Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Ellen

Godallemachtig ........dat zal mij een schreeuw geweest zijn!
Stonden bij je vader ook zijn haren niet recht overeind van de
schrik?....
Die zal zich voortaan wel bedenken voor hij een deur dicht gaat
gooien. hahahaha........

Groetjes Ellen.

Kolkkie

CitaatHe Maris,
Als ik je vader was zou ik toch maar uitkijken ;), want Coco probeert vast op een onbewaakt moment tussen het kroelen door te bijten; afleidingstactiek ;) ;D ;D
Groetjes, Irene

Hoi Irene,

Zijn straf komt ook wel hoor. Zo geniepig is Coco ook wel. Alleen hoop ik dat mijn vader eens de volle laag krijgt.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

CitaatGodallemachtig ........dat zal mij een schreeuw geweest zijn!
Stonden bij je vader ook zijn haren niet recht overeind van de
schrik?....
Die zal zich voortaan wel bedenken voor hij een deur dicht gaat
gooien. hahahaha........

Groetjes Ellen.

Hoi Ellen,

Mijn vader moet onderhand weten dat de vogels op de deur gaan zitten, want het was niet de eerste keer >:(.
Mijn vader Coco niet eens horen schreeuwen. Toen ik mijn vader terugfloot deed hij er erg laconiek over. Zijn reactie was: Ik dacht dat je ze er in had. Ik had Pukkie en Minggu er net ingezet want ze waren er met z'n allen uit. Als er 2 in de kooi zitten, is er dus nog 1 los.

Hij maakt het wel weer goed, dus dat is het goede nieuws :), alleen zat bij mij de schrik er goed in.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Kolkkie

CitaatHe Maris,
Als ik je vader was zou ik toch maar uitkijken ;), want Coco probeert vast op een onbewaakt moment tussen het kroelen door te bijten; afleidingstactiek ;) ;D ;D
Groetjes, Irene

Hoi Irene,

Het is hem net gelukt  ;D ;D. hij heeft mijn vader flink in zijn vingers gebeten. Wwwhahahahaha.
Mijn vader was er niet erg blij mee, maar ik wel.

Groetjes,

Mariska

Irene

:o :o :o ;D ;D ;D :D :D :D Whahahahahahaah, sorry vader Mariska!!!! Maar ik lig in een deuk!!!!!!!!!!!!!!!! Whahahahahahaha, dat komt er nu van!!!!! Daar komt die leus van, van de tv" voorkom dierenleed en dat van jezelf" Whahahahaahah Go Coco, go Coco!Yeah.
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Kolkkie

Coco's wraak was zoet, en het voelt goed (rijmt ook nog) :D :D ;D ;D

Hij hield al van mannen bijten, maar mijn vader was nu echt de pineut  :D :D :D.

Groetjes,

Mariska

Andrea

Hoi Mariska,

Goh, er is veel in je dagboek gebeurd sinds ik het gister voor het laatst heb gelezen zeg.
Ik heb aanstaande week vakantie van school en dan kan ik waarschijnlijk een week niet kijken op de site, als de computer bij mijn ouders nog steeds niet werkt.
Dan heb ik dus nog veel bij te lezen waarschijnlijk...

O god, had je vader weer eensde deur dicht gedaan zonder te kijken of er nog een valkje zit.
Coco is vaak de klos zeg, ik heb het ook al een keer mee gemaakt toen ik bij jou thuis was, dat je pa niet goed uitkijkt.
Is alles nu weer goed met zijn pootje?
Nou ik hoor het allemaal nog wel,

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Andrea,

Alles is weer goed met het pootje van Coco Hij loopt alweer normaal en ook steunt hij er gewoon weer op.
Dus ik denk dat het licht gekneusd is.

Groetjes,

Mariska

daan

Hoi Maris,

Sterkte met het pootje van Coco, en laat je vader in het vervolg goed uitkijken he'.

groetjes Daan

Paul

18 oktober 2003, 01:27:21 #339 Last Edit: 18 oktober 2003, 01:28:27 by Paul
Hoi Mariska,

Fijn dat Coco alweer zo goed loopt :-)
Stan was er toen erger aan toe die heeft echt een paar dagen maar op 1 poot gelopen en gezeten want die had heel erg veel pijn aan dat pootje :-(
Maar ook dat kwam weer goed gelukkig :-)
Ook goed dat Coco toch nog even wraak heeft genomen gisteravond  :D
Moet je vader die deur maar niet zo dichttrekken.
Je kan trouwens een anti valkjesduer van die deur maken is misschien we zo veilig en volgende keer loopt het misschien slechter af.

Groetjes, Paul

Kolkkie

CitaatHoi Mariska,

Fijn dat Coco alweer zo goed loopt :-)
Stan was er toen erger aan toe die heeft echt een paar dagen maar op 1 poot gelopen en gezeten want die had heel erg veel pijn aan dat pootje :-(
Maar ook dat kwam weer goed gelukkig :-)
Ook goed dat Coco toch nog even wraak heeft genomen gisteravond  :D

Hoi Paul,

Coco heeft helemaal nergens last meer van. Hij loopt weer als een kievit.

Ikben ook erg blij dat hij mijn vader terug heeft gepakt. Gerechtigheid.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi allemaal,

Ik heb hier nog een aantal leuke foto's van Coco, Pukkie en Minggu.

Hier is Coco bezig om mijn bed te slopen.

Hier het resultaat na al dat geknaag (is niet van 1 keer).

Ook Pukkie heeft er een handje van. Wat is dit voor een moois.

Hier nog een lieve van Pukkie.

Hier een lieve van Coco.

En hier acteerd Pukkie als acrobaat.

Groetjes,

Mariska

Mandy

:D :D :D Wat een bouwvakkers zeg!
Leuke foto's hoor Maris! ;D

Ik heb nog steeds m'n twijfels over Pukkie hoor...
ben echt heel benieuwd wat het nou straks blijkt te zijn... ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marianne

Hoi Mariska,

Wat een knappers heb je toch.
Erg leuke foto's.
Hopelijk gaan ze je bed niet al te ver slopen zodat je er in iedergeval nog lekker in kunt slapen. :D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kolkkie

Citaat:D :D :D Wat een bouwvakkers zeg!
Leuke foto's hoor Maris! ;D

Ik heb nog steeds m'n twijfels over Pukkie hoor...
ben echt heel benieuwd wat het nou straks blijkt te zijn... ::)

Hoi Mandy,

Soms zijn die bouwvakkers echt niet fijn. Kruip je 's avonds lekker je bedin, steken er ineens een paar splinters in je bips.

Ik ben ook erg benieuwd wat Pukkie is. Qua gedrag denk ik toch aan een popje, of zal het toch een het zijn :D :D.

Groetjes,

Mariska