Onze nieuwe valkjes ervaringen....nieuw boekje begonnen

Gestart door *Yvon, 22 juni 2006, 23:04:42

« vorige - volgende »

Inge88

Dat klopt volgens mij wel Yvon... ik heb inmiddels het hele forum afgespeurd op die mutatie en ze zien er allemaal erg mooi uit! Mijn 2e valkje wordt dus een witmasker cinnamon (bonte) geparelde pop; iig als mijn aankomende eerste valk een man blijkt te zijn. Anders ga ik voor een witmasker lutino :)
heel veel verschil zie ik trouwens niet tussen een witmasker bonte geparelde, witmasker cinnamon geparelde en witmasker cinnamon bonte geparelde.

♪ Marlies

Hoi Yvon, ;D

Wat leuk al die aktie foto's, is weer eens wat anders dan kroelfoto's. ::) :P ;D

Wanneer gaan bij jullie de blokken erin, of wacht je tot de nieuwe volière er staat ?

Groetjes Marlies ;)

*Yvon

Hoi

Citaat van: Inge
heel veel verschil zie ik trouwens niet tussen een witmasker bonte geparelde, witmasker cinnamon geparelde en witmasker cinnamon bonte geparelde.

Inge,als ze weinig grijs of bruin hebben,zal je ook niet veel verschil zien.
Maar het verschil tussen gewoon cinnamon en bont cinnamon is wel goed tezien hoor,zeker als ze goed bont zijn.  :D
Ikzelf vind het mooier als ze donkergrijs en pareltjes hebben op het weinige bont wat ze dan hebben.
Dan steken die pareltjes mooier af.


Als ze een witte staart en kop had gehad,dan was ze een mooi getekend valkje geweest.

Marlies,thnx  ;D
Hopelijk kan de nieuwe voliere snel neer gezet worden en dan willen we zo rond half april de blokken gaan inhangen.

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Wat een mooi "stapeltje" foto's, om naar te kijken en eh....zo'n mooie witmasker bont geparelde, had ik  :-\...Nikki...ze is nu bij de buurvrouw van Christa...ik was zo trost op deze vogel en heb er jammer genoeg weinig van genoten.....maar deze mutatie is idd heel erg mooi !!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Nou, zeker een flink stapeltje super geweldige foto's!!  :D

Vooral Trixy  :-* :-* :-* ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Inge88

Hm.. dan heb ik waarschijnlijk geen goede foto's gezien... want ik zag daar niet duidelijk verschil.. maarja ik vind dit vele wit zo mooi; tis dan net een halve albino, zonder rode ogen  ::) misschien iemand die me dit wel kan laten zien?

Rianne


•=Bonnie=•

Die vind ik mooi, van die foo van Rianne. Hoewel ik nog liever de hele bovenste rij dekveren bont zie en de rest wit. En dan liefst ook geen cinnamon e/o opaline. Soort zwart op wit effect ;)

Inge88

Okee.. dat is een witmasker bonte?
Ik vind juist wel dat geparelde mooi! Het liefst zo veel mogelijk wit, witte kop en witte staart en dat grijs of bruin geparelde ruggetje.. welke mutatie moet ik hebben dan  :P

*Yvon

Hoi hoi

Ik vind de primrose die Rianne plaatste ook wel mooi,
maar valkjes met wat meer kleur blijf ik toch mooier vinden.  ;D
Zoals Amor van Caroline.  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Citaat van: Inge... op  2 maart 2007, 14:28:45
Okee.. dat is een witmasker bonte?
Ik vind juist wel dat geparelde mooi! Het liefst zo veel mogelijk wit, witte kop en witte staart en dat grijs of bruin geparelde ruggetje.. welke mutatie moet ik hebben dan :P


Als de tekening geheel symmetrisch is heet dat getekend. Maar dit is wel heel moeilijk om te vinden. Ik heb een cinnamon bont gepareld valkje van de markt af, ze lijkt op een getekende maar is het niet. Maar ik vind haar prachtig en dat is voor mij het belangrijkst. :)

Ik zie dat Caroline een foto van Amor geplaatst heeft, zo ongeveer ziet mijn valkje er ook uit maar dan gepareld en met wat meer vlekken.

*Yvon

2 maart 2007, 14:36:22 #822 Last Edit: 2 maart 2007, 14:38:18 by Yvon en Rene
Hoi hoi

Citaat van: Inge... op  2 maart 2007, 14:28:45
Okee.. dat is een witmasker bonte?
Ik vind juist wel dat geparelde mooi! Het liefst zo veel mogelijk wit, witte kop en witte staart en dat grijs of bruin geparelde ruggetje.. welke mutatie moet ik hebben dan  :P

Inge,die op de foto van Rianne is een primrose/getekend.  ;)
En die jij dan wilt is een  zwaar bont witmasker,geparelde(opaline).
Lastig allemaal he?  ;) ;D
Maar wel heel leuk om alles zo'n beetje uit te zoeken.  :D

Groetjes Yvon

Oja,thnx Caroline voor het plaatsen van je mooie Amor.  :-*  ;D


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Inge88

Okee, dan zal ik tegen die tijd wel even informeren naar de jongen die Linda heeft gekregen uit haar koppel die zulke jongen verkrijgt... bedankt :)

Monky

Hi Yvon,

Een fotospecial van Ilo ...  ;) :D


klik op plaatje

Groetjes,
Monique