7 mei 2025, 12:57:30

Tum Tum

Gestart door Bogucci, 23 maart 2006, 20:57:53

« vorige - volgende »

Ineke

Zo te zien voelt ze zich op de nieuwe takken al thuis! Heb je de takken ergens gekocht of gewoon gevonden? Het lijkt net alsof je ze met schroefdoppen hebt vastgezet? Net zoals de (kortere) takken die ik heb

Bogucci

Hoi Ineke,

Ik heb momenteel een tak in de kooi. Het is een tak van een boom uit de tuin van Marian. Gewoon een stukje ingesneden en zo aan de tralies vastgemaakt. Er zitten een paar zijtakjes aan en een van die zijtakjes heb ik tussen twee tralies geduwd. Ik zal kijken of ik een goede foto kan maken.
De plastic stokken hangen in een V vormig systeem, heeft de baas van de dierenspeciaalzaak voor mij gemaakt. en in die houders wil ik dus op den duur takken plaatsen. Ze moeten dus precies op maat zijn.

Groetjes,

Ineke

Teun komt TT snel n kusje brengen

Bogucci

TT heeft puree gegeten, alles zit vol, en waarschijnlijk ook de snavel van Teuntje :-)

Bogucci

Piep,

Ik heb binnenpret. Ik zit, voor het eerst, op de quartz zitstok, heerlijk aan de trosgierst te knabbelen. Net nu de batterijen in de oplader zitten ;D Nu kan ze geen foto maken.
Had ze maar een reservesetje moeten kopen.

TT

Riny

Ineke

Als de batterijen weer zijn opgeladen wil ik graag n verzoekje indienen: de volgende puree ronde graag n foto van TT met besmeurde snavel :)

Bogucci

Zal mijn best doen  ;D
Alles zat vol puree, plant, tafel en vloer, maar madam had heerlijk gesmuld.

Gerdy

Piep Tum Tum

Wat me nou allemaal weer is overkomen wil je niet weten....eerst vallen er van die dingen achter me ...ik heb er eentje van de stok in de kooi laten vallen en eentje vanaf boven op de kooi naar beneden en eentje netjes in de kooi..zegt het vrouwtje dat het eitjes zijn..weet ik veel..en wat denk je...zit ik weer alleen van Dinky..en Dinky zit in een ander kooitje en ik in mijn oude kooi..vrouwtje was eigenlijk een beetje boos op mij..ik bleef naar Dinky d'r pootjes happen en Dinky ging mijn schreeuw gedrag overnemen en ze wilde ook niet meer bij vrouwtje op haar schouder komen zitten....nou ja we zien wel hoelang dat gaat duren..enne heb jij aardappelpuree gegeten ???? wooooooooooooe dat lijkt me lekker...hihihi en wel lol dat de baterijen net leeg waren..
tot snel horens 
piep je van Cocy en toch ook maar Dinky

Bogucci

23 juni 2006, 20:35:28 #324 Last Edit: 26 juni 2006, 14:47:24 by Bogucci
Piep Cocy,

Wat raar, ik laat alleen maar groen/witte plekjes vallen, vrouwtje noemt het poepjes. 

Nou mijn vrouwtje staat, al een paar dagen, tegen me te kletsen als Brugman. Ik kom niet uit mijn huisje, vrouwtje moet me eruit halen. Tja, het is er ook zo gezellig, ik heb zoveel leuke dingen om mee te spelen, ik verveel me geen moment. Eerst zit ze te zeuren omdat ik nergens mee speel en nu speel ik eindelijk, zit ze te zeuren dat ik mijn huis niet meer uitkom. Het is ook nooit goed ::)

De puree was jammie. Ik kon heerlijk op mijn gemak knoeien zonder dat ze meteen weer met dat ding voor mijn neus staat te flitsen, daar word je toch echt dol van.

Piep en een heel klein piepje voor Dinky.

Ineke

Leuk TT dat je de speeltjes hebt ontdekt! Vergeet je niet om af n toe ook nog lief te zijn voor je vriendinnetje die jou elke dag te eten geeft? Anders wordt ze nog verdrietig als je niet meer met haar speelt.

Bogucci

Piep Ineke,

Volgens vrouwtje ben ik een eigenwijze troela. Ze heeft weer een nieuw spelletje. Ze wilt dat ik op haar vinger stap als ik in de kooi ben en iedere keer als ze het voer in de kooi hangt zegt ze "Tum Tum kroelen". Nou ze denkt toch niet dat ik daar intrap? Ik klim meteen, via de tralies, naar de hoogste stok. Vrouwtje haalt het voer weg en daar zit ik dan op mijn stokkie ( rammelend van de honger op een stokje te bijten).
Maar ze heeft woord gehouden, mijn honger won het en ik ben toch naar het voer gegaan en heb me laten kroelen. En omdat ze me niet voor de gek heeft gehouden ben ik ook op haar vinger gestapt. Vrouwtje was helemaal in d'r nopjes.
Vandaag hetzelfde liedje en weer heeft ze woord gehouden, dus ik ben voor de tweede keer vanuit de kooi op haar vinger gestapt.

Ik heb gisteren twee mini-mini-mini worteltjes gegeten en vrouwtje was heel blij. Vrouwtje gaat maandag meteen naar de winkel.

Piep TT

Bogucci

Hoi hoi,

Zoals ik al eerder heb geschreven krijgt TT sinds kort pellets in combinatie met zaad, maar inmiddels heb ik gelezen dat de pellets van het bewuste merk de goede bacteriën doden. Heb vandaag mijn DA gebeld en heb een kleine verpakking High Potency Fine van Harrison besteld. Even afwachten of TT het eet, zo ja, neem ik volgende keer een grote verpakking, is voordeliger.

Groetjes,

Ineke

Welke da is dat? Hier bij ons hebben ze alleen pellets voor honden. Ik heb nu Kaytee, omdat ie Nutribird niet at. Deze eet ie wel. Harrison kwam op internet alleen in megazak en zo'n grote vriezer heb ik niet :)

Bogucci

Hoi Ineke,

Ik stuur je een mail.