6 mei 2025, 03:09:42

man of popje??????

Gestart door ronald, 5 juli 2003, 18:06:26

« vorige - volgende »

ronald

ik had een vraag ik heb twee valkjes van 4a5 weken.
Ze heten dj en mc.Ik weet wat voor geslacht ze zijn.
als ik naar ze fluit fluit alleen dj terug mc fluit heeel soms terug is dj een mannetje?????
dj is ook heel actief mc is alleen met der verenpakje bezig is mc een popje????

Marianne

Hoi Ronald.

Wat een aparte namen heb jij aan je valkjes gegeven.
Om te zeggen welk geslacht je valkjes hebben kun je beter nog even hun gedrag verder bestuderen. Ik denk dat 4 a 5 weken nog erg jong is.
Zijn ze al wel gewent bij je of heb je ze pas ?

Nou succes met het bepalen van hun geslacht en heel veel plezier met je valkjes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

mon

hallo roanld ik wist het ook niet zeker en kreeg het advies op de chat om een draadr met lood je weet wel van je vishengel aan het draadje te doen en dan boven de valk houden gaat hij draaien is het een pop gaat hij van links naar rechte is het een man bij mij klopte het echt ,het is het proberen waard
groetjes mon

bren

Effe reageren op draadje met lood:
Geen lood!! Als het valkje eraan gaat bijten kan ie dood gaan. Lood is hartstikke giftig!! Dus pas op hoor!!

gr, Brenda

Paul

Hoi,
Dat van dat lood kwam van een zeer ervaren kweker af en natuurlijk zal het giftig zijn maar ik denk dat die kweker wel weet waar ie het over heeft.
Maar je kan misschien ook een moer of iets pakken die zijn van gewoon metaal en niet giftig.

Groetjes, Paul