21 juli 2025, 18:50:15

De laatste nestjes

Gestart door Mandy, 2 juli 2003, 18:50:14

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Mandy,

He bah wat een naar nieuws meissie.
Heel veel sterkte toegewenst met het verlies van jans.

Knuf Daan

Mandy

Bedankt allemaal voor de lieve woorden. :)

Ik heb Jans vanochtend bij de voliére, naast Bram, begraven.
Nu heeft ze rust...
en ik heb er ook wat meer rust in...
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

moonwitch (diana)

hoi mandy

Het is wel wat laat maar ik las net de afloop van Jans, het is echt heel spijtig. Ik had gehoopt dat het anders zou aflopen. Hopelijk is dit de laatste pech die je hebt en gaat het nu alleen nog maar vooruit. Ik hoop dat je zaterdag een mooi valkje tegen komt.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mandy

5 oktober 2003, 00:28:08 #408 Last Edit: 5 oktober 2003, 02:02:36 by Mandy
Hallo allemaal, :)

Het is gelukt, ik heb een mooie bonte valk gekocht! ;D

Leon had ook wel een mooi valkje voor me apart gehouden, maar dat was niet helemaal wat ik zocht. Dat was een cinnamon geparelde witmasker, net zoiets als Jans... Maar van Jans wist ik dat die split was voor bont, maar van deze niet en ik wilde zekerheid op bonte jongen. Verder had Leon ook andere mooie valkjes zitten. :P

Mijn valkje had ik bij een van de andere honderden handelaren gekocht.

Als het goed is is het een pop, maar dat was toch een risico dat ik moest nemen, daar je het bij bont niet kan zien... En het is een jong van dit jaar, dus dat wordt weer spannend als ze straks bij de rest gaat.  ::)
Nu zit ze dus nog ff apart van de rest. Ze zou misschien nog iets kunnen krijgen van het virus dat ik dus onlangs "had" of ze heeft zelf iets bij wat ze aan de rest door kan geven...
Ik hoop het niet, want ik dacht zo wel m'n portie gehad te hebben... :-/

Ze heeft trouwens een ringnummer wat ik niet thuis kan brengen;

P03 98 5,5 AZ 19673

P = ? (welke bond?)
03 = 2003?
98 = 98e valkje?
5,5 = ringmaat?
AZ 19673 = wijst vlgs mij op de kweker?

De ring is blauw van kleur.

Stijn dc

hello

wat een prachtige bonte witmasker heb je daar zeg!
ik denk dat hij voor jouw voorbestemd was, wnat als je goed kijkt dan vormt de bonte plek op zen rus de letter M:D

SDC:D

Mandy

5 oktober 2003, 00:39:52 #410 Last Edit: 5 oktober 2003, 02:04:58 by Mandy
Hé dat is goed gezien van jou!  ::)  ;D

Wel grappig zeg! :D

Nou moet ik ze eigenlijk ook een naam met een "M" geven hé.

Ik wilde Jan al een andere naam geven en ze dus samen een leuke koppelnaam te geven, ik zat eigenlijk aan Suske & Wiske te denken, maar misschien heeft iemand een idee met de letter "M"?

Trouwens, de "M" is toch eigenlijk net een "W" op z'n kop gezien... ::) Dus Wiske kan wel. Voorlopig hou ik het maar op Suske & Wiske.  ;)

moonwitch (diana)

hoi mandy

Ik had je valkje al in levende lijve gezien en ze is echt een beauty hoor.
Ben je nog bij lique geweest na afloop. Ik vond het jammer dat ik de andere ben misgelopen, maar een volgende keer beter. Het was wel erg leuk om jou te zien. In ieder geval veel succes met de bouw van je voliere en ook heel veel succes met je nieuwe aanwinst dat alles maar goed mag blijven gaan.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Barbara

Speedy

Mork en Mindy.....

Nanoe nanoe....)))) from Ork...

hihihihihi

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Hoi Mandy,

Ik ben geen held in namen verzinnen...... :(.

Ik wil wel zeggen dat je echt een zeer mooi valkje hebt gekocht. Echt supermooi.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

5 oktober 2003, 16:16:12 #415 Last Edit: 5 oktober 2003, 16:50:54 by Mandy
Ja, ook leuke namen! ;D

Mork & Mindy is voor mijn tijd, maar ken ik wel omdat een collega van mij; Mark, altijd zegt als we samen moeten werken, dat Mork & Mindy (Mark & Mandy) weer aan de slag gaan! :D

Ik hou het toch nog ff op Suske&Wiske omdat ik alleen Hollandse namen gebruik voor m'n valkjes. :)

En met Wiske gaat het wel goed, ze is nog wat gestresst en moet nog erg wennen natuurlijk. Maar ik heb ze gelukkig al wel zien eten. De andere valkjes hebben al door het gaas kennis gemaakt met elkaar. Als ze allemaal naar buiten vliegen wilt Wiske graag mee, maar dat kan natuurlijk niet omdat ze nog ff apart moet blijven zitten. :-/

demi

hoi mandy

wat een knapperd heb je dr weer bij zeg!!!
echt super....

groetjes diana w

Marianne

Hoi Mandy,

Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst.
Wat een schoonheid is Wiske en dan nog precies zoiets als wat je zocht.
Ik ben heel benieuwd naar de jonkies van Suske en Wiske........

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Natanella

Hoi Mandy,
Nou het wordt echt mooi bij jou, zeg! En het begin van je nieuwe voliére! Tof hoor!
Ja en dan nog weer zo`n mooie vogel erbij, nu hopen dat de tijden voor jou gunstig gekeerd zijn!
Ik gun het je van harte!
Met Ruby gaat alles ook nog steeds prima! Het is nog steeds een echte kroelerd, heerlijk hoor! En vliegen kan ze als de beste! Om het te demonsteren komt ze net even langszeilen :D
Veel succes met je vogels en andere beesten en is Raymon z`n duim alweer wat geheeld?
groetjes, Anita

daan

Hoi Mandy,

Gaaf voor je dat je nu eindelijk je valkje heb gevonden die je al zolang zocht. Hij is ook heel erg mooi hoor. Gefeliciteerd.
En ja namen dat vind ik ook altijd wel weer een gepuzzel ja.
misschien iets van Maxi en Mini hahahhaha

O'ja en over dat ringnummer jeetje ik zou idd ook niet weten wat die P betekend ik zal het eens aan mijn vader vragen. Heb je het al bij de bond nagevraagd per email ofzo. Of anders morgen.

Heel veel plezier met je nieuwe valkje!!!

Groetjes Daan