanschap.
Ik zou best een valkje bij jullie willen zijn hoor.
Het is een plaatje. (kwijl kwijl)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

Hoi Allemaal,

Om de voliere een beetje "af" te maken hebben we er 4 valkjes in gedaan.
Kenzo, Ricci, Shafali en Chanel zitten erin.

Nina zit voorlopig nog even binnen, omdat ze zich niet zo lekker voelt. Daar wachten we dus even mee.

Groetjes van een trotse en superblije Lique ;D

bren

Nou Lique,

als Sjimmie dit zou kunnen snappen zou hij niet kunnen wachten tot het zover is denk ik..
Echt hartstikke mooi hoor, complimenten..
En zooo ruim, heerlijk voor de valkjes!

groetjes Brenda

daan

Hey Lique,

in 1 woord schitterend en geweldig ( oh dit zijn 2 woorden hahahah). Zo mooi geworden. En leuk joh de eerste valkjes erin, en over de lucht hoef je je geen zorgen te maken want er gaan allemaal parfumflesje in hihihihi. :D
Heel veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken  ;)

Doegies knuf Daan