18 juni 2025, 01:27:26

Teuntje, Tony & Bibi

Gestart door Ineke, 17 juni 2006, 20:16:18

« vorige - volgende »

Caroline

Wat een leuke foto's heb je weer geplaatst.

Heb je al enig idee wanneer de kleine Bibi bij jullie komt wonen??

Het wordt een kleurig triootje.  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Hoi Ineke

Wat jammer dat Bonky het niet gehaald heeft.
Maar gelukkig Bibi is zij er wel, dan heb je toch iets om naar uit te kijken als ze naar jullie mag gaan verhuizen, wanneer mag je haar ophalen???

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Ineke

Hoi allemaal, bedankt voor de leuke reacties op Bibi. Ja, t wordt n leuk trio, want dan zijn t twee verschillende witmasker vrouwtjes, n wildkleurtje en volgend jaar nog n bontje (liefst mannetje). Dus de mannetjes zijn dan de gekleurden.

Ik weet nog niet wanneer Bibi komt. Ze is nu zes weken, ik denk nog n week of drie, vier? Zo te zien is t n gezond, ondernemend vogeltje. Net zoals Tony :) Volgend weekend ga ik wel al de kooi in elkaar zetten, want ik vind t leuk om er n paar avonden samen met T&T aan te klungelen :)

Citaat van: Ivy op 10 november 2006, 17:01:48
Hoi...
Dit kan ik me even niet voorstellen... kan je de kooi dan ook 'gespiegeld' kopen? Want als je de hoge gedeeltes tegen elkaar zet, dan zit toch 1 grote deur aan de achterkant?

Ik dacht om die deur naar achteren te plaatsen (volg de witte lijn ;D)

maar dat kan niet ivm de tralies. Dan zou je de horizontale tralies aan de buitenkant ipv binnenkant krijgen en kunnen ze niet meer klimmen. Wilde jij niet ook iets gaan veranderen aan je valkenhuisvesting :) na de verbouwing?

Nadat ik in Caroline's dagboek zag hoe veel haar vogeltjes met t speelgoed in de kooi spelen heb ik vandaag n speeltje gekocht. Teun had n zelfde ding al in zijn vorige kooi, maar deed er niets mee. In zijn vorige kooi had ie heel veel speeltjes.

Ik denk dat ie daardoor de kluts kwijt was en nergens mee speelde ::)
Dat is nu wel anders.

Terwijl ik de foto's upload zie ik hoe Tony haar hoofdje tegen Teun's borst legt :D en hij haar kroelt. Lars komt zachtjes de kamer ingeslopen, bang om ze te storen ;D

Morgen worden ze gewogen. Dat moeten we altijd samen doen, ze vliegen zo snel weg. Ik moet ze dan met gierst entertainen en Lars kijkt hoeveel ze wegen :)

Ivy

Hoi Ineke.
We gaan inderdaad wat doen aan de valkjeshuisvesting ;D... als we geld over houden dan. Alleen dan komt er een mooie grote kamervoliere :D. Maar dat wordt op z'n vroegst eind volgend jaar... Eerst de badkamer en de keuken en dan zien we wel verder. De voliere komt namelijk alleen als we de woonkamer uitbouwen, en dat is wel low-priority... daarom wil ik eigenlijk nog niet 'te' enthousiast raken, straks lukt het niet financieel en dan ben ik teleurgesteld  :P ;D

En de kooiverbouwing van jou dat is voor mij gewoon een hoge wiskunde  ;D... Zou je die twee platen gewoon omruilen dan? Ik denk dat als dat wel zou lukken, dat de valkjes er ook aan wennen hoor... in ieder geval alvast veel succes.

Jouw kroelfoto is megaschattig!
Ik ben benieuwd of je ze morgen kan wegen, trosgiersttruk werkt bij mij niet hoor, dus ik kom zeker lezen of die twee d'r wel ingetrapt zijn ;D

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Leuk speeltje, heb ik hier ook in beide grote kooien hangen. (Boerenbond??)

Wordt hier ook veel mee gespeeld.

Succes met freubelen aan de kooi en met rekenen hoe je 2 kooien kunt plaatsen.  ;)

Doei doei!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Ineke,

Doe maar lekker zo voort met die foto's!! Leuk hoor die hele series.
Wat schattig die knuffelfoto.

Het lijkt wel een beetje een papparazzi foto. Je hebt ze een beetje betrapt, terwijl ze in een donker hoekje weg waren gekropen  :D

Geef ze maar een knuffeltje van me!

Liefs, Gerda

Anja

Hoi Ineke,

Prachtige foto's wederom.
Vooral de kroelfoto vind ik super. Die is gewoon superlief.

Veel succes met het puzzelen van de kooi.

Groetjes Anja

Wilma1

IK ga ook voor de knuffelfoto!!! Wat schattig!!! Bij mij in de voliere zie ik dat ook vaak en dat is zo vertederend!!!

Je foto's zijn superleuk!! En succes met knutselen, tjaja het weet wat he....goeie ruimte voor je valkjesplaatsen...een ander heeft een boekenkast in de kamer en wij hebben gewoon voliere's staan, beiden zijn stoffig  ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

;D ;D Mijn ouders hebben ook al twee boekenkasten verplaatst.

Er staan nu een grote kooi met een grijze roodstaart, een kooi met een valkje en een kooi met 2 grasjes.  :D

Hoezo besmettelijk??  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Ineke en Lars, dit ben ik in mijn nieuwe kooi.

Ik doe ook al heel goed mijn best met alleen eten.

En dit is mijn lievelingsspeelgoed.
Groetjes Bibi :-*
[/size]

Ineke

Moneymoneymoney Ivy, wij zijn ook aan t sparen voor n nieuwe keuken en hal. Evt. nog n nieuwe vloer door t hele huis. We denken er zelfs over om te gaan bouwen, alleen is de grond te duur en de grond die beschikbaar is, daar willen we niet wonen. Ach, we sparen gewoon door :)

Een tweede kooi komt er nu niet, ik was erover aan t dagdromen :D Zouden we ooit meer dan vier vogeltjes willen, komt er wel n tweede kooi. Ik ben al heel blij dat ik vier vogeltjes mag :) want Lars vond twee voldoende. Maar inmiddels is ie net zo gek met ze als ik, dus wie weet...ooit... ;D Onze boekenkast staat boven, dus net als bij Wilma en Caroline is er wel plek voor nog n grote kooi.

Het wegen is niet meer gebeurd, gisteren waren we alvroeg in de ochtend weg en ik wilde ze niet al slapende met gefrummel vervelen:-\
Het speeltje is gewoon uit de dierenzaak. Bij ons in de buurt is helaas geen boerenbond meer.

Riny :-* :-* :-* :-* :-* wat heeft Bibi n gezellige kooi! Ik zal mijn uiterste best doen, dat ze er hier niet op achteruitgaat :)
Hihi, wat geinig, die sleutelhangers ;D
Die van Lars hangt in t sleutelkastje, hij vind t niets om met n valkparkietje rond te lopen ;D Je hebt mij dus geinspireerd!

Bibi is n knappe peuter :) Het lijkt net alsof t grijs bij de wangen minder is geworden? Ik vind t wel leuk dat ze n grijs buikje heeft en bruinachtige parels. Maar ja, bijna elke ouder vindt zijn kindjes de liefste, mooiste... :D
Zo te zien heeft ze genoeg te ontdekken om t gemis van Bonky te compenseren.

Mara

Hoi Ineke

Leuke foto's joh! Echt gezellig!! Ik geniet elke keer weer van jouw foto's.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Ineke,

Wat een superfoto's van Binki.
En ze heeft wel een hele mooie kooi bij Riny.
Ze is gewoon om te  :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Mara

Hey Ineke

Wat een schatje van een klein lief 'donsje'. Maar het is eigenlijk geen donsje meer he!

Liefs

Mara

Mandy

Hoi Ineke,

Wat jammer dat Bonky het niet gered heeft. :(
Maar gelukkig doet Bibi het goed. Nog even geduld en je hebt een mooi trio. ;)

Hier moest ik zo om lachen! ;D
Citaat van: Ineke op  4 november 2006, 17:38:03

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl