3 juni 2025, 18:59:17

Help wat moet ik doen??

Gestart door louise, 17 mei 2006, 10:11:13

« vorige - volgende »

louise

hoihoi,

Ik heb een koppeltje dat ruim drie en een halve week hebben gebroed, helaas zijn die eitjes niet bevrucht. Ik heb sinds gistermorgen de eitjes weggehaald, maar nu heb ik een probleem!!!

Ik heb nog een ander popje dat zit te broeden op haar eitje(waarvan ik bijna zeker weet dat ze niet bevrucht is, want ze heeft geen man) Maar nu gaat dat koppeltje op haar eitje zitten en het doet haar niets, maar ik zie aan haar dat ze nog een ei moet leggen.

Wat moet ik nu doen????

groetjes louise

Rianne

Hoi,

hangt het andere blok er nog wel? Je zou er nog 1 extra bij kunnen hangen en hopen dat ze daarin gaan. Zolang er geen oorlog is tussen de pop en het koppel zou ik me geen zorgen maken. :)

louise

hoihoi,

Gelukkig is er nog geen oorlog want die popjes kennen elkaar al van kleins af aan.
Maar ik heb een binnen voilere en daar kan ik er geen een bij hangen. Ik kan er maar twee aan de zijkanten hangen zodoende. Maar krijgen ze nu dan geen tweede ronde meer??

groetjes louise

Rianne

Het kan zijn dat ze nu alle eitjes in het andere blok gaan leggen. Maar als er dan met z'n drieen wordt gebroed, en het gaat goed, zou ik het zo laten. :)