8 mei 2025, 22:09:24

duur?

Gestart door luukluuk, 2 juli 2003, 18:57:04

« vorige - volgende »

luukluuk

we waren net in de dierenwinkel en daar zaten valkjes ,echt heel lief en ook vrij jong ,maar duur 45 euro
het waren van die gele en die grijze met wit
ik geloof dat die ander zelfs 50 euro was  hoe duur zijn ze bij een fokker of kweeker ?
groetjes Margot en kiki

Marianne

Hoi Margot,

Bij Mandy en andere kwekers bij te koop/gevraagd hiernaast ben je minder dan 45 euro kwijt hoor.

De gele heten lutino en de grijs met wit noemt men wildkleur.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

luukluuk

ja maar het was echt grijs met een witte kop ,en geen gele kop !
dus als ik er ooit een bij wil kan ik beter hier ergens kijken op de site ,maar het moet dan ook niet te ver van ons huis zijn natuurlijk
groetjes Margot en kiki

daan

Hoi Margot en Kiki,

Je bedoelt een witmasker zeker? mooi hoor.
Ik zag dat je in maarssen woont, is dat bij utrecht???
Want wij hebben hier (in de buurt van Schiphol) een hoop kwekers hoor. Nou utrecht en bij mij inde buurt is een half uurtje rijden met de auto, ik hoor het wel.
En 45 euro is echt veelste duur hoor. Zijn ze nou helemaal ................!!!!
Groetjes Daan

daan

nog ff hier.

Trouwens echt een dure dierenwinkel zeg, hier in de winkel kosten ze maar 20 euro, de wildkleur dan. Maar bij de kwekers hier betaal je niet meer dan 15 eurootjes hoor. Mijn vader verkoopt ze ook voor maar 15 of 20 euro ofzo, kijkt het ligt er natuurlijk ook aan welke mutatie he'.

Daan

luukluuk

Ja Maarssen is bij Utrecht hoor ,ben ik zo bij schiphol dan he
een witkop is erg mooi maar die gele ook hoor ,maar ze zijn eigelijk allemaal mooi ,
als we er een bij willen dan zet ik het in het forum okee !
we gaan nu eerst morgen naar Spanje ,
en als ik er een bij wil moeten we ook een grotere kooi
groetjes Margot en kiki

Mandy

Tja, dat is best duur voor een gewone wildkleur; 45 euro, ik heb ze ook voor 50 euro gezien en dat waren dan ook nog eens volwassen valken!  :o
Nee, aan die gekte doe ik ook niet mee hoor. Voor wildkleur en cinnamon vraag ik 20 euro, gepareld 25 euro en witmaskers 30 euro, wel normale prijzen denk.  ::)
En ik kan er soms een paar naar binnen halen die ik dan voor 5 euro extra (voor de moeite) handtam maak. :)

Nou Margot, ga eerst maar lekker op vakantie 8) en als je dan terug komt zou ik er zeker een bij halen, bij Daan ben je ook op het goede adres hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

45 euro is wel duur, maar ik heb er een speciale valk voor gekocht: cinnamon gepareld witkop, maar voor een gewone witkop veel te duur, hopelijk vind je snel een valkje en laat je nog eens wat van je horen :).

Groetjes, Tara

Dark_Fox

Voor mijn cinnamon moet ik €15 gaan betalen, voor mijn witmasker bont €25, ik heb het dus wel goed getroffen  :) .
Maar inderdaad, goedkoper dan bij Mandy zal je ze waarschijnlijk bijna nergens krijgen, en je weet dat ze goed opgevoed worden dus als dat niet te ver rijden is zou ik daar zeker naartoe gaan!

luukluuk

ach wat een poeppie,s erg lief zeg
groetjes Margot en kiki

Mirjam-Moniek

Nou, ik heb mijn valkparkieten wel erg goedkoop gekregen, zie ik. Jimba (wildkleur) kostte 10 euro en voor de nieuwste Keo (gepareld) heb ik 17,50 betaald. Gewoon bij hobby fokkers in de buurt gekocht.

Dark_Fox

Ja, iemand die ze voor z'n hobby fokt verkoopt ze natuurlijk nóg goedkoper. Mijn kweker heeft nog veel andere soorten vogels waarmee hij fokt, dus hij kan ook relatief lage prijzen vragen.

Stijn dc

hello

mijn twee lutinos waren 17.5€ en de wildkleur was 15 €
dus ik vind 45e nogal duur voor vazlkjes!

SDC:D