29 april 2024, 13:52:27

>>>Mijn Liefies!!!<<<

Gestart door Lucky Charlie, 21 mei 2006, 11:37:04

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Lutske,

Ik hoop dat je valkje weer helemaal opknapt :D aan je goede zorgen zal het iig niet liggen. Sterkte!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Je moet even goed lezen. :)
Feld adviseerd veel water + druivensuiker om aan te sterken, en omdat er geen wit in de ontlasting zat, wat dus duid op een vocht tekort.
Dat van het snaveltje weet ik niet. Misschien een gebrek aan bepaalde voedingsstoffen? Je kunt Feld altijd nog eens bellen als je het niet vertrouwd. :)

Christine

Volg goed de instructies wat Feld zei en als het nog niet beter is morgen ofzo kan je eventueel even terug bellen! Beter iets meer bellen dan je zorgen te maken! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Citaat van: Rianne op 27 augustus 2006, 15:29:30
Je moet even goed lezen. :)
Feld adviseerd veel water + druivensuiker om aan te sterken, en omdat er geen wit in de ontlasting zat, wat dus duid op een vocht tekort.



Zie ik wel ik hou er nu over op.

ik kan niks over het snaveltje vinden. Heeft er misschien wel mee te maken met dat vocht tekort.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lucky Charlie

Iedereen bedankt. Ik probeer nog niet te veel vooruit te kijken, gewoon langzaam. het belangrijkste is iig dat hij weer wat actiever wordt en zijn krop goed leegt. Zijn poep is alweer een stuk lichter, het is nu lichtbruin, en net alweer wat groenig. Hij krijgt nu veel vocht binnen, wat goed is, en wil dat ook graag hebben. Ik geef hem het via het spuitje en hij drinkt het heel snel op. Ik heb zijn krop ook al gemasseerd, dit adviseerde feld me ook. Ik houd jullie op de hoogte, maar ga nu even bij hem kijken. Over een een half-1 uur krijgt hij weer zo'n druivensuiker oplossing.

Iig, ook jij bedankt lin. Bedankt voor het zoeken over het snaveltje. Ik hoop dat hij snel opknapt en ik vind het fijn dat je zo je best voor me doet ;)

Groetjes, en nogmaals iedereen bedankt. Lutske :-* :-* :-*


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Lucky Charlie

Hey allemaal,

Het gaat al een stuk beter met migo, zo ga ik hem ws noemen. Die go spreek je uit op z'n engels ;). Hij heeft vanavond voor het eerst weer een hele poos zijn oogjes open gehouden. Ook is hij al een stuk actiever en zijn poep is nu niet meer donkerbuin en al met wat meer wit. Telkens als hij me nu ziet wil hij naar me toe :D :-*, lief hè?! Hij heeft nu al 4/5 keer water met druivensuiker gehad en daar knapt hij echt van op. Ik heb hem nu in een doos gedaan. Hij zat eerst in een afwastijltje, omdat ik zo snel niet iets anders had. Ik was bang dat hij daar vanacht uit zou klimmen dus zit hij nu in een doos. Dat is maar goed ook want hij klimt telkens tegen de wand op.
  Ik ben echt heel blij en opgelucht dat het nu zo'n stuk beter gaat. Hopelijk is dat morgen nog zo als ik van bed kom, zal wel heel vroeg zijn. Ik was eerst van plan om vanacht er ook nog eens bij te kijken, maar ik heb toch maar besloten om dat niet te doen. Als hij slaapt knapt hij het snelst op, en als hij beweging hoort is hij direkt weer wakker. Ik wil hem dus vanacht maar de hle nacht rust gunnen, vandaag was het ook al een drukke dag voor hem. Ik ben heel blij met jullie steun en snelle reacties. Nogmaals, laatste keer hoor ;) ;D, bedankt.

Groetjes Lutske :-*


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

ManjaV

Hoi Migo,

Wat fijn om te horen dat het weer beter gaat met Migo. Ik hoop echt dat hij weer helemaal opknapt! Wat lief idd dat hij naar je toe wil komen als hij je ziet :D Hij hecht zich natuurlijk helemaal aan je, zeker nu je hem zo intensief verzorgt!
Hou ons op de hoogte hoe het met hem verder gaat!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lin

Dat zijn mooie berichten. Heb je een valkje die je met de hand voed? en zit deze nog bij de ouders?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lucky Charlie

Hey Manja,

Ja het is ook een super lief gezicht om dat te zien.

Hey Lin,

Ik voed hem sinds dat hij 4 weken oud was met de hand, hij is afgelopen zaterdag 5 weken geworden. De ouders zijn er niet meer. Ze voerden de jongen eerst goed, maar na verloop van tijd ging dit steeds slechter. De jongen kregen weinig binnen en het hielp niet dat ik e 1 bij weg haalde.


verder...

Ik heb vanacht een onrustige nacht gehad. Het onweerde steeds net boven ons en het regende heel hard. ik zat ook heel erg over Migo in en heb dus ook nog een keer bij hem gekeken. We gingen vawege de onweer met z'n allen van bed, dus kon ik mooi even bij hem kijken. Vanochtend ben ik om 7 uur weer bij hem gaan kijken. Er zat minder voeding in zijn krop dan gister maar nog steeds best wel veel. Om negen uur ging ik er weer af, ook om de andere jongen te voeren en toen was zijn krop helemaal leeg. Hij heeft toen een klein beetje pap gehad, maar wilde dit niet vrijwillig hebben. Gister wilde hij het water wel vrijwillig en heel graag hebben, maar ook dat vandaag niet meer. Hij zat ook weer met zijn kopje naar beneden. Wel heeft hij de oogjes telkens open, dus ik geef de moed en hoop nog niet op. Migo heeft iig iets binnengekregen en zijn kropje is uit zich zelf vanochtend geleegd.
  Zijn poep heeft nu niks meer van poep, het is helemaal waterig zonder kleur. Komt dit door het water met de druivensuiker? Ik heb er nog aangedacht vanochtend om Feld weer te bellen, maar toen zijnkrop uiteindelijk weer leeg was heb ik nog maar besloten om dat niet te doen.
  Dit was het zo'n beetje wel. Oja ik heb hem gister nog gewogen en hij woog 55 gram. Is dit te weinig voor een valkje van 5 weken? Hij is verder ook nog best wel klein. Zijn broertjes zijn 2 dagen ouder en groter en zwaarder.
Ik hoor jullie mening wel.

Groetjes Lutske :-\ :-*


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

ManjaV

Hey Lutske,

Misschien toch maar even weer de dokter bellen? Moeilijk he, ik hoop zo dat Migo het gaat redden...

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lucky Charlie

Hey Manja,

Ja ik twijfel daar zo aan of ik weer moet bellen :-\. Aan de ene kant, hij zit nog wel recht op en kijkt mooi rond. Aan de andere kant, ik maak me wel zorgen, zowiezo omdat hij vanochtend vroeg telkens met zijn kopje naar beneden zat en omdat hij volgens mij niet echt helder is. Ik bedoel hij loopt soms in een keer achteruit of rent in een keer naar de andere kant van de doos. Vanacht toen hij sliep schudde hij ook telkens even zijn kopje, deze kwam dat tegen de wand aan :-\. Ik hoop ook heel erg dat hij het haald. Ik moet er niet aan denken dat ik hem kwijtraak :'(

iig bedankt voor je steun.

Groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Joyce28

Ach wat een zorgenkindje,ik duim ook dat alles goed zal gaan.Sterkte hoor!

Lucky Charlie

Hoi Joyce,

Dankje. Ik laat het jullie wel weten als er weer veranderingen zijn.

Groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

ManjaV

Hoi Lutske,

Als je je echt zorgen daarom maakt, kan je natuurlijk altijd bellen om te vragen wat dat zou kunnen betekenen (het gedrag dat je beschreef). Krijgt Migo nu genoeg eten binnen naar jouw idee?
Ik ga ook echt voor je duimen dat hij het haalt.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lucky Charlie

Hij heeft vanochtend maar heel weinig gekregen, ongeveer 4 ml. ik moest hem echt dwingen het op te eten. Gister wilde hij juist heel graag nog vrijwillig eten. Ik ga zo kijken of zijn kropje inmiddels al leeg is, dan krijgt hij nog wat water met druivensuiker en om 3 uur, als zijn kropje leeg is, weer wat pap. Verder moet ik het maar afwachten. Als het al echt slechter gaat bel ik zeker naar Feld. Dankje voor je steun :)

Groetjes Lutske :-*


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora