29 april 2024, 07:49:07

Turbo en Twinkels 2e ronde!!

Gestart door mallemeid, 11 juli 2003, 17:39:20

« vorige - volgende »

mallemeid

Nou..ze zijn alweer druk bezig met vogelen, ben benieuwd wanneer de eitjes komen....hoop dat het deze keer goed lukt allemaal!












Kolkkie

Hoi Malle,

Dat ziet er veelbelovend uit. Op naar meer eitjes ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

mallemeid

Jah idd...afwachten maar weer :D

Paul

Hoi Mallemeid,
Vaak gaat de tweede keer beter dan de eerste keer dus laten we hopen dat dit nestje wel bevrucht is :-)
Van mijn koppels die nu broeden zijn werkelijk alle eitjes die ze gelegd hebben tot nu toe bevrucht geweest :-)
In elk geval doen je valkjes heel erg hun best op de foto te zien :-)

Groetjes, Paul

plankie

en ook vandaag wordt er weer druk gevogeld...

plankie

Het paren lijkt gedaan te zijn. Sinds een paar dagen had Twinkel een soort bult op de rug, en vanmorgen is het eerste eitje gelegd!

We gaan er weer voor. Ik heb een foto geprobeerd te maken maar die is erg donker geworden... helaas :/


daan

Hoi Ellen (malle) en Anton (plankie),

Gefeliciteerd met het 1e eitje wat geweldig nou nu gaan jullie een zeer spannende tijd tegemoet. leuk hoor.  :) :) :)
Veel succes

Groetjes Daan ;)

plankie


Marianne

Hoi,

Gefeliciteerd met de eitjes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Plankie,
Volgens mij is je valkje een beetje boos dat je en het broedhok kwam  :D
Wel een gaaf gezicht hoe ze de eitjes verdedigen altijd vind ik :-)
Veel succes met je nestje.

Groetjes, Paul

anika_en_spirit

hoi hoi,

gefeliciteerd met de eitjes.
op naar de baby valkjes  :) (als alles goed gaat)

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Lique

Hoi, Wat leuk dat ze weer een nestje hebben zeg, zijn de eitjes ook bevrucht?

groetjes Lique

mallemeid

Ik heb zelf het idee dat de eitjes weer niet bevrucht zijn, ze zijn vlak na het paren gelegd, en ik heb begrepen dat tussen paren en leggen een weekje of 2 moet zitten.....

Maarja we zien wel weer :)

ziralioness

Wat spannend allemaal! Hopelijk gaat het deze keer beter, wie weet. Die foto van het eitje is echt leuk, Twinkel kijkt erg boos... een goede moeder! :)

Ik ben razendbenieuwd!!!

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

plankie

Vandaag hebben we voor het eerst een jonkie horen piepen, en nieuwsgierig als we zijn hebben we ff gekeken of er inderdaad eentje in zat:

De foto van vader en.... tja... ;)


Het kleintje zelf een beetje groter!