8 mei 2025, 23:21:40

Tum Tum

Gestart door Bogucci, 23 maart 2006, 20:57:53

« vorige - volgende »

Bogucci

Hoi Ineke,

Het is een schat, ik ben totaal verkocht. Ze is lief maar heeft wel een eigen willetje en dat maakt haar juist zo leuk.
Ik heb een fiks aantal foto's op de laptop staan, zal een dezer dagen nog een aantal verkleinen.

Groetjes,

Riny

Hoy Miriam en Tum Tum
Hoe is het in het zonnige zuiden?
Op de foto's te zien wordt TT een echte dame, zo voor de spiegel.
Wacht maar als Marian dadelijk haar fladderaars mee brengt naar jullie gezellige weekend ;D :o
Groetjes Riny :D

Ineke

Citaat van: Bogucci op 14 juni 2006, 13:06:00
Hoi Ineke,

Het is een schat, ik ben totaal verkocht. Ze is lief maar heeft wel een eigen willetje en dat maakt haar juist zo leuk.
Ik heb een fiks aantal foto's op de laptop staan, zal een dezer dagen nog een aantal verkleinen.

Groetjes,

Verslavend he, foto's maken van je huisdier?
En wat lees ik hierboven, weekendje met allemaal vogels?
Kun je weer wat kiekjes schieten!

Bogucci

Hoi Riny,

Het is behoorlijk warm. Heb TT net weer besproeid.

TT wordt iets vrijer, ze heeft nu ook door dat sommige speeltjes in haar kooi toch wel de moeite waard zijn. Maar ze is en blijft eigenwijs. Ik had een speeltje gekocht, met allerlei touwtjes, en ze vindt het behoorlijk interessant. Nu hing het zo dat ze steeds met haar staart tussen drinkbakje en stokje zat, dus had ik het speeltje aan de andere kant gehangen. Mooi niet dus, madam keek er niet meer naar om. Het hangt weer op de oude plek en TT is tevreden :-)

Ik ben benieuwd naar P & K :-)

Groetjes,

Bogucci

Verslavend he, foto's maken van je huisdier?
En wat lees ik hierboven, weekendje met allemaal vogels?
Kun je weer wat kiekjes schieten!

Hoi hoi,

Er is niets afgesproken hoor :-) Ik ga binnenkort wel met mijn broer een kort weekend (zaterdag op zondag) naar Marian, maar dan blijft TT gewoon thuis.
Maar je hebt gelijk, ik heb inmiddels al behoorlijk veel foto's genomen van Bo, Gijs en Tum Tum.

Groetjes,

Ineke

Hinthint: daar wil ik ook wel foto's van zien, van Bo en Gijs!

Bogucci

Hoi Ineke,

Ik zal binnenkort een paar foto's verkleinen van de andere boefies:-)

Heb vandaag een minder leuk telefoontje gehad van mijn DA. Ik was afgelopen maandag met Bo naar de DA geweest voor bloedafname en waar ik al bang voor was is dus inderdaad een feit. De 4 waardes, waar hij op is geprikt, zijn wederom  gestegen. Een van de waardes moet onder de 200 zijn en bij Bo is het inmiddels gestegen tot 1500. Gelukkig gaat Bo nog vrolijk kwispelend door het leven maar hoelang nog? De DA en ik hebben destijds besproken dat we niet tot het uiterste gaan, kwaliteit gaat voor kwantiteit.

Groetjes,

Riny

Hoy Miriam
Met P&K gaat het prima
P is al helemaal zelfstandig ,K is zondagmiddag uitgevlogen.
Dus die zit nog even heerlijk bij ma en pa.
Maar waar ik mij meer zorgen over maak, is hoe die hond er bij loopt daar op Texel.
Het arme beest heeft natuurlijk een hele sliert konijnen achter zich aan.
Geef je lieve Bo maar een dikke knuffel van Bailey en mij.
Jullie moeten snel maar weer eens deze kant op komen.
Groetjes Riny ;D

Bogucci

Hoi Riny,

Ik heb vandaag een SMSje gehad.
Pleuntje heeft voor het eerst gezwommen. Het lijkt me inderdaad geen pretje om met een loopse hond op vakantie te gaan.

TT is net weer besproeid en ze zit op de rugleuning, van de bureaustoel, met haar vleugels te fladderen. Ze denkt wat jij kan kan ik ook, inderdaad de druppels vliegen om mijn oren:-)

Zo gauw de hele drukte achter de rug is en de jonkies letterlijk en figuurlijk zijn uitgevlogen, komen we graag weer een keertje binnenwippen.

Groetjes,

Bogucci

Hoi Ineke,

Hier dan de beloofde foto van mijn andere boefies.

Ineke

He Miriam, wat leuk! Ze hebben dezelfde kleur :D Hoe gaat t met Bo met dit warme weer?

Bogucci

Hoi Ineke,

Overdag houdt Bo zich rustig, maar 's avonds wordt de schade dubbel en dwars ingehaald, hij rent dan door het huis met een of ander speeltje in zijn bekkie.
Gijsje is een British Shorthair Colour Point (Red Point) en Bo is een kruising Tibetaanse Terrier.

Groetjes,

Bogucci

Piep,

Wat een avontuur ik zit voor het eerst op de tak, maar het speeltje is ook zo interessant, dat moet ik toch van dichtbij bekijken.

Word er wel een beetje nerveus van, even mijn veren poetsen.

Mijn pootjes nog even onderhanden nemen.

En nu aanvallen

Zo dit is leuk.

Twee vliegen in een klap. De tak hangt al weken in de kooi, maar TT moest er niets van weten. Ik heb vorige week een RVS speeltje vlakbij de tak gehangen. En vanochtend was de nieuwsgierigheid groter dan het wantrouwen.

Groetjes,

Ineke

RVS, schroeven...dat doet t hier ook goed. Mooie takken in de kooi!

Bogucci

Hoi Ineke,

Ik wil op den duur de plastic stokken vervangen, maar dat moet geleidelijk gebeuren. TT heeft tijd nodig om aan iets nieuws te wennen en het zou een domme zet zijn als ik alle stokken eruit zou halen.
Inderdaad RVS valt inderdaad in de smaak, ik merkte dat TT nogal gefascineerd is door een zilveren armbandje vandaar dat ik het speeltje heb besteld.

Groetjes,