29 april 2024, 15:20:49

>>>Mijn Liefies!!!<<<

Gestart door Lucky Charlie, 21 mei 2006, 11:37:04

« vorige - volgende »

Lucky Charlie

Ik krijg Fallows!!!! ;D :D :D :D Bij Sietske hier van het forum koop ik een prachtige geparelde fallow. Deze is echt zo mooi!!!! Tnx Sietske!!! En vrijdag haal ik een wildkleur of cinnamon split fallow valkje uit havelterberg. Ik hoop dat ze een verschillend geslacht hebben, ga zeker tests doen bij gendika, zodat ik ze aan elkaar kan koppelen. Vandaag heb ik ook veertjes van Wincky opgestuurd. Dus afwachten.

Ik kwam vandaag met mijn moeder in de dierenwinkel en zag daar 3 prachtige witmasker mannetjes in een kamervoliere zitten. De middelste kon ik gewoon niet laten zitten, hij is prachtig en kan mooi fluiten :o. Hij ging wel direct gigantisch met Wincky flirten. Is zij dan een vrouwtje??? ::) ::) Naar Poppie keek hij niet om terweil die toch ouder is. Weet je wat ze in de dierenwinkel zeiden? Dat het een vrouwtje was. Ik zei dat dat niet kon omdat mannetjes altijd een witte kop krijgen en vrouwtjes niet. hij zei, bij deze soort krijgen zowel mannetjes als vrouwtjes een witte kop. :P Nou sorry hoor, hij had een witte kop, geen visgraatmotief onder de staart en fluit heel veel ::) ;D :D ;)

Ik heb nog geen foto's gemaakt, maar die komen ongetwijfeld nog. Ik denk dat hij split bont is en gepareld was. Hij heeft 1 wit vlekje achter op zijn kopje, en het lijkt wel of je nog heel licht de parels ziet. verder heeft hij een wittige /zilvergrijse glans hier en daar, en ook veren in deze kleur. Jullie zien het wel, ik heb hem samen met poppie in de volière gedaan dus wie weet broeden ze nog een keer.

Groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

•=Bonnie=•

Gefeliciteerd met je opaline-bronzefallow :)
Prachtig zijn ze he? Ik vind ze ook schitteren en hoop ze komend jaar zelf te kweken (met gele wangen  :P )

Misschien dat ik dan volgend jaar dan wel een split jong bij jou kan halen om een jong van mezelf aan te koppelen  :)

Lucky Charlie

25 augustus 2006, 14:50:46 #137 Last Edit: 25 augustus 2006, 15:17:59 by Lucky Charlie
Hey Bonnie,

Tnx, maar wat is het verschil tussen bronz-fallow en die andere soort fallow die er nog was? Geelwang fallow, wauw dat moet mooi zijn!!! Ik wil er ook zeker mee gaan kweken, daarom hoop ik ook dat die 2 die ik op ga halen verschillen van geslacht. Ik ga namelijk ws volgende week vrijdag een split fallow uit havelterberg halen. Deze kost 25  euro:o, volgens mij heel goedkoop, en moet nog met de hand worden gevoerd. Ik hoop zo dat het geen 2 vrouwtjes of 2 mannetjes zijn. Ik wil ze dan namelijk graag aan elkaar koppelen. Als ik volgend jaar jongen er van heb komt het zeker hier in het dagboek te staan, of ergens anders in een nieuw dagboek. ;D ik kan niet wachten tot ik ze in huis heb ;D

Groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

•=Bonnie=•

Waarom kan dat beestje niet gewoon bij de ouders blijven tot het zelfstandig is dan?

Lucky Charlie

Ik heb toch besloten om de kleine wildkleur te houden ipv balloo. Het liefst wilde ik ze beide houden, ik kan echt niet kiezen. Ik kan ze niet beide houden, want als Wincky ook een man blijkt te zijn moet ik dan nog 3 koppels maken, plus de fallows waar ik het geslacht nog niet van weet. Dan wordt het gewoon te veel. Zoveel ruimte heb ik ook (nog) niet. Ik vind het wel verschrikkelijk om tussen die 2 te kiezen. het voelt ook weer niet goed om balloo weg te doen :-\ :'(. Het wildkleurtje groeit echter niet zo goed, en hij lijkt op Ingo, misschien dat ik daarom voor hem heb gekozen. Vandaag heeft hij ook nog geen voer gehad omdat zijn krop niet leeg was. oei ik ben te laat :o :-\, ze mesten om 3 uur al voer hebben. wat verschrikkelijk, zometeen meer.
:-* lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Quendi

Hoi Lutske,

Ik hoop voor je dat de fallows verschillende geslachten hebben.

Kan jij misschien het email adres van Jelle doorgeven? Ik ben die namenlijk kwijt geraakt. Lang lang geleden wilde ik een vogel bij hem aanschaffen....

Groetjes Sietske

Lucky Charlie

Ik ga nu eerst met m'n zus naar de bios anders zijn we te laat. je krijgt het daarna zo snel mogelijk

doei groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Quendi

Hoi Lutske,

Ben je er weer  ;). Hoe was de film? En welke film heb je gezien?

Ik hoop dat er een geparelde split fallow man te koop is bij Jelle, want ik weet iemand die nog een mooie fallow pop heeft. En als ik deze aan elkaar koppel weet ik de geslachten van de fallows.

Groetjes Sietske

Lucky Charlie

25 augustus 2006, 19:53:34 #143 Last Edit: 25 augustus 2006, 20:11:48 by Lucky Charlie
Hey Sietske,

Ik ben er weer, ik heb eerst nog even wat gegeten, ik had heel erg buikpijn :-\. De film was geweldig. Ik ben samen met mijn zus naar "step up" geweest. We zitten allebij op stijldansen dus echt een film voor ons ;) ;D. hij was echt heel mooi, een echte aanrader ;).

Hey de rest.

Ik heb toch voor het wildkleur jong gekozen. Mijn nicht en tante hebben er toen voor besloten om Balloo te kopen ipv het andere bonte valkje. Tsja nu moet ik wel een nieuwe naam bedenken voor het wildkleurtje :D ;).

Groetjes Lutske, Nogmaals step up is een echte aanrader ;D :-*


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Riny

Hoy Lutske
Jou wil ik vragen om het adres en telefoonnummerr van Jelle per IM door te geven.
Ik denk dat Jelle er niet blij mee is als dat openbaar op het forum staat te lezen.
Groetjes Riny :D Moderator

Lucky Charlie

oeps sorry, ja natuurlijk. ff niet bij stilgestaan. het spijt me :-[ :-\ :-[ :-[ :-[ Tnx riny ;D


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Quendi

Haaa Riny, te laat, ik heb hem al gebeld.

Maar ik snap het heel goed. Inderdaad is het heel persoonlijk.

Groetjes Sietske

Lucky Charlie

Ja het spijt me :-[, maar goed. Wanneer kon je ook alweer foto's maken Sietske??? ::) ::) ;D :D ;)
Haha, kan echt letterlijk niet wachten :-[ ::) ;D

Groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Quendi

25 augustus 2006, 20:46:05 #148 Last Edit: 1 september 2006, 02:39:27 by Karin
Citaat van: Lucky Charlie op 25 augustus 2006, 20:26:35
Ja het spijt me :-[, maar goed. Wanneer kon je ook alweer foto's maken Sietske??? ::) ::) ;D :D ;)
Haha, kan echt letterlijk niet wachten :-[ ::) ;D

Groetjes Lutske


HAHAHA Lutske,

Je ziet nog geen  :censuur van de kleuren van de beestjes hoor.. Het is alleen dons en roze!  :P. Het is zowiezo te donker nu. Ik ga morgen proberen foto's te maken. Morgen vieren we ook mijn zus haar verjaardag dus ik hoop dat ik er tijd voor heb.

Groetjes Sietske

Lucky Charlie

Oke, bedankt in iedergeval en gefeliciteerd met je zus ;D, Ik ga nu mijn jongen voeren en ben pas morgen weer op de pc denk ik. ga lekker slapen zometeen ;D ::) Trusten.

Groetjes lutske :-*


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora