11 augustus 2025, 00:49:42

Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Andrea,

Ik heb een winkel gevonden waar ze dat voer verkopen. Bij Karman aan de Kononginnelaan verkopen ze het. Het zijn zakken van 1 kg, alleen ligt die dierenwinkel een beetje uit onze buurt  :-/.

Ik zag trouwens dat jouw geld inmiddels is overgemaakt.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Nes

Hoi Mariska en Andrea,

wat gezelli zeg, dat jullie met de valkjes bij elkaar op bezoek gaan  :) Missen ze elkaar dan ook af en toe?
Dat met dat mutatieverhaal ken ik  :) maar weinig mensen weten dat er meer mutaties mogelijk zijn dan een wildkleur.
Hihi, voordat ik hier op de site kwam moet ik eerlijk zeggen dat ik dat ook niet wist. Maar nu ben ik een stuk wijzer  ;)
heb zelf drie verschillende mutaties nu, hahah.

Groetjes Nes.

Kolkkie

Hoi Nes,

Je zou Sparkle van Andrea eens moeten zien. Die gaat echt nukkig lopen doen omdat ze bang is dat het bezoekende valkje weer weggaat.
Vooral wanneer ze Coco ziet is Sparkle zowat verkocht :D.

Bij mij in de voliere is Sparkle ook zo. Ze voelt zich echt op haar gemak.

Nu het mooie/warme weer er weer aankomt, kunnen we weer zonder problemen reizen met de valkjes. Als het winter is, vind ik het toch te gevaarlijk i.v.m. kouvatten.

Gelukkig wonen Andrea in ik dicht bij elkaar, al moeten we nu langer reizen met de bus omdat ze de routes veranderd hebben (ben nu 30 min. onderweg, 2 jaar geleden was dat nog hooguit 3 min.).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Paul

Hoi Mariska en Andrea,

Als jullie 10 kilo voer nemen kan je nog goedkoper hierheen komen want per kilo is dat erg veel duurder zeker het dubbele.
Andrea heeft nu 1 valkje maar met de tweede erbij gaat het voer ook een stuk sneller.
En anders kan Andrea als ze teveel heeft weer aan Mariska overhevelen tot alles op is  :D
Ook fijn dat Sparkle de emmer met voer beviel :-)
Ik heb vandaag weer 20 kilo bijgehaald jullie hadden zoveel uit de nieuwe zak meegenomen dat ik al zenuwachtig begon te worden dat het krap werd  :D
Maar ik heb momenteel ook 30 van die vreetzakken hier zitten he dan gaat het even wat sneller  :D
Dus mocht het morgen weer op zijn geef maar een gil:D

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi Paul,

Het voer bevalt ze prima hoor. Ze eten niet, maar vreten hahaha :D.
Minggu zat trouwens gisteren kippetje. Dus ik heb er 2 die losgeslagen zijn :D ;D.

Groetjes,

Mariska

Andrea

14 mei 2004, 16:52:31 #545 Last Edit: 14 mei 2004, 16:52:56 by Andrea
Hoi, Hoi,

Ik neem Sparkle het hele jaar mee op reis. Ik moet ook wel zeggen dat ik nog geen extreme kou of hitte heb meegemaakt met haar. Als het bijvoorbeeld net zo'n hete zomer wordt met 38 graden laat ik haar fijn thuis, net als in de winter als het hard zou vriezen.

Ik moet wel lachen hoor Paul, dus wij hadden mooi jouw voer afhandig gemaakt.
 :D maar bij jou gaat het idd een stukje sneller dan bij mij. Ik heb maar 1 snaveltje te voeren, da's een groot verschil met jou.
Maar het voer gaat straks vast sneller als nr.2 komt. Sparkle hoeft dan niet meer bang te zijn dat die weggaat. dan kunnen ze beide op familie bezoek bij grote zus Pukkie en Sparkle kan zich vergapen aan Coco, waar het ws wel bij zou blijven Ha Ha Ha!!!
Dan komen we wel weer voer bij jou afhandig maken. Gelijk een gezellig bezoek.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Andrea,

Bij mij zal het binnenkort ook wat sneller gaan :D. NOg een snaveltje erbij haha.

Coco zit hier ondertussen de zakken Coutry Home van Henry te slopen. Dat is een beetje erg niet de bedoeling..

Mijn verder is nu Chinees aan het halen, dus het zal zo wel dolle pret worden :D.

Groetjes,

Mariska

Paul

15 mei 2004, 05:42:07 #547 Last Edit: 15 mei 2004, 05:42:43 by Paul
Hoi Mariska,

Wij hebben toevallig ook chinees gegeten vanavond dus ik weet precies wat je bedoeld  :D
Op die bamie slierten zijn ze echt heel erg gek.
Ze eten het tot het laatste stukje op er blijft echt niks over dan.
Verder geef ik ze geen gekke dingen soms een stukje kroepoek maar van de saus houd ik ze wijselijk weg  :D

Groetjes, Paul

P.S. de zakken Country home worden gecontroleerd op gaatjes  ;D

Kolkkie

CitaatP.S. de zakken Country home worden gecontroleerd op gaatjes  ;D

Hoi Paul,

Als het goed is moet jij een gaatjesvrij zakje hebben :D :D.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi Allemaal,

Ik heb hier een kiekje van mijn nieuwe aanwinst. Deze komt uit het verslag van Mandy van de 1ste ronde.

Dit is dus Punky, mijn nieuwe aanwinst.

Ik hoop dat Punky in de toekomst voor jonkies gaat zorgen :).

Half juni kan ik hem als het goed is ophalen.

Groetjes,

Mariska

Andrea

Hoi Mariska,

Punky heeft geen monikken kapsel meer ;)
Ws kun je hem dan in het weekend van 12 juni ophalen tergelijk met mijn jonkie Binkie (als ze zelfstandig kunnen eten e.d.). Ze schelen een dag van elkaar qua leeftijd. Mijn vader heeft dan vrij en zoals het er uitziet kan hij ons naar Mandy brengen met de auto om onze jonkies op te halen.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Andrea,

Jammer dat het hippe kapsel weg is. Mss kan ik er tzt wel een keer wat gel in doen :D :D.

Wat het ophalen betreft zal het denk ik 13 juni worden. Twaalf juni heb ik nl. een BBQ bij mijn tante (van mijn overleden oom). Daar wil ik erg graag naar toe.

Groetjes,

Mariska

Paul

Hoi Mariska,

Jeetje wat een monster die ga je toch niet nemen hoop ik
 ;D
Er zitten niet eens veren op.
Maar ja je bent al een verfspat gewend en dan neem je al snel genoegen met iets he  :D
Maar hij is wel lief hoor :-)

Groetjes, Paul

Mandy

Ooo foei Paul, pas op hoor! >:(
Anders richt ik 'm zo af dat ie Paultjes aan gaat vallen! :D

Ik wist trouwens nog niet dat ie Punky ging heten, leuk! ;D
En zondag de 13e is ook goed hoor. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Andrea

Hoi Mariska,

Ik kan zondag de 13e ook wel, alleen ik kwam er net wel achter dat dan de 1e voorstelling is van de dansvereniging waar ik bij zit.
Dit jaar heb ik alleen meegeholpen met het ontwerpen van de shirts daarvoor en dans ik niet mee i.v.m. eindexamen, dus dan ga ik de volgende dag wel bij de 2e voorstelling kijken.
Bovendien was ik toch niet naar de 1e voorstelling gegaan omdat ik dan de hele dag bij Binkie wil zijn ;)
Nu even kijken of mijn vader ook kan en dan is het helemaal oke.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle