Yakult is gezond voor valkjes!!!!  7/7/2003

Gestart door Cybergirlie, 8 juli 2003, 02:55:07

« vorige - volgende »

Cybergirlie

8 juli 2003, 02:55:07 Last Edit: 8 juli 2003, 23:07:18 by Angelique
Hallo allemaal,

Dit is misschien een goede tip voor iedereen die het nog niet weet,maar Yakult is dus heel gezond voor valkjes.
Ik heb dat te horen gekregen van dr.Feld.Als je je valkjes dus nog pap geeft is het heel goed om bij elke pap ronde 1 theelepel Yakult erdoor te mengen.
En als ze een beetje ziekjes zijn dan is dat helemaal goed en als ze overgeven is het ook goed om prepulsied te geven maar daarvoor kun je dan het beste naar dr.Feld bellen en die stuurt zoiets op.

Nou ik hoop dat jullie hier iets aan hebben?

Groetjes Cybergirlie.

Natanella

Hoi cybergirlie; yakult, lijkt me voor mijzelf heel erg vies, maar ik heb het nog nooit geproefd. En het kan best zijn, dat het goed helpt, daar heb ik geen ervaring mee.
Wel weet ik, dat je Prepulsid ook gewoon bij de dierenarts kunt kopen, of dat hij het kan bestellen. Misschien bespaart dat verzendkosten en eventueel tijd?
Groetjes,, Natanella

Karin

Hoi Cybergirlie,

Dat klopt ! In Amerika doen ze het ook, ook al heet het daar anders  ;D Het zorgt dat de goede bacteriën in de meerderheid zijn t.o.v. de slechte. Ook doen ze er nog iets door heen tegen schimmels ( in sommige papjes zit het al, zoals pretty bird, ik weet niet of dat ook hier te koop is ), maar de naam van het middel zij me niks. Dus dat ga ik nog eens uitpluizen  :D Je weet maar nooit... Ik hoop dat Kazoo een goede vader is, maar je hebt het niet altijd voor het zeggen   ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

demi

hoi cyber

yakult is zeker goed voor de valkjes!!
mijn vader geeft zijn papegaaien dat ook als ze dr eigen
niet zo goed voelen en dan zijn ze dr meestal zo bovenop!!

groetjes diana w

Speedy

Had ik moeten weten, mijn buurjongen heeft er gewerkt, het bedrijf zit hier namelijk in Almere.
Het is best prijzig om te kopen hoor, er zitten geloof ik maar 5 flesjes in de verpakking en mijn kids lusten het ook zo graag.
Ik koop het dus heel af en toe hoor.
1 flesje per dag mag je maar hebben en het is best wel lekker.
Ik zal het zeker onthouden.

Groetjes,
Trudie

Lique

Oow, bah, ik vind het zoo smerig he.
Toen het net op de markt kwam, stonden ze ook in de supermarkten met dat spul, mocht je proeven.
Maar nee, ik lust het echt niet.

Groetjes Lique

demi

hoi allemaal

ik vindt yakult juist lekker!
hihi ja echt waar
ja smaken verschillen :D

groetjes diana w