27 april 2024, 08:22:11

Jeeeej lilo doet....

Gestart door Venka, 30 mei 2006, 08:18:29

« vorige - volgende »

Venka

Het bouwvakkersfluitje na!!!!! ;D ;D ;D :D :D :D

Ik ben eigenlijk niet zo schrijverig hier, ik lees vooral mee, maar ik vind jullie verhalen allemaal zo leuk om te lezen!! Ik dacht ik vertel mijn eigen trotse verhaal ook maar!!

Ik oefen nu 14 dgn met Lilo het wel bekende bouwvakkersfluitje! Niet echt intensief hoor, maar elke keer als ik tegen hem sta te praten of hij is aan het fluiten laat ik hem even horen. Aandachtig begint lilo dan te luisteren van waar heb je het allemaal over?? ???

3 dgn geleden heb ik een schommel in zijn kooi gehangen, en toen ik gisteren ochtend wakker werd was hij zo vrolijk aan het fluiten! Ik denk ik moet eruit, ik wil weten wrm hij zo goedgemutst is. Ik kom binnen en meneer zit zo lekker op zijn schommel heen en weer te wiebelen, praat geluidjes na te doen en te fluiten! Hij had het naar zijn zin joh!

Ik zei wat tegen hem, loop weg en werd ineens nagfloten :D
(hihihih eindelijk een keer weer een man die naar me fluit ;) ;))
Trots als een pauw liep ik terug: Dit moest ik filmen!!!

Maar helaas... Lilo is een echte eigenwijze man.. hij doet het fluitje alleen maar als ik weg loop en niet naar hem kijk of als ik uit de kamer ben.... :-\
Nog even dooroefenen dus!!!!!!

valkchico

Hallo Venka,

Wat leuk dat je toch wat hebt geschreven en leuk he dat fluitje uit je vogel te horen komen ;D

Hahha en ben wel benieuwd of je het op de film krijgt hier ben ik ook altijd te laat of als ik stop en de cam wegleg gaan ze verder >:(.

gr Esther

Rianne

Dat lijkt altijd wel zo te zijn! ;D Mijn albino doet soms de kat na, maar als ik het wil filmen doet hij niks meer!
Leuk dat Lilo eindelijk begint te fluiten! Nog even goed oefenen samen en hij doet het ook waar je bij bent! ;)

Trice

Hehe,leuk toch dat hij ineenen begint te fluiten! Weet je ook dat jou aandacht voor hem niet voor niets is geweest en dan mag je je ook wel blij voelen  :D

Veel succes nog verder met hem en hopen dat hij straks nog veel meer kan!

Bogucci

Hoi Venca,

Lijkt me een koddig gezicht, Lilo de vrolijke, schommelende fluiter :-)

Groetjes,

*Esther*

30 mei 2006, 22:32:52 #5 Last Edit: 27 mei 2007, 10:01:52 by Marianne
Hoi
Leuk en herkenbaar verhaal!
Mijn inmiddels overleden popje! floot ook het bouwvakkers fluitje als we bij haar wegliepen of gewoon door de kamer liepen. Echt om even aandacht te krijgen. We floten dan terug en dan was het goed. Een soort bevestiging leek het wel.
En zij hield ook heel erg van haar schommeltje! Daarom heette ze Swing :D
gr Esther


Dagboek is gesloten.
Er is een jaar niet meer in geschreven.
Wil je hem weer open hebben, neem dan contact op.

Groetjes Marianne.