4 mei 2025, 22:38:13

Ben ik nou gek of is dit cinnamon?

Gestart door Mariska, 12 juni 2006, 22:01:23

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Allemaal,

Daar ben ik weer met een vraag over cinnamon ;D

Ik heb vorige week een valkje gekocht als zijnde witmasker bont, maar nu begin ik te twijfelen of hij soms ook cinnamon is ::)

Ben ik nou gek of is het rechter valkje cinnamon?

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

Foto's kunnen heel bedriegelijk zijn, ik twijfel, lijkt zo een cinnamon als ik hem vergelijk met de geelwang ernaast, maar dan moet ik hem eigelijk in het echt zien. Als je hem nou even in een envelopje naar me toestuurd, mijn adres is.....  ;D ;D ;D
Hahaha, nee hoor, maar nog een paar fotootjes, dan wordt het misschien duidelijker.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mariska

Hier zit hij helemaal rechts.
Helemaal links zit een cinnamon geparelde ;)

Hier lijkt hij weer grijs, maar live lijkt hij toch een bruine gloed te hebben.

Ik zal TPG wel even bellen of ze hem willen versturen ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Bianca

ik stem voor niet cinnamon, hihihihihi
weet het eigenlijk wel zeker!
hij is nét ff iets te donker
vooral de veertjes iets lager in zijn vleugels

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Mariska

Okè, Dank je wel Bianca ;)

Mooi valkje trouwens!

Karin

CitaatIk zal TPG wel even bellen of ze hem willen versturen 

;D ;D ;D

cinnamon bonte witmasker :

Gewone bonte witmasker :

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rob S

Ik denk ook dat het geen cinnamon is, als ik het vergelijk met de cinnamon bonte witmaskers die ik heb, vind ik die van jou wel erg donker. Dus gewoon lichtgrijs denk ik.

Groetjes Rob

hippysuus

We gaan de jouwe gewoon "pastel" noemen.... ;D

Mariska

Lastig hè dames en heren ;D

Foto's kunnen inderdaad bedriegen.
Ik heb een bonte witmasker maar die zit binnen.
Dus ik kan ze ook niet even naast elkaar houden ::)
Ik kwam erop toen ik hem naast mijn wildkleur en geelwang zag.
Al zijn die 2 ook totaal anders van kleur.

Wel prachtige foto's Karin :D

Ik ga nu naar buiten en veel foto's nemen.
Ik wil het gewoon echt zeker weten ;D

En anders sluit ik me bij Suus aan ;D

Liefs
Maris!!

Mariska

carco

Geen cinnamon.
De voorkant lijkt er wel op, maar dat is bij de bonte bij mij ook: de voorkant is gewoon lichter. Als je naar de achterkant kijkt naar de veren zie je toch wel dat dit geen cinnamon is.
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Hoi Allemaal,

Iedereen bedankt voor zijn reacties en het mee kijken :D

Ik ga ervan uit dat het dus een bonte witmasker is ;)

Liefs
Maris!!