6 mei 2025, 21:14:47

Tum Tum

Gestart door Bogucci, 23 maart 2006, 20:57:53

« vorige - volgende »

Ineke

Dank je :-* Heb je gezien dat er n handleiding bijstaat om te kiemen zonder kiemapparaat, ziet makkelijk uit

Bogucci

Hoi Ineke,

Ik heb geen kiemzaden besteld. Ik wil het wel proberen, maar TT kennende zal het op niets uitlopen. Het is echt een vreselijk kieskeurige tante.

Groetjes,

Ineke

Teun verwacht ik ook niets van, maar Tony wel! En als ze dan samen zitten eet Teun er ook wel van. Ik zie zoveel dingen die lekker lijken voor die twee...zoals dit:
http://www.happybird.nl/lekkernijen/images/Beak%20appetit.doc

Bogucci

Nou dat lust ik ook wel. Ik ben vegetariƫr ;D

Gerdy

hoi Tummie

mijn vrouwtje is helemaal kapot..Keiko is ontsnapt en ze weet niet hoe...nu sta ik buiten steeds naar Keiko te roepen..ik hoor haar wel af en toe maar nu moet ze wel komen..vrouwtje huild alleen maar..

gr Cocy

Bogucci

Citaat van: Gerdy op  3 juli 2006, 13:34:12
hoi Tummie

mijn vrouwtje is helemaal kapot..Keiko is ontsnapt en ze weet niet hoe...nu sta ik buiten steeds naar Keiko te roepen..ik hoor haar wel af en toe maar nu moet ze wel komen..vrouwtje huild alleen maar..

gr Cocy

Hoi Gerdy,

Jemig wat een toestand. Kan me heel goed indenken dat je moet huilen. Ik zou ook met rode ogen lopen als TT zou wegvliegen.

Sorry meid ik ben al een aantal dagen niet meer op het forum geweest. Er is iets voorgevallen waardoor voor mij de lol er een beetje af is. Denk dat ik me ga afmelden.
Vind het best jammer, want ik heb met sommige mensen een leuk contact opgebouwd.

Heel veel sterkte, hopelijk komt Keiko weer snel thuis.

Groetjes,
Miriam

Gerda

Omdat Miriam zich heeft afgemeld op het forum, sluit ik hierbij haar dagboek!!

Gerda, moderator dagboeken/verhalen