21 juli 2025, 17:03:31

De valkjes van Marianne

Gestart door Marianne, 4 juli 2003, 15:18:08

« vorige - volgende »

Nelly

Hoi Marianne

Wat maakt  tien dagen toch een verschil zeg.
Maar......Ze zien erg schattig uit, vooral Dory met zo'n
klein geel kuifje.
Nemo heeft inderdaad een mooie kleur van veertjes

Liefs, Ma

Nelly

hoi tante marianne.
 wat zijn die valkjes lief zeg.
net als dory en nemo uit de film. :D
ze kunnen vast en zeker goed met elkaar op schieten.
zijn de ouders trots op haar kleintjes.
 :-* :-* :-* danique

Nelly

hoi tante marianne

hoe gaat het met de valkjes.
groetjes myrna
 :D :) :: :P ;D

Paul

Hoi Marianne,

Wat zien ze er weer lief uit zo klein zeg :-)
Jij hebt er dus ook twee net als ik alleen is bij jou de oudste de cinnamon en de jongste de lutino bij mij is dat precies andersom :-)
Alleen zijn ze bij mij nog niet zo groot de ene is nu 5 dagen en de andere 3 ongeveer.
Maar ik weet uit de mutatietabel dat de ene ook een cinnamon moet worden en bij de oudste zie ik rode oogjes dus dat is een lutino :-)
Dus als ze wat ouder zijn hebben we eigelijk dezelfde mutaties jongen dat is wel grappig :-)

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi allemaal,

Bedankt voor de lieve woordjes.

ik ben geen lid van een vogelvereniging. Ik heb de ringen van een adres die hier op de site stond waarbij je ringen kon bestellen. Dit heb ik dus gedaan. De ringen staan dan niet geregistreerd maar ik vond het eigenlijk alleen belangrijk dat je kan zien dat ze van 2004 zijn. Ik hou de nummers voor mijzelf wel bij maar wie weet wordt ik in de toekomst wel lid. Maar dan zal ik toch eerst moeten uitbreiden want nu heb ik alleen een kamervoliere. :D

Leuk Paul, dat we dezelfde mutatie's krijgen. Ik vind het wel spannend allemaal. Timo, mijn oudste zoon van 8 jaar, snapte er niets van dat uit Bassie, een wildkleur, en Jewel, een geparelde, een cinnamon en een lutino komen. Ze lijken dan ook totaal niet op de ouders qua uiterlijk.

Er liggen inmiddels weer 4 eitjes van Jewel. Ze heeft er 5 gelegd maar in de eerste zat een gaatje en die heb ik maar meteen weggedaan. Hij was toch nog niet bevrucht. Of de eitjes bevrucht zijn weet ik nog niet, ik heb nog niet gekeken.

Dit was het weer eventjes want ik moet zo naar mijn werk.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Marianne

:'(  :'(  :'(  :'(

Ik kom net thuis van mijn werk....
ligt Nemo dood in het blok.

:'(  :'(   :'(  :'(

Ik kan niets ontdekken aan hem. Mooi volle krop, geen verwondingen. Er komt alleen een beetje vocht uit zijn mondje.
Ik moet dit nu even verwerken hoor.

Marianne :'(  :'(   :'(
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

ziralioness

Oh meisje, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte....  :'(

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Suzanne

Jeetje, Marianne, hoe kan dat nou toch  :o :o :o? Heel veel sterkte in ieder geval.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Coco en Chantal

jeetje wat een vreselijk nieuws  :'(.
Sterkte meid en ik hoop dat je te weten komt waar nemo aan is gestorven.

Sterkte Marianne

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Lique

Jeetje meid, wat erg is dit voor je zeg.
Heel veel sterkte!

groetjtes Lique

bogey

neee wat erg... >:(

Ik zit net pas het verhaal te lezen sinds twee weken geleden en geniet van ze en dan dit.... :'(

Oh wat erg voor jullie...

heeeel veel sterkte voor jullie allemaal en een knuf voor Dory

Marianne

Bedankt voor de lieve woordjes.
De tranen biggelen nog over mijn wangen,nog een laatste foto van Nemo.

Liefs Marianne

Lique

Hoi marianne,

Jeetje zeg, maar hij heeft toch alle goede zorgen gehad van jou, je hebt er niets aan kunnen doen.

Sterkte

daan

Hoi Marianne,

Jeetje wat erg voor je zeg.
Ik leef met je mee meissie.
Heel veel sterkte ermee.

Groetjes Daan

Speedy

:'( :'( :'( :'( :'( hoe kan dit nu weer? oh wat erg.
Jeetje dit verwacht je zeker niet hoor.
En zo mooi dat ie is.
Arme schat en arme jij.

Heel veel sterkte met dit onverwachte verlies.

Groetjes,
   Trudie