29 april 2024, 15:21:34

>>>Mijn Liefies!!!<<<

Gestart door Lucky Charlie, 21 mei 2006, 11:37:04

« vorige - volgende »

Linn

Gefeliciteerd en een fijne verjaardag toegewenst! :)

Lucky Charlie

Hay,

Tnx, het was een leuke dag en alle visite is geweest. Ik heb verder nog een cadeaubon bij de Da gekregen, een geurtje en geld. Oja en van m'n broertje had ik ook nog een mobielcondoom gekregen zodat je er mee kunt zwemmen. hij is dan waterdicht ;D ;D ;D ;D :D ;)

Groetjes, Lutske :-*


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Christine

Citaat van: Lucky Charlie op 22 augustus 2006, 18:56:41
Hay,

Tnx, het was een leuke dag en alle visite is geweest. Ik heb verder nog een cadeaubon bij de Da gekregen, een geurtje en geld. Oja en van m'n broertje had ik ook nog een mobielcondoom gekregen zodat je er mee kunt zwemmen. hij is dan waterdicht ;D ;D ;D ;D :D ;)

Groetjes, Lutske :-*

Wat leuk dat je zoveel cadeautjes hebt gekregen maar een mobielcondoom ??? Is waarschijnlijk iets tipisch nederlands :-[

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lucky Charlie

Hey christine,

Het verhaal hieronder had ik net getypt, ik klikte op verzenden en toen stond er zo van waarschuwing... toen je bezig was te reageren is er een nieuwe reactie geplaatst ;D ;D.
  Ja ik kreeg m van mijn broetje. Ik had er nog nooit van gehoord. Het is gewoon een oranje condoom die om je mobiel heen kan. Zo is hij waterdicht maar kun je hem nog gewoon gebruiken. Nou heeft mijn mobiel een klepje ervoor dus heb ik er niet zoveel aan ::) :P ;D

Nog sterkte met je eitje.
:-* Lutske

Hay,

Ik mag helaas nog geen geelwang ergens reserveren. Mijn ouders vinden dat te riskant vlak voor de winter :-\. Ik wil ook wel wachten tot volgend jaar. Ik wil namelijk eerst wachten tot de zakjes van gendika er zijn zodat ik veertjes van wincky op kan sturen. Als Wincky een mannetje blijkt te zijn, wat ik hoop, dan koppel ik hem aan Poppie. Dan moet ik nog een tam popje voor Balloo zoeken en kan ik misschien volgende zomer er mee kweken. Dat is nog in de toekomst, maar toch. Ik zag bij kwekerij sephora een geelwang split voor lutino gepareld staan. Als hte mag en kan wil ik zo een volgend jaar graag reserveren ::) :D. Ik weet niet of jullie hier een lange wachtlijst voor hebben staan Rianne, maar dan weet je het alvast ;) als je dit eens leest. :P

Als ik een keer zo'n valkje heb wil ik er graag een geparelde lutino pop tegenover zetten. Ik heb er ook al een berenkenig van gemaakt op kirsten munson ;D ::) Haha. Ja ik ben het al helemaal aan het uitdenken. ik moet dan wel een koppel als pleegkoppel achter de hand hebben dus moet ik dat dan wel regelen. En ik moet nog wel en hele winter en herfst wachten, ik hou niet eens van de winter tenzij er een lading sneeuw ligt en een dikke laag ijs zodat je kunt schaatsen ;D.

Zo genoeg over volgend jaar gekletst, dan weten jullie mijn plannen ook weer ;D ;)

Groetjes Lutske ;D


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Rianne

Hoi,

ik zie je berichtje staan bij de lijst van 10 recente berichten. Ik heb bij Christine al geantwoord. :)

Christine

Toch wil ik een foto zien van die mobielcondoom ;D :-[

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lucky Charlie

Ja, ik zal m zo ff maken ;D Kan wel even duren hoor ;)


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Lucky Charlie

hey,

Hier zijn ze dan. 4 foto's van de prachtige mobielcondoom ;D :-[ ;)



Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Christine

Zo te zien kan jij er niet echt veel mee doen omdat je een toeklapbare mobiel hebt ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

HAHAHAHA, hoe verzinnen ze het toch?! Een condoom voor je mobiel!  ;D
Alsnog gefeliciteerd!



Lucky Charlie

Hey Christine
ja inderdaad, ik heb er niet veel aan, maar het was wel een grappig cadeautje ;D

Hey valerie,

Bedankt. Tsja dat wil ik ook wel weten hoe ze zoiets verzinnen ;D ;)

Groetjes Lutske ;D :-*


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Lucky Charlie

Nog 1,5 uur en dan wordt Rocky opgehaald. De mensen die hem komen halen wilden hem pas na hun vakantie halen, maar ondertussen ben ik wel aan hem gehecht geraakt :) :-\. Ik zal hem wel missen :( :'(

Nouja niets aan te doen, het is niet anders.

Groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Lucky Charlie

Jive heeft allemaal ontlasting bij haar kont zitten :-\ wat kan dit zijn??? diaree :-\ :-\ :( Help Please!!!!

Groetjes Lutske :-\


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Rianne

Hoi Lutske,

er kan sprake zijn van 'clagging'. Dan blijft de ontlasting aan de cloaca plakken. Ik weet niet of je valkje tam is, maar je kunt het het beste proberen weg te halen door Jive met haar kont in een lauwwarm badje te zetten, en met een papiertje de ontlasting weg te pakken.

Lucky Charlie

Hey rianne,

Jive is absoluut niet tam, ze bijt al als ik naar haar wijs. Volgens mij is het niet echt strond wat blijft plakken. Het is vrij waterig en zit echt in de veren. ik zal nog even beter kijken



Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora