27 april 2024, 14:35:57

warme valkjes

Gestart door collin, 20 juni 2006, 22:07:49

« vorige - volgende »

collin

ik kreeg ook de vraag of ze warm zaten.
welik behelp me een beetje op dat vlak aangezien ik volledig onverwacht voor hen moest zorgen. ze zitten in een schoendoos met keukenrolpapier die ik geregeld ververs.
en uiteraard zitten ze binnen bij mij op de kamer. ik zag wel dat eentje van de twee zat te bibberen, kou dus. ik heb hier een laptop staan en die word een beetje warm na een tijd. ik heb de doos er dan opgezet,en resultaat ze hebben het nu lekker warm  ;)
één probleempje minder  :D
ciao collin

Rianne

20 juni 2006, 22:10:50 #1 Last Edit: 20 juni 2006, 22:26:42 by Rianne
let op dat de pc niet te warm wordt. ik heb je geimd met allemaal info.  De meeste gebruiken een warmtelamp van elstein of een knuffel voor een beetje warmte. succes!

Oh ja, dit berichtje heeft Lin geplaatst onder Rianne's naam, ik ben bij haar op visite, vandaar!

collin

hallo

ja ik weet dat het niet zo goed is voor de laptop omdat die overhit kan geraken maar eerlijk gezegd vind ik mijn valkjes toch iets belangrijker. ik probeer hem in de dag wel een paar uur af te zetten zo kan ik kijken of ze wel warm hebben en houdt ze geregld in mijn handen. dat vinden ze prettig en vallen meestal meteen in slaap.
ciao
collin

Lin

Je kan een warmtelamp bestellen bij www.valkparkiet.org trouwens!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

collin

ben vandaag een warmtelamp gaan halen dus das al in orde  ;), kheb ze wel nog niet nodig aangezien het hier dertig graden is. kheb ook een thermometer gekocht die zat tussen de twee in en stond op veertig graden! maar als ie er naast ligt is het wel maar dertig.

collin

ik zoek eigenlijk wel nog een kooi! en als ik zo rondkijk, zijn degene 't valkje.com wel de beste qua prijs:kwaliteit. kan ik deze bestellen via internet? ik bedoel dan eigenlijk worden deze kooien geleverd per post tot in belgië?? en hoeveel gaat mij dat extra kosten? ik hoop echt dat het gaat en niet te duur, anders ben ik genoodzaakt een kleinere kooi te kopen maar ik wil natuurlijk het liefst een ruime kooi voor de valkjes.