6 mei 2025, 06:09:24

hihih ik mag een valkie

Gestart door nik, 23 juni 2006, 19:16:13

« vorige - volgende »

Rianne

We worden niet zomaar boos hoor Miranda ;)

mickeledoki

nee ik ook niet hoor... ;D ;D ;D

grtz mickeledokus

miranda8482

HAHAHAHAHAHA ik schrok al!!! :o

Nee hoor geintje,
Wilde dat alleen ff melden gewoon omdat ik er geen erg in gehad had.
En dat ik het wel logisch vind adt jullie erop letten!

Groetjes Miranda ;D

Caroline

Citaat van: Rianne op 25 juli 2006, 11:05:41

De berichtjes in de handtekeningen zijn geen actieve advertenties op zich, tenzij er een waslijst in komt te staan met beschikbare jongen ;)

Ik zie regelmatig in handtekeningen jongen aangeboden worden die nog te koop zijn hoor.  :-\

En heb nog nooit een reactie gezien dat dit niet mag.

Ik denk dat er duidelijke afspraken moeten worden gemaakt over te koop aan bieden. De ene keer biedt iemand zijn jonkies of een koppel aan die nog te koop zijn en wordt het hele berichtje verwjderd door een moderator en een andere keer zet iemand al zijn jongen neer op foto met er bij nog te reserveren/vrij/te koop en dan wordt dit toegestaan, dit strooit ook verwarring.

Dus wat mag nu wel en wat mag niet??

Voor degene die zijn berichtje wordt verwijderd in zijn of haar dagboekje is het ook niet leuk om vervolgens in andere dagboekjes ook valkjes te koop te zien staan, waar geen één moderator naar kraait.

Rianne dit is niet jou aanvallen hoor, dit is een constatering, die me al verschillende keren is opgevallen.

Groetjes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

margreet

hallo,

Hierin moet ik Caroline gelijk geven, het is mij ook al meerdere malen opgevallen.
Verder heb ik er geen problemen mee als mensen een oproepje doen voor een valkje op deze pagina, ze zijn vaak op zoek naar een bepaald soort valkje of een valkje bij hun in de buurt.
De mensen kunnen dan ook hun verhaaltje kwijt en eventuele vragen stellen.
Wel vind ik dat potiëntiele verkopers het dan via de persoonlijke email moeten afhandelen.

groetjes Margreet

Rianne

Het sticky topic bovenaan Aanschaf geeft duidelijk weer dat dit forum niet voor te koop/gevraagd topics zijn, en dat er hier een aparte pagina voor is. Ook staat er een link in vermeld naar de kwekerslijst bij het forum Kweken.

Het is de afgelopen dagen onwijs warm geweest, daarom zijn veel mensen afwezig geweest. Wij als moderators zijn gerust wel bezig met dit soort dingen om een duidelijke regelgeving neer te kunnen zetten. Tot die tijd zal het her en der wat rommelig zijn mbt het aanpassen, verwijderen of verplaatsen van berichten. :)

Mocht je zelf twijfelen over de inhoud van een bericht, kun je altijd op 'Meld dit bericht aan de Moderator' klikken. :)