7 mei 2025, 14:04:02

hihih ik mag een valkie

Gestart door nik, 23 juni 2006, 19:16:13

« vorige - volgende »

nik

jippie ik ben met sgool weer een jaartje verder en door de info en raad van jullie hihihih mag ik als kadoot'je een valkie :P :P ;D :P :P
hihihi alleen nou heb ik weer info nodig  ::) hihi ik woon in spijkenisse en nu wil ik wteen of hier ergens kwekers zitten ..... hihih en dan ook hoe duur ze ongeveer zijn en of jullie nog een soort aanraden :P
alvast weer bedankt hiihih (K)(K)(K)

ps: ik heb dit bericht ook al ergens anders geplaats alleen ik weet nie echt waar ik het moest zetten sorry.

Mariska

Hè Nik, wat leuk voor je :D
Ik hoop wel erg dat er in de toekomst een tweede bij mag.
Dat is veel leuker voor ze.

Maar eerst moet nummer 1 er nog komen ;D

Heb je al op de kwekerslijst gekeken hier op de site?
Ik ben nu even mijn hoofd aan het pijnigen wie er bij jou in de buurt zit ;D

Oh en wat bedoel je precies met soort, de kleur?
Dat maakt niks uit ;)

Ik ga even kijken wie er bij jou in de buurt zitten en misschien meld iemand zichzelf wel ;D

Doe maar niks overhaast, want beter even wachten op een goed adres dan dat je straks met een ziek of niet tam valkje thuiskomt.

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Je zou eens bij deze 2 kunnen informeren ;)

www.kwetterflat.nl    Rotterdam

www.valkcity.nl    Alblasserdam

Dan weet je zeker dat je goed terecht komt.

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

nik

okeej voor deze info alcast bedankt , maar rest van tipies is ook welkom hoor
groetjes nikki  ;D

sadelienda

Volgens mij zat er ook nog ene in Rhoon. Maar ik weet niet meer wie dat was.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

sadelienda

er staat op de markplaats een lief valken koppie te koop in Spijkenisse. Zo te zien moet hij weg omdat ze geen tijd heb ben voor hem, niet ouder dan een jaar.

http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26sa%3DX%26oi%3Dspell%26resnum%3D0%26ct%3Dresult%26cd%3D1%26q%3Dkwekerij+spijkenisse+valkparkiet%26spell%3D1&url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/vogels_parkieten_en_papegaaien/c427.html%3Fxl%3D1%26ds%3Dto%253A1%253Bl1%253A395%253Bl2%253A427%253Blt%253Azip%253Blx%253A%253Bly%253A%253Bosi%253A2%26p%3D4

Als de link niet werkt moet je even op de marktplaats onder dieren, vogels, parkiet en papagaai en daar zoeken in Spijk. Ik vind het een mooi valkje :D

enne gefeliciteerd met je overgang :)

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

leoni

24 juni 2006, 21:21:01 #6 Last Edit: 24 juni 2006, 21:23:29 by leoni
hoii,

leuk dat je een valkje mag, ik heb ook nog 2 jonge valkjes zitten maar die mogen pas over 4 weekjes weg dus dat duurd nog wel even en ik woon ook in spijkenisse ;) het zijn witmasker geparelde. en nog 11 eitjes die rond maandag uitkomen, hihih  je hebt in iedergeval genoeg keus hier op de site want er zijn meer kwekers rond spijkenisse :P

groetjes leoni

nik

::) het punt is alleen dat ik graag wild wil vandaar  ::) maar wel bedankt voor de reactie ;D en als er nou nog kwekers in de buurt van spijkenisse zijn :P (met wild) :P hihihihih dan hoor ik daar graag wat van :P

leoni

hoii,

hoe bedoel je wild? wildkleur of dat ze niet tam zijn :P

groetjes leoni

nik

miranda8482

Hoi Nik,

Ik zie je berichtje nu pas eigenlijk! En zie dat de datum wel al ff geleden is.
Maar ik heb wildkleur valkjes, jongen!
De oudste is nu 12 dagen oud, dus je moet nog wel ff wachten voor die weg mag.

Heb je nog steeds intresse???
Ik hoor het dan wel van je!!
Weet in ieder geval dat ik er heb! Ik woon in Alblasserdam dus dat is niet heel erg ver weg!

Groetjes Miranda

Rianne

Mensen,

het forum aanschaf is niet bedoeld voor het aanbieden van of het zoeken naar jonkies. Het beste kun je de geinteresseerde een IM (prive bericht) sturen. :)

mickeledoki

hoi hoi,

ik zie zo vaak dat mensen doorverwezen worden naar kwekers  en dergelijke dit wordt ook gedaan door moderaters /operaters/beheerders  en meer mensen die hier  ook vaak opzitten  als het nou op grote schaal gebeurd  maar hee  er staat toch geen levens grote advertentie bij.......
ik zeg dit niet om je aan te vallen of zo het valt me alleen ff op ..... dan zouden namelijk ook alle plaatjes en reclame kreten van de  kwekers bij de reaties verwijdert moeten worden ... ;) ;) ;)

groeten mickeledokus

Rianne

Hoi Mickeledoki,

een doorverwijzing in een topic vind ik niet erg, vaak wordt niet verwezen naar de eigen kwekerij. Ik zie in dit topic al 3 aanbiedingen staan voor jonkies, en je moet ergens een grens stellen. :) Ik lees trouwens bij Tam Maken dat Nik al een valkje heeft. ;)
Bovendien is er een Sticky waarin vermeld wordt dat te koop/gezocht berichten hier niet horen, het forum is immers bedoeld voor vragen omtrent de aanschaf van een valkje, dus waar moet je op letten, wanneer kan er een tweede bij, enz.

De berichtjes in de handtekeningen zijn geen actieve advertenties op zich, tenzij er een waslijst in komt te staan met beschikbare jongen ;)

miranda8482

Hallo,

Ja sorry, ik heb er eigenlijk ook niet bij nagedacht.

Ik zat gewoon wat te lezen op de site en zag de vraag.
Ik wilde hem gewoon helpen! Met geen verdere bedoelingen!
Maar goed ik zal er voortaan erg in houden hoor!

Groetjes Miranda ;)