20 juli 2025, 22:30:26

>>>Mijn Liefies!!!<<<

Gestart door Lucky Charlie, 21 mei 2006, 11:37:04

« vorige - volgende »

trienke

IK ben erg blij dat hij het goed heeft bij jullie :D

Groetjes trienke

Lucky Charlie

Hey trienke,

Ik kwam zonet thuis en zag Snoopy direkt drinken :D Ook heb ik hem alweer zien eten en hij is lekker vrolijk ;D

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Hoi

Leuk dat het zo goed gaat met snoopy ;D
Die gewone geparelde wil maar niet zelfstandig worden, en krijst echt de hele dag al door.

Heb um ook al een papje van eivoer gegeven. Ik denk dat ze haar broertje mist :-\

Groetjes trienke

Quendi

Citaat van: Lucky Charlie op 10 september 2006, 19:39:39

Snoopy

Is Snoopy misschien bont? Hij heeft namelijk een gele kuif en een gele plek achter de kuif...
     Ook hier is die gele plek en gele kuif te zien.

En hier ook

Hoi Lutske,

Het valkje is zeker bont hoor ;) Gele kuif is gewoon bont. Hij is alleen niet geweldig bont, maar wel bont  ;).

Gr Sietske

Lucky Charlie

Snoopy krijst zodra ik in de buurt kom ook om eten. Als ik hem dan zaad voor houd eet hij alleen de zonnebloempitten. Verder scharrelt hij veel op de bodem om, opzoek naar eten. Vanavond zaten we te eten toen hij opeens heel raar begon te happen, naar lucht ofzo. Mijn moeder had net eten gekookt en bleek een koekepan met tefal anti aanbak laag gebruikt te hebben. Hier ergens op het forum staat dat dat slecht voor valkjes is en dat bleek nu dus wel. Ik heb hem samen met Poppie direkt met de kooi buiten gezet. het is immers prachtig weer. Het gaat nu weer prima met hem en er is dus verder niks aan de hand. Verder roept hij overdag zo nu en dan eens, das wel gezellig. Ik houd je via dit dagboek, msn en im wel op de hoogte. Als je eens een keer zin hebt om langs te komen moet je het gewoon zeggen hoor, dan kunnen we wat regelen.

Groetjes Lutske

Hey Sietske,

Was net een berichtje voor Trienke aan het typen ;) Dat dacht ik dus ook al, ik heb ook een topic bij "Mutaties" geopend over Snoopy. Heb er al verschillende reacties op gehad,en verschiilende meningen over of hij wel of niet bont is. Bedankt voor jou reactie.

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Gelukkig dat je er snel bij was.

Ik blijf zijn verhaal volgen

Groetjes trienke

Lucky Charlie

Hey Trienke,

het gaat super met Snoopy! Zonet zaten we te eten en vond Poppie het wel erg gezellig rond de tafel. Ze zat de hele tijd al op de rand van de kooi heen en weer te wiebelen en wilde naar ons toe :D We hielden haar wat in de gaten en in een keer jumpte ze van de kooi op de grond ;D. Ik hield mijn hand voor d'r en ze stapte gelijk op :D Ik zette haar bij mijn moeder op de schouder en nog geen tel later vloog ook Snoopy van d ekooi en lande in mij haar ::) ;D :P Haha, ze wilden gewoon graag mee gezellig doen ;D Snoopy dacht ook, ik ga hier niet een beetje in mijn eentje zitten terwijl het daar gezellig is ;D ;D

Groetjes Lutske :-*

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

trienke

Hoe gaat het vandaag met snoopy?

Met die wildkleur van mij wat minder, ik denk echt dat ze snoopy erg mist.
Ze bedeld/krijst echt alles bij elkaar.

Ik heb nu ook weer jonge babyvalkjes, een witmasker en witmasker fallow ;D

Lucky Charlie

Het gaat goed met snoopy hoor. Mijn moder heeft hem vandaag samen met poppie in de volière gedaan zodat ze moi van het lekkere weer konden genieten. Waarschijnlijk blijven ze ook in de volière want ze hebben het er wel naar hun zin. Bedoel je met "wat minder" dat het slecht met die van jou gaat :o? Als het echt slecht gaat, wat dan....???? :-\ :-\ :-\

Wat leuk dat je weer jonge valkjes hebt. Wat is de prijs ::) ;D Ney hoor grapje. Ik moet het eerst maar hier bij houden want ik krijg er ook nog een gepareld fallowtje van Sietske bij ;D

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Hoi lutske

Het gaat niet echt slecht hoor, maar is een stapje terug gegaan van de zelfstandigheid, en eet geen zaadjes. Dus alleen pap. Ik haal haar er nu 2x per dag eruit met een schaaltje zaadjes, zo porbeer ik haar dan maar aan zaadjes weer gaan eten. Ze eet nu dus geruld eivoer.

De 1e fallow ga ik zelf houden ;D hihi, en weet nog niet wat de richtprijs word

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

Oke, ik hoop dat het goed komt en niet zo gaat als met Wincky hier :-\ Succes, en leuk dat je de fallow houd.

Groetjes Lutske :-*

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Ik ben blij dat het goed gaat met snoopy.

die ene die hem zo mist, krijst nog de hele dag door, Ik heb haar vandaag geen eivoer papje gegeven. Ik hoop als ik het blijf negeren dat ze zelf gaat eten.

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

Dat hoop ik ook voor je, maar ze moet wel wat binnen krijgen natuurlijk... :-\ Ik hoop dat ze znel went aan dat Snoopy niet meer bij haar is.

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Ze zit nu al een half uur aan de zaadjes te peuzelen, maar net toen ik voelde, had ze nog niks binnen :-X
Ik zal haar goed in de gaten houden.

Groetjes Trienke