8 mei 2025, 22:29:34

lastige kat !!!

Gestart door XxLindaxX, 28 mei 2006, 20:04:58

« vorige - volgende »

XxLindaxX

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties !
Ik ga eerst proberen om met de tuinslang de kat eens flink nat te spuiten.
Mocht dat niet helpen zal ik schrikdraad overwegen.
Verder heb ik niets tegen katten, want ik heb zelf 2 weeskatjes van 1,5 week oud met de fles groot gebracht en gezorgd dat ze samen een leuk tehuis hebben.

groetjes Linda

M.

Het is en blijft altijd moeilijk, om meerdere dieren in een omgeving samen te houden.

Ik had hier op een gegeven moment van ander constant katten in mn tuin die me de zooi onderscheten, terwijl mijn katten het op de bak binnen kwamen doen, of het in het weiland deden.

De betrapte buurkatten werden door mij dan ook even nagegooid met een beker water.

Bij de Action kun je van die tuinpompjes kopen.
1.89 als ik me niet vergis.
Deze pomp je, dan bouwt het druk op, en heb je een aardige straal. Dit en het geluid ervan deed de buurkatten genoeg schrikken :lol:

Ik ben ook van mening dat katten net zoals honden niet bij een ander in de tuin hoeven te zitten, en ben daarom blij dat de mijne het thuis netjes op de bak doen.

Zo had ik vorige week opeens een dikke hondedrol in de tuin, en ben navraag gaan doen bij de buren. Ja de hond had even losgelopen, maar ze waren er steeds bij.
Waarom er dan een dikke bult hondestront in mn tuin lag?
Ja buurvrouw, dat is ons dan ontglipt.
De volgende keer ligt de drol daar voor de deur  8)

Ik hoop dat het helpt met de waterspuit!

mickeledoki

hoiiiiiiiiiiiii,

beste mensen er zijn geen lastige dieren(in dit geval katten) alleen lastige mensen  :o

groeten mickeledoki

ps:woont rob in een dorp met twee inwoners ?