16 juni 2025, 12:53:47

Teuntje, Tony & Bibi

Gestart door Ineke, 17 juni 2006, 20:16:18

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Ineke
Iedere keer als ik je filmpjes bekijk moet ik er weer aan denken dat je per vergissing mijn nummer had gedraaid.
Dat heeft inderdaad zo moeten zijn.
En met Tony en Teuntje dat komt heus wel in orde , die kijken gewoon eerst de kat uit de boom.
Ik kan het niet afwachten dat ik een keer naar Landgraaf kom, en die twee samen bezig zie.
Heb jij Lars nu gekroeld voor de kooi??
Groetjes Riny :D

Caroline

:o Wat lief!!!! Het fluitje, klinkt inderdaad een beetje als een klassiek stuk.  ;D

Volgens mij houdt Toon meer van moderne muziek, ze reageert niet echt op de aria van Teun.  ;)

Leuk dat je ze hebt zien kroelen, ik zag vandaag ook Eros & Chica voot het eerst kroelen, twee valkjes die ik als koppeltje in gedachten heb.  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Teun is een componist!!
Het laatste deel van 'moeder wat is je dochter lief' en daarna een stuk uit 'Birdy zingt' en dan een eigen einde!!!

GEWELDIG!!!!!!!

Nog prachtiger dat hij Toontje een beetje heeft gekroeld!!

Leuke foto's weer van je stelletje!!

Liefs, Gerda

Ineke

Citaat van: Riny op 13 augustus 2006, 19:42:07

Heb jij Lars nu gekroeld voor de kooi??

Ga niet lachen, maar we staan vaak voor de kooi en geven elkaar dan klinkende kussen. De vogeltjes komen dan in de deuropening van de kooi erbij zitten. We zeggen ''lief kusje, Teuntje en Tony ook kussen'' en meer van die onzin. Als Teun op t hoofdje van Tony wil gaan zitten herhalen we dat weer en t lijkt net alsof t helpt en Teun voorzichtiger met Tony omgaat. Altijd als Teun lief is voor Tony lopen we erheen en roepen ''Goed zo Teun, lief kusje!" Het zijn net kleine kinderen en daar werkt belonen ook bij ;D
Misschien zien we elkaar sneller dan je denkt, ben in vier dierenzaken geweest en t enige dat ik kon krijgen waren nep kanarie eitjes :) Nabestellen doen ze niet. Ik probeer t nog via internet daar waar ik de pellets altijd bestel. Anders komen we, uiteraard met gebak, drie eitjes in America halen ::) Ook als jullie deze kant op gaan en hier langs komen, ik wil graag jouw nieuwe aanwinsten t echt zien.

Gerda, we kijken zo graag naar die twee dat we zelfs op zondag niet meer de deur uitgaan. Nog even en we geraken in n isolement :D Het duurt niet meer lang eer we zaadjes eten en elkaar met de plantenspuit natsproeien;D

Ha Caroline, die Eros doet zijn naam eer aan! Dat wordt nog wat met Amor later. Je zult wel net als ik vrolijk worden als je ziet hoe lief je koppeltjes voor elkaar zijn.

Hoi Ivana, nee nee, geen babypret hier. Ik lees wat daar allemaal bij komt kijken als je handopvoeding zou moeten geven...en als t zo leuk is zoals ik mij voorstel is t einde zoek. Dan staat onze woonkamer binnen no time vol met alleen volieres :) Sinds n week denk ik wel vaak aan nog n koppeltje erbij...

Hoi Suus, ja, t is nu echt n koppeltje. Ze gaan soms hun eigen weg, maar niet voor lang. Steeds vaker zitten ze dicht tegen elkaar aan.

Riny

Hoy Ineke
Ik heb je berichtje gelezen zonder je uit te lachen, maar niet heus.
Had het maar gezegd dat je zo verlegen zit om neppers.
Maar geen zorgen , binnenkort sta ik voor je deur, en kom het tafereel wat je hierboven beschrijft, met eigen ogen aanschouwen.
Natuurlijk wel met mijn camera in de aanslag, dat begrijp je wel.
En als Teun en Tony steeds vaker vlak bij elkaar zitten komt alles helemaal goed, dat zul je zien.

Marjans

He Teun gezellig he met z'n twee maar wees je wel lief voor je meissie  als je wil kun je ook mijn verhalen volgen Ik ben coco en heb twee meisjes pippi en binky helaas is afgelopen maandag plotsseling mijn derde meisje overleden zei hete boefie in mis haar erg dus als je mijn verhalen wilt volegen kijk dan naar mijn valkjes groetjes van coco en de rest
marjans

Ineke

Het kwijl loopt uit mijn mond bij al die baby- en kleuterfoto's van anderen. Vandaag wat speelfoto's van de pubers hier.

De jongens op de bank. Tony is weer dartel

Spelen met de handdoeken op de bank

He, ligt dat ding nu hier?

Twee kleine stinkerdjes

Het kleinste stinkerdje

Uitrusten op de trap

Genoeg gedut, we gaan weer naar beneden!

Gisteren viel ons op dat Teun meer wit om zijn rode wangetjes krijgt. Ook zijn kuif lijkt opeens veel langer ???

Kijk Teun, dat bedoelt Tony als ze haar kopje naar je buigt

Helaas Gerda, t is bij die ene korte kroel gebleven. Tony buigt ook niet meer haar hoofdje naar Teun, na al die knauwen heeft t meisje er nu genoeg van.

Riny, t is maar beter dat je hier voor de deur staat. Zoals ik al bij Gerda schreef kan ik niet met lege handen bij jou weggaan  :D tenzij alle valkjes zijn gereserveerd.

De jongens worden nu wekelijks gewogen. Voorheen om te kijken of ze waren bijgespekt, nu om op te letten dat ze niet te dik worden. Teun woog 114 gram!!! Dat is 31 gram meer sinds Tony hier is. Zij woog eergisteren 108 gram, en is dus in n week tijd 9 gram bijgekomen.

Als laatste nog n niet-pieteke-foto van t laatste, weggegooide pakje shag.

Afgelopen maandag zijn we gestopt met roken. Na 21 jaar ca. 60 shaggies per dag zijn vier dagen rookvrij n prestatie voor mij. Een ander groot voordeel van t stoppen is dat ik nu veel fruit eet ter compensatie. Nog even en ik heb konijnentanden van de wortels :)

Marc van de Kuifjes

Je valkjes zijn dus ook gestopt met roken! ;)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Ineke

We rookten in de berging, niet bij de vogels. Want die mogen niet de dupe zijn van ons slechte gedrag :P

Riny

Ivy

Pfff ik wens je veel succes met echt stoppen! Het zal wel moeilijk zijn, ik ken het, ik heb ook een verslaving - chocola! Meestal kan ik niet langer dan een week zonder ;D

Teuntje wordt vast mooier om zijn meisje beter te kunnen versieren. Hij snapt niet dat hij beter aan zijn 'soft side' moet gaan werken en haar af en toe wat 'tenderness' moet geven ;D Oh ik moet zo denken aan de Donkey uit Shrek ;D toen hij zat te zingen Try a little tenderness :D. Misschien moet je ze de film laten zien hihi. Bij mij begonnen ze zelfs te paren toen ze Finding Nemo zagen.

Groetjes!!! Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Ivy op 17 augustus 2006, 19:55:00
Pfff ik wens je veel succes met echt stoppen! Het zal wel moeilijk zijn, ik ken het, ik heb ook een verslaving - chocola! Meestal kan ik niet langer dan een week zonder ;D

Ik vraag me soms af waarom een mens zo nodig wil beginnen met roken ???

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Ivy

Citaat van: Ineke op 17 augustus 2006, 19:32:22

Riny, t is maar beter dat je hier voor de deur staat. Zoals ik al bij Gerda schreef kan ik niet met lege handen bij jou weggaan  :D tenzij alle valkjes zijn gereserveerd.

Hoi Riny.
Volgens mij wil Ineke graag weten of je nog een valkje voor haar hebt ;D

Marc - ja ik heb ook spijt van dat ik toen begonnen was ... met chocola eten... ;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Wow, Ineke, al 4 dagen, netjes hoor, wel volhouden hoor!!!

Ik ben nu 5 jaar 3 maanden en 3 dagen gestopt, rookte ook al 19 jaar bijna 2 pakjes sigaretten per dag.

Nu kan ik alleen maar zeggen dat ik heel trots op mezelf ben en heel erg blij ben dat ik gestopt ben en ook geen behoefte meer heb.

Nu merk ik ook hoe erg ik 19 jaar gestonken heb voor niet-rokers.  :-[

Waarom ik begonnen ben?? Ik weet het niet maar ik weet wel dat ik heel erg blij ben dat ik gestopt ben.  :D

Heel veel sterkte!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marjans

Hoi Ineke bedankt voor je reaktie.

enne hou vol je kunt het groetjes van marjans