19 juli 2025, 10:54:44

De laatste nestjes

Gestart door Mandy, 2 juli 2003, 18:50:14

« vorige - volgende »

demi

hoi mandy

wat heb je weer een mooie foto bij je handtekening!!!
groetjes diana w :)

Natanella

Hoi Mandy,
Zeker weer een mooie foto als handtekening! Niet gemanipuleerd? Want je moet ze toch maar allemaal bij elkaar krijgen! :o ;)

ziralioness

Andrea, da's de allermooiste natte dweil die ik ooit gezien heb! :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Kolkkie

Hoi Diane,

Hier nog een leuke natte dweil.

Ook een valkje afkomstig bij Mandy vandaan. Waar zou dat toch van komen.................??

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

Hallo Andrea en Mariska,

leuke foto's van die dweiltjes hoor! ;D
Ik heb het ze toch echt niet geleerd hoor, alleen voor dat kroelen ben ik wel verantwoordelijk! :D
Enne Sparkle is split voor dat mooie bonte van papa Pino. :P

Dank je Diana en Anita, ik moet alleen de namen er nog bij zetten. ;) Nee er is niet geknipt en geplakt, ik heb ze gewoon bij elkaar gejaagd, maar dit was wel de beste uit 30 foto's hoor! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

13 oktober 2003, 23:54:45 #455 Last Edit: 13 oktober 2003, 23:56:13 by kolkkie
CitaatIk heb het ze toch echt niet geleerd hoor, alleen voor dat kroelen ben ik wel verantwoordelijk! :D

Hoi Mandy,

Dat zeggen ze allemaal :D :D :D. Ik weet van niets......::), maar ondertussen ;D

Bovendien je valkjes een beetje opjagen, foei foei :D :D.

Die foto is erg mooi. Zie je in 1 oogopslag wie wie is.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

daan

Hi mandy,

Weer zo'n mooi plaatje geschoten van je valkjes heel mooi hoor. Ik krijg dat niet zo voor elkaar, denk ik en de kwaliteit is ook zo zuiver en duidelijk.

Groetjes daan

ziralioness

AGGGHHH MARISKA!!  :o Ik heb er al 3, en wil er al een geparelde & misschien lutino bij, straks wil ik óók nog zo'n prachtvalkje van Mandy!!

Maar toegegeven... het is een prachtdweiltje...  :D Een van de allermooiste dweiltjes die ik ooit gezien heb... Zo word dweilen een feest hahaha!  :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Natanella

Hoi Mandy,
Nou van dat badderen van jou vogels: ik weet het zo net nog niet! ;), want ook Ruby is gek op water!
En dus bij deze: natte dweil nr.3! :) :D

Natanella

Hoi Mandy,

Maar je hebt gelijk hoor!!! Kroelen waarderen: dat leren ze zeker OOK bij jou!! :D

Andrea

Hallo Allemaal,

Goh het wordt hier een echt dwijlenconcert :D

Jeetje wat lijkt Ruby op haar zus Sparkle zeg...
Lieve kroelfoto die laatste.
Mandy levert ze met kroelfactor en eigenwijsheidsgraad en met badder en douche liefde in hun genen. 8)

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

CitaatMandy levert ze met kroelfactor en eigenwijsheidsgraad en met badder en douche liefde in hun genen. 8)

Groetjes Andrea

Hoi Andrea,

Daar heb je helemaal gelijk in, maar de persoon in kwesie ontkent in alle toonaarden :D :D :D :D.

En de sloopfactor moeten ij oo niet vergeten.

Groetjes,

Mariska

Mandy

15 oktober 2003, 01:34:10 #462 Last Edit: 15 oktober 2003, 01:35:00 by Mandy
Hahahaha wat een gekskes zijn jullie toch! ;D

Jawel hoor, ik verkoop al m'n vogels all-inclusive, dus wie weet wat jullie allemaal nog te wachten staat! :D

En wat een heerlijke plaatjes Anita! :P
Raymon mist '"z'n" kroelerd soms wel hoor... ;)

Zuivere kwaliteit Daan? Ik ben er helemaal niet zo tevreden over hoor, we willen een keer een beter toestel kopen, één die ook mooiere close-ups neemt.
Die van Anita is pas zuiver en scherp! ;)

Enne Ziralioness, ik zie dat jij dan helemaal uit Groningen zou moeten komen! :o Antwerpen is bijna mijn achtertuin joh!
Maar het maakt mij niet hoor, iedereen is welkom!
Maar wees dan wel op tijd, want de wachtlijst groeit al, er zijn nu al 6 valkjes geresereveerd! :o ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Nes

Hoi allemaal,

ik kon gisteren niet op internet  >:( dus heb ik al deze leuke berichtjes gemist. Ik wil toch nog iets toevoegen.
Onze Binky heb ik dus, zoals de meesten wel weten denk ik, van Mandy vandaan en wat jullie zeggen van die formule dat klopt als een bus  ;)
Binky vindt het ook heerlijk om te badderen! Ze kan er soms wel minuten achtereen inzitten en Rocky staat er dan echt bij te kijken van: "wat doe jij nou"? Alsof ie er het genot niet van in ziet  :D. Maar ze blijft onverstoorbaar zitten. Heel grappig om te zien. En natuurlijk laat ze zich ook lekker kroelen!!!
Dus Mandy, dat ligt toch echt aan jou  ;D ;)

Groetjes Nes.

daan

Hoi Mandy,

Nou voor mij is jouw foto heel erg duidelijk hahahahha.
ja die van Anita zijn ook super mooi ja.
Maar bij komt het wij hebben een foto en camara in 1, dus de foto's kunnen nooit zo zuiver zijn als bij alleen een digitale camara. Maar wij kunnen wel weer heel mooi filmen enzo hihihi.
Groetjes Daan