Cinnamon gepareld met witte en gele parels?!

Gestart door Mariska, 28 mei 2006, 22:48:06

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Allemaal,

Ik heb 2 cinnamon geparelde poppen.
De èèn heeft alleen gele parels.
Maar de ander heeft gele en witte door elkaar.
Betekent dat iets of niets ;D?

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

moonwitch (diana)

Hoi Mariska

Weet je toevallig ook wat de ouders warern??
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mariska

Hoi Diana,

Nee dat weet ik niet.
Het zou wel mooi zijn als dit wijst op bont of split bont.

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

moonwitch (diana)

Hoi Mariska

Zal morgen eens kijken bij mijn cinamon geparelde jongen, daar weet ik wel van wie de ouders zijn.
Heb er eigenlijk nooit echt zo bij still gestaan, wat ik wel vindt van een van mijn cinanom pareltje is dat ze mooi geel gepareld is, een beetje citroen geel ;D, zij komt uit een lutino en wildkleur man.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mariska

Hoi Bonnie,

Ik vind het ook wel mooi :D

Hoi Diana,

Zo raar, ik heb die meiden vanaf december en nu viel het me ineens op ::)
Ze zitten nu in hun eerste rui.
Het zou daar toch niet door veranderd zijn.
Dat kan toch niet?

Dat citroengeel klinkt ook mooi :D

Ik ben benieuwd naar jou jongen!

Groetjes
Maris!!

Rianne

Ik denk niet dat de parelkleur iets te maken heeft met split bont of niet. Van wat ik weet, is dat alleen te zien aan vlekken in de nek.
Mijn geparelde jong van een cinnamon pop x bonte man lijkt geheel geel gepareld te worden. :)

Mariska

Citaat van: Rianne op 29 mei 2006, 13:54:26
Van wat ik weet, is dat alleen te zien aan vlekken in de nek.

Daar zitten parels dus zie ik geen vlekken ::) ;)

Rianne

Hoeft niet persé, mijn cinnamon geparelde witmasker heeft ook vlekjes in de nek, ondanks dat ze gepareld is. De parels lijken dan 'samengesmolten' te zijn. :)