27 april 2024, 19:29:55

RAVEN PRAAT OPEENS !!!!

Gestart door ZIGG0, 15 juni 2006, 20:47:35

« vorige - volgende »

ZIGG0

15 juni 2006, 20:47:35 Last Edit: 18 juni 2006, 08:13:49 by ZIGG0
YESSS   HIJ KAN PRATEN  ;D
stond vanmorgen echt in shock toestand toen ik opeens......................    ello ello ello   olee   
hoorde

en dan ook echt op dezelfde manier en houding   zoals hij normaal   zijn  eigen taal praat  :D ziet er echt te waus uit

:o dacht eerste dat het van buiten kwam ofzo zo onreal was it
tjah ik wist dat Vallken konden praten maar heb altijd vernomen dat je er bij moet gaan zitten om  het  het Ze teleren  en dat Je  Ze dan alleen moet houden  ::)

::) de mijne zit dus met een andere Valk samen en de Agas zitten next door
;D die zatten hem ook echt met zooen scheve kop aan tekijken zo van...................YOU SAY WHAT ???

sorry folks MOESS  ff me verbaasing & blijheid kwijt ;D

margreet

hallo Ziggo,

Leuk hoor, goed met hem oefenen dan kun je hem nog meer leren.

groetjes Margreet

fielien en kuifje

zo tof

kuifje kan ook een beetje praten ,allé ja  hij zegd dikwijls de klanken van : zeg eens kuifje .
dit komt omdat ik dit altijd  zei als ik hem kuifje leerde zeggen en sinds kort zegt hij alles in één keer .
dus nu ben ik hem aan het proberen sofie te laten zeggen .

effen een vraagje voor jou :zegt raven de klanken of gewoon in mensentaal de woorden .(dit is alleen zodat ik weet wat ik kuifje ook nog kan leren .)

ZIGG0

26 juni 2006, 21:23:10 #3 Last Edit: 26 juni 2006, 21:27:54 by ZIGG0
Citaat van: fielien en kuifje op 26 juni 2006, 19:12:51
zo tof

kuifje kan ook een beetje praten ,allé ja  hij zegd dikwijls de klanken van : zeg eens kuifje .
dit komt omdat ik dit altijd  zei als ik hem kuifje leerde zeggen en sinds kort zegt hij alles in één keer .
dus nu ben ik hem aan het proberen sofie te laten zeggen .

effen een vraagje voor jou :zegt raven de klanken of gewoon in mensentaal de woorden .(dit is alleen zodat ik weet wat ik kuifje ook nog kan leren .)



woorden................ ::)
als Ik naast de kooi of als Hij   op me schouder ofzo zit dan brabelt Hij het     duidelijk
als Ik   groet vanaf een afstand gaat dit   dan wordt de toon  schel en hoog
naast hallo  zegt Hij tegenwoordig ook dada  en  jahaa jahaa  ;D

es

Blijven oefenen met Raven, soms denk je dan van jeetje maar dan opeens als je het niet verwacht gaan ze fluiten en kletsen.
Tigo ( :'() die floot al heel snel.
Leuk gehoor is dat hé als ze beginnen te kletsen, maar soms kan je er geen touw aan vast knoppen, en dan later denk oja zegt hij dat ;D ;D
succes
Groetjes van Esther

mickeledoki

hee hooiiiii ,
hoe oud is een valkje gemiddeld als hij gaat praten? ik weet trouwens wel dat nie ieder valkje gaat praten
bedankt ,mickeledoki

es

Citaat van: mickeledoki op 27 juni 2006, 10:58:52
hee hooiiiii ,
hoe oud is een valkje gemiddeld als hij gaat praten? ik weet trouwens wel dat nie ieder valkje gaat praten
bedankt ,mickeledoki

dat ligt eraan, en inderdaad niet ieder valkje gaat praten en/of fluiten.
Tigo van mij floot toen hij ongeveer 11 weken jong was, en kletsen deed hij veel later hij was toen 6 maanden jong,( kan iets eerder zijn geweest hoor), ik weet niet of dat laat is ???
Groetjes Esther

fielien en kuifje

hoi

kuifje zei voor het eerst zijn naam toen hij ongeveer 4maanden was.apetrots was ik toen .

sofie

spikey

Spikey zei zijn naam al toen hij een half jaartje oud was :)
Nu zegt hij het zo vaak, dat iedereen in de buurt wel weet dat hij spikey heet :P (vandaag staat hij buiten).

Ik hoop dat ik 'm nog meer kan leren. Hij lijkt wel de klank te zeggen van 'kom dan', maar ik weet het niet zeker.

chris94

leuk hopelijk gaat meer woordjes een stuk makkelijker ;D

paco fluit naar een mooi meisje zo: fwiet fwieeeuw