9 mei 2025, 01:55:59

>>>Mijn Liefies!!!<<<

Gestart door Lucky Charlie, 21 mei 2006, 11:37:04

« vorige - volgende »

Lucky Charlie

Ja, wat ontzettend  :censuur sorry ::) Maare ik hoop echt dat ze snel wat opknapt! Sterkte en succes. Geef haar maar een kusje van mij, misschien dat dat helpt ::) ;D ;)

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Jah, ik denk dat ik gedult met haar moet hebben.
Ben blij dat je snoopy hebt gekozen, anders zat jij hier mee.

Ik heb haar een kusje gegeven, geef jij een kus aan snoop

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

Tuurlijk doe ik dat. Hij wordt hier wat afgekust en geknuffelt joh! ;D

Groetjes Lutske :-*

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Lucky Charlie

Hey Trienke.

Heel goed. Nu hij samen met Poppie bij Hero en de lutino in de volière zit is hij niet meer echt tam. Hij vlugt eerder weg als ik hem voorzichtig op mijn vinger probeer te nemen :(. Maarja. Het gaat goed met hem en hij ziet er goed uit. Verder is hij voor het geparelde lutino popje gevallen :D. Ze zitten de hele tijd bij elkaar, op de stok, op de grond, overal! ;D :D Lief hea? ;) En hoe gaat het nu daar?

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Ik ben blij dat het goed gaat met snoopy.
Jammer dat hij minder tam word. Mogen we binnenkort weer foto's van hem zien??

die ene van mij is nog niet zelfstandig. Ik heb haar dit weekend eens geen gerulde eivoer gegeven, en ze ging nog niet van de zaadjes eten :'(. Ik heb haar vandaag weer papje gegeven omdat ze nog maar 73 gram weegde.

Lucky Charlie

Oh wat erg! Ik duim echt voor je dat ze er snel weer wat boven op komt! Kan ze niet iets van wormen of een ziekte hebben ofzo :-\

Snoopy en het geparelde lutinootje zijn echt helemaal gek op elkaar! Ook tussen Poppie en Hero is een "klik" gekomen. Ze zitten telkens bij elkaar en hebben geloof ik ook al gewipt :D
Poppie zit de hele tijd "krom" voorover en piepgeluidjes te maken. Hero loopt dan om haar heen met de vleugels wat wijd en ook piepgeluidjes te maken ;D. Ook heeft Hero al in het broedblok gezeten en Poppie zat er dan voor :D. Had het er nog niet weggehaald :P ::) Hier gaat het dus heel goed ;)

Verder heb ik niet echt nieuws. Het kan wel zijn dat het vanaf nu wat langer duurt voordat ik antwoord omdat ik namelijk bergen huiswerk heb. Gister, maandag, hadden we huiswerk voor vandaag, dinsdag, opgekregen. Ik had voor het weekend alles voor de komende week al gemaakt en had dus maandag alleen het huiswerk voor dinsdag. Ik was van kwart over 4 tot 10 voor 9 bezig met het huiswerk :o :-\ Wel lang, en er zat nog een pauze van ongeveer 3 kwartier tussen ::) :-\ Naja. Het is niet anders. Na de kerstvakantie wordt het weer iets minder.

Groetjes Lutske :-*

P.s. Foto's zal ik proberen zo snel mogelijk te maken, maar ik zit dan nog met het huiswerk. Ik doe mijn best voor je ;)

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

hihiih die snoopy toch ;D, die geparelde lutino wat is dat? man of pop??

leuk voor hero en poppie ;D

Lucky Charlie

De geparelde lutino is een popje van dit jaar. Ik weet niet precies hoe oud ze is, maar ze heeft een ring om van dit jaar en volgens de kweker was ze een popje.  Maar Snoopy en dat popje zijn echt constant bij elkaar :D

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Hoi gaat het daar vandaag?

Ik heb ook wat goed nieuws, Ze is zelfstandig!!! :), eindelijk.

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

Wat goed zeg! Hier gaat het ook heel goed. Snoopy is heel actief maar zit wel vaak op de bodem om te scharrelen. Ook Sunny, het lutinootje, zit vaak bij hem op de grond. Ik weet ook het geslacht van de beide fallowtjes en kan hem over ongeveer 2 weken ophalen :D

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Leuk dat het goed gaat met snoopy. Ben blij dat hij bij jou een goed huisje heeft ;D.

Dan komt mijn fallow ook over ongeveer 2 weken dus :D
weet je al hoe we het gaan doen??

Lucky Charlie

Hey trienke,

Met snoopy gaat alles heel erg goed. Ik ga morgen mijn fallowtje op halen, zal ik die van jou dan ook meenemen? Er slaapt dan namelijk een vriendin bij me, mijn ouders gaan ook beide mee dus er is niet meer echt plaats in de auto. Sorry :-\ :-[

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Hoi lutske

Ik vind het niet erg hoor dat ik niet mee kan.
Maar als je wil, wil je dan me fallow meenemen ;D
Hoe wil je het verder doen? kosten en wanneer ik hem haal?

Zeg het maar :D

Ben blij dat het goed gaat met snoopy.

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

Hey Trienke en de Iedereen,

Ik heb Foto's van mijn fallowtje en Snoopy. Ik heb Snoopy even bij hem in de kooi gehad zodat hij wat sneller door had waar het eten en drinken was. Ik heb hem Elmo genoemd en hij eet inmiddels goed. Elmo is ontzettend mooi, vind ik, en super lief. Hij maakt wel geluid, maar het is net of kan hij niet hard roepen. Het is echt mega zacht als hij al een geluidje maakt. Nou hier zijn de foto's. Oja het gaat ook heel goed met Snoopy, Sunny, Hero en Poppie.

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora