21 mei 2025, 15:55:04

Over het kweken van valkjes

Gestart door Amy, 2 juli 2006, 23:35:36

« vorige - volgende »

Amy

Hallo ik ben Amy
ik heb een zeer lieve lutino(gelig meer)mannetje en heb hem gezelschap gegeven van een grijs witte man altans dacht ik.het meisje die er werkte had zich duidelijk vergist het was een pop wat ik eigenlijk ook dacht door het lichte wangvlekje en het niet fluiten ook toen ik hem of beter haar bij men valk zette begon die te kussen wassen en het mannetje toonde machogedrag.ze proberen ook te paren dus...
offin ik had dus een paar vraagjes:
hoe kun je valkjes zelf opvoeden(alles wat ik erover zou moeten weten)
welke mutatie komt van deze valkjes

alvast bedankt
Mijn valkje,hij heet Kiekske & ben er dol op
x smak x

vickie

Als je de mutatie wil weten moet je op het forum onder mutaties naar de 'mutatierekenmachine' gaan, dan rekent die het uit voor je. Zelf kan ik het niet voor je doen want bij mij werkt hij niet meer dankzij pa zijn firewalls  ::) Waarom wil je aan handopfok doen? Dit is iets waar je goed over moet nadenken en niet iets wat je zomaar voor je plezier gaat doen  :-\ Heel veel jonkies sterven zo en er gaat veel mis. Als je dan toch alles wil weten dan zoek je op het forum maar eens daar staat alles uitgelegd. Zelf zou ik niet aan handopfok doen als dit niet nodig is, een valkje wordt even tam als een handopfok valk als je hem/haar af en toe uit de nestkast haalt en aandacht geeft  ;D Echt waar, niet alle tamme valkjes zijn handopfok  :) Als je nog vragen hebt stel je ze maar  ;)

Groetjes, vickie
Ik heb 8 valkjes nu, waarvan al 2 koppeltjes.