7 mei 2025, 19:36:32

Wat vinden jullie van deze kooi?

Gestart door Annouschka, 19 juni 2006, 18:10:48

« vorige - volgende »

Joyce28

Mooi hoor,daar zullen ze veel plezier in beleven :)

spikey

Wat een geweldige kooi!!!
Deze link zet ik in mijn favorieten!
Als ik op mijzelf ga wonen, en daarbij genoeg centen heb zal dit de eerste kooi zijn die ik aanschaf!
Ingericht ziet ie er echt geweldig uit, mijn complimenten!

Annouschka

Hallo,

hier even een update, ik heb de kooi nog steeds niet >:(
Uiteindelijk, na vele telefoontjes en mails ging hij ze vandaag komen leveren, rond 19u belde ik even omdat hij in de namiddag zou komen, krijg ik een mevrouw aan de lijn die zegt dat ze vandaag op vakantie zijn >:( >:(
Dat vind ik toch ongehoord, zeker nu Wooki 2 eitjes heeft gelegd ;D
Ik zou haar en Solo willen apart zetten, heb nog wel een kooi staan maar die vind ik te klein.
Mijn vriendin zou normaalgezien mijn huidige kooi vanavond komen ophalen en mijn oude kooi die ze nu in bruikleen heeft terug meebrengen zodat Wooki en Solo rustig kunnen wipwappen, eitjes leggen en broeden want de rest wil zich natuurlijk ook moeien met de eitjes en zo krijgen ze geen rust.
Pff... moest het niet zo'n mooie kooi zijn, ik had ze allang geannuleerd >:(

Wordt vervolgd....

groetjes

Ineke

Dat is jammer voor je :( Heb je m in Belgie besteld? Als ze daar met vakantie zijn, zou ik de Ned.dierenvilla even bellen. Als je kunt internet bankieren en t geld kunt overmaken heb je m misschien binnen drie werkdagen in huis, was hier tenminste zo. In Ned. waren ze nog voorradig.
(Ik weet niet of je de kooi al hebt betaald, anders annuleer je die in Belgie. Wat n slechte service, levering beloven en dan niet thuis geven).

Annouschka

Hallo,

donderdagavond is hij dan toch geweest met de kooi, ik had donderdagmorgen gebeld waarom hij woensdag niet was gekomen en kreeg een vage uitleg maar goed, de kooi is er ;D  en ze is prachtig moet ik zeggen :)
Heel makkelijk om in elkaar te zetten en heel groot, ik vind m'n valkjes er al bijna niet meer in terug hahaha...

Wooki heeft ondertussen 3 eitjes gelegd en moet normaalgezien vandaag terug leggen, ik heb ze maar bij de rest gelaten aangezien de kooi ook zo groot is, broeden doet ze toch niet zo goed als ik gehoopt had, in het begin wel maar dat is nu heel erg verminderd dus we zien wel.

groetjes

mijnliefstestuffy

die kooi is inderdaad prachtig ;D
ik zie hem zelf ook vaak staan bij de dierenwinkel en dan kan ik mijn ogen er niet vanaf houden ::) ;D
er komt een dag dat die kooi ook in mijn kamer staat ;D
hihihi dat kan ik begrijpen dat je je valkies niet meer terug vind ;D
ik moet soms ook even zoeken waar mijn grasjes en valkjes zijn terwijl ik een kamer voliere heb en die niet zo groot is als die ;D
groetjes en heeeeel heeeeeeeeeel heeeeeeel veeeel plezier ermee ;Den je valkjes natuurlijk ook :)

Ineke

He Annouschka, als ie af is, mag ik dan n foto zien :)
Het is namelijk leuk om te kijken hoe jij m hebt ingericht en wie weet doe ik nog n ideetje op.