Mijn eerste eitjes ----> en mischien jongen

Gestart door Quinten, 25 mei 2006, 16:39:36

« vorige - volgende »

ManjaV

Wat lief :D :D :D
Dat zal vast niet lang meer duren ;)


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lin

Hey,

Oh wat een spannende tijd voor je! Hoeveel jongen verwacht je?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Quinten

Het eerste jong is vannacht uitgekomen!!!!!!!!! ik verwacht er vier maar het eerste is er al en ik hoor in ei 2 en 3 het jongf al hard piepen en het ei doorboren hier zijn al een paar foto's van het eerste jong


Christine

Het wachten wordt beloond met een prachtig donsje!!

Geleficiteerd
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Quinten

inderdaad en der zijn der nog zeker 2 opkomst ik had nog nooit een valkenjong gezien tot vanmorgen het is een schatje!!!!

P.S.: Je kan het reserveren het zal waarschijnlijk eenb wildkleur split witmasker cinnamon bont zijn of anders een gepareld popje--> bogaquinten@gmail.com

ManjaV

Hoi Quinten,

Gefeliciteerd!!!! :D Spannend, nu de andere eitjes nog ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Saar

gefeliciteerd met je donsje
groetjes Saar :)

Rob S

Hey Quinten,

Gefeliciteerd met je donsje! Wat een felle gele kleur heeft het dons ;D En volgens mij is het een wildkleur, want het heeft geel dons ;). En als de ogen donker zijn is de kans heel groot dat het wildkleur is

Quinten

Citaat van: Rob S op 29 mei 2006, 17:06:44
Hey Quinten,

Gefeliciteerd met je donsje! Wat een felle gele kleur heeft het dons ;D En volgens mij is het een wildkleur, want het heeft geel dons ;). En als de ogen donker zijn is de kans heel groot dat het wildkleur is
Dat is bij zaak( zou het ook geen geparelde kunnen zijn?


Hartelijk bedankt iedereen!!!!en het 3de is er ook al bijna uit dat is het 2de voorbij gestoken :P

Quinten

Er is nog een donsje een wit!!!! Maar ik ebn der ni zeker van of het word verzorgt en gevoed door de ouders ik hou het in het oog

*Sylvia*

Gefeliciteerd!! :D
Een wit donsje?,dan is de vader wildkleur split voor witmasker :D

Quinten

Citaat van: *Sylvia* op 30 mei 2006, 22:54:59
Gefeliciteerd!! :D
Een wit donsje?,dan is de vader wildkleur split voor witmasker :D


is dat zo??? Het is wel een mooi wit donsje hoor ik weet niet of ik het al had vertelmd mùaar het witte donsje is ei 3 ei 2 is juist voor het uitkomen gestorven de 2 kleintjes worden goed verzorgt!! het zijn schatjes en het 4de is ook al bijna uit het ei maar dan is mijn man dus slipt witmasker?

*Sylvia*

Je krijgt alleen witte donsjes als beide ouders witmasker in zich hebben,dus moet jou wildkleur man wel split voor witmasker zijn :)

Quinten

JOEPIII! Maar ik denk dat hij mischien nog andere smlits heeft we zullen zien hé